Gsxr 600 2009 meer geluid, maar hoe?!

Alex93

MF'er
10 mei 2011
225
0
Hallo,

Ik heb een gsxr 600 uit 2009 met een yoshi slip on uitlaat. De db killer is eruit maar vind hem nog bescheiden geluid maken.

Mijn vraag is nu, wat moet er voor zorgen dat ik een wat mooier, feller, hoogtoeriger, geluidje krijg?

Alvast bedankt!
 
Met een beetje experimenteren kom je een heel eind.
full
 
Hallo,

Ik heb een gsxr 600 uit 2009 met een yoshi slip on uitlaat. De db killer is eruit maar vind hem nog bescheiden geluid maken.

Mijn vraag is nu, wat moet er voor zorgen dat ik een wat mooier, feller, hoogtoeriger, geluidje krijg?

Alvast bedankt!

Als je zo'n hekel aan je wijk hebt kan je ook gewoon verhuizen.......

Beetje nutteloos om zo veel mogelijk herrie te willen maken, je verziekt het op deze manier voor een hoop motorrijders.

Je hebt al een sportdemper, de db killer is er ook al uit, en nog is het niet goed.....

Als je persee de naam van alle motorrijders wilt verzieken raad ik je aan om een 220 volt omvormer op je motor te zetten, de demper er gewoon helemaal af te schroeven, een microfoon achter de loze uitlaat de zetten, een dikke speaker op een topkoffer drager, en dan via een dikke versterker die je ergens aan de zijkant met tayraps vastgebonden heb het geluid behoorlijk versterken, bijkomend voordeel is dan dat er een volume knop op zit, kan je hem nog een beetje regelen ook
 
Als je zo'n hekel aan je wijk hebt kan je ook gewoon verhuizen.......

Beetje nutteloos om zo veel mogelijk herrie te willen maken, je verziekt het op deze manier voor een hoop motorrijders.

Je hebt al een sportdemper, de db killer is er ook al uit, en nog is het niet goed.....

Als je persee de naam van alle motorrijders wilt verzieken raad ik je aan om een 220 volt omvormer op je motor te zetten, de demper er gewoon helemaal af te schroeven, een microfoon achter de loze uitlaat de zetten, een dikke speaker op een topkoffer drager, en dan via een dikke versterker die je ergens aan de zijkant met tayraps vastgebonden heb het geluid behoorlijk versterken, bijkomend voordeel is dan dat er een volume knop op zit, kan je hem nog een beetje regelen ook

Ha! Grapjas. Ga lekker ergens anders grapjes maken. Danku 😉
 
Klinkt gewoon nog heel zacht, bijna als een standaard pijp.. ik had iets gelezen over de kat eruit halen? Moet er dan een vervanger opkomen ofso?

Nee. Als je geluid wil moet je een complete uitlaat kopen, niet een slip-on. Er zit namelijk een tussendemper in (die kist onder de fiets) die een geheel is met het spruitstuk. Koop een systeem met een lange demper, zonder killer komt daar genoeg geluid uit. Als je een open bochtenset koopt met een korte demper ga je daar niet echt blij van worden, en een korte demper kan je ook weinig verder aan dempen met andere killers zonder de flow te knijpen.

De 'demper' die standaard op je fiets zat is niet veel meer dan een sierstukje, dempt niet echt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan