Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Ook weer aanwezig :W

Ik zal dit jaar weer wat meer reageren en natuurlijk even een goeie foto maken van de nieuwe fiets..!
 
Iemand eventueel interesse?

Healtech FI Tuner Pro FIT-S01 voor Suzuki in perfecte nieuwstaat !
De FI Tuner Pro is een "powercommander" waarmee je het Air/Fuel mengsel kunt afstellen. De FI Tuner Pro werkt op ALLE injectoren, is gemakkellijk aan te sluiten en werkt rechtstreeks op de ecu.

True MAP-based Fuel Injection tuning module, designed specifically for Suzuki motorcycles. This unique product communicates directly with the factory ECU/ECM (bike computer) to get the fueling right, no matter what exhaust and air filter you use.


Bij welke Suzuki de FIT-S01 past vind je hier (compatibility);

FI Tuner pro fuel injection tuning module by HealTech Electronics Ltd.

prijs 99 euro zonder verzend
regio Gent BELGIE
 
Om maar even op dezelfde "aangeboden" tour te blijven _O-..

Arrow GP2 Titanium

nlz7di.jpg
 
Vandaag weer stuk gereden en merk het eigenlijk niet meer. Misschien moest die gewoon weer wennen aan het rijden. Stond immers maanden stil.
Wat een beest van een motor is het zeg zo. En bochten nemen dat die wil, wel anders dan een gsxf:)
 
@riujusrad. Persoonlijk zie ik niet in hoe dit versnellingsbak gerelateerd is? Denk eerder aan een combinatie van brandstof en ontsteking


Uit je omschrijving leek het op afgeronde versleten dogs.
Dan springt die heel schokkerig. Maar als je t even kan filmen dan kunnen we er iets zinnigers over zeggen!
 
Ja als iemand weet welke leden al tijden niet meer actief zijn, dan schoon ik de OP een beetje op.Een mooie GSX-S bij de allochtonen misstaat ook niet :9~Ik zal de foto uploaden zodra ik achter de laptop zit (op de mobiel is t een beetje naadje) Al geregeld :t
Heb je nog een mooi lijstje met mods?

Kreeg een lijstje over de app van gixxer1100turbo :)

Yoshimura 4-2-1 met Bos superbike einddemper
Powercommander 3r (afgesteld door Jeroen vd Meer Uithoorn)
K&N luchtfilter.
Pair valve blockoff plates.
Hyperpro stuurdemper.
Hyperpro progressieve voorvorkveren met dikkere olie.
Achterschokbreker geserviced door Rooske.
Achtertandwiel 44t.
Snelgas.
Abm kroonplaat met Renthal fatbar. (voor de polsjes :] )
Renthal handvaten.
Pazzo korte hendels.
Suzuki diagnose voorzien van schakelaar.
Remklauwen van een sv1000 met gesinterde Ebc blokken.
Geen oliekoeler meer.


Best lijstje nu nog rijden _O- kijken of ik aankomend weekend een stukje kan proberen :] :P
 
Ja als iemand weet welke leden al tijden niet meer actief zijn, dan schoon ik de OP een beetje op.

Waar ik zo meteen op kom:
1000ka5e
Dafalganhooligan
Fastmarc
Hansgsxr
Hypermobile
Johnmxracing
Kayvd
I3on
Sportmax
Suzuki twan
Trut tinus
Vinz600
 
Uit je omschrijving leek het op afgeronde versleten dogs.
Dan springt die heel schokkerig. Maar als je t even kan filmen dan kunnen we er iets zinnigers over zeggen!

Filmen tijdens het rijden gaat hem niet worden helaas. Laat de motor zaterdag nog keuren en zal wel aangeven dat die hier rekening mee moet houden.
Bedankt. Foto''s volgen nog
 
Kreeg een lijstje over de app van gixxer1100turbo :)

Yoshimura 4-2-1 met Bos superbike einddemper
Powercommander 3r (afgesteld door Jeroen vd Meer Uithoorn)
K&N luchtfilter.
Pair valve blockoff plates.
Hyperpro stuurdemper.
Hyperpro progressieve voorvorkveren met dikkere olie.
Achterschokbreker geserviced door Rooske.
Achtertandwiel 44t.
Snelgas.
Abm kroonplaat met Renthal fatbar. (voor de polsjes :] )
Renthal handvaten.
Pazzo korte hendels.
Suzuki diagnose voorzien van schakelaar.
Remklauwen van een sv1000 met gesinterde Ebc blokken.
Geen oliekoeler meer.


Best lijstje nu nog rijden _O- kijken of ik aankomend weekend een stukje kan proberen :] :P


Staat erin :t
 
Waar ik zo meteen op kom:
1000ka5e
Dafalganhooligan
Fastmarc
Hansgsxr
Hypermobile
Johnmxracing
Kayvd
I3on
Sportmax
Suzuki twan
Trut tinus
Vinz600
:?
Mag ik niet meer mee doen omdat ik nu ook een zx10r heb gekocht :? :+
Foto is idd al lang niet meer relevant die k5 is al lang verkocht maar heb nog altijd men circuit k5 en denk dat het nog geen maand geleden is dat ik gepost heb of moet je minimum wekelijks iets posten :P
Ik lees wel nog mee O-) en heb al 9 (circuit) dagen ingeschreven om de k5 in 2017 los te laten :9 :]
 
9 circuitdagen dat zal wel in de cijfers lopen zo.:)

Denk toch dat ik mijn gsxr terugbreng om na te laten kijken. Nu met wegrijden vanuit stilstand bokt die af en toe. Begin te denken dat er toch wel echt wat aan makeert:s

Qua benzineverbruik tussen de 1 op 12 en 14 zit ik nu, dit is wel netjes toch?
 
Totale prijs was nog net een getal met 3 cijfers zolang het er geen 4 zijn valt het nog mee :+ :P (vroegboekkorting in januari )
De duurste was 2 daagse assen dan nog 2 andere 2 daagse op franse circuits (ecuyers/caroles) 2 dagen mettet en een dagje folembray die laatste was maar 50€/dag :P
Word een goed circuitjaar :)
Ook direct meer dan de helft van men vrije dagen opgemaakt :')
 
:?
Mag ik niet meer mee doen omdat ik nu ook een zx10r heb gekocht :? :+
Foto is idd al lang niet meer relevant die k5 is al lang verkocht maar heb nog altijd men circuit k5 en denk dat het nog geen maand geleden is dat ik gepost heb of moet je minimum wekelijks iets posten :P
Ik lees wel nog mee O-) en heb al 9 (circuit) dagen ingeschreven om de k5 in 2017 los te laten :9 :]

Mijn excuses, dacht dat je de Suzuki verkocht voor de Kawa :$
 
Totale prijs was nog net een getal met 3 cijfers zolang het er geen 4 zijn valt het nog mee :+ :P (vroegboekkorting in januari )
De duurste was 2 daagse assen dan nog 2 andere 2 daagse op franse circuits (ecuyers/caroles) 2 dagen mettet en een dagje folembray die laatste was maar 50€/dag :P
Word een goed circuitjaar :)
Ook direct meer dan de helft van men vrije dagen opgemaakt :')

Kijk dat noem ik nog eens geld en verlof correct gespendeerd :Y
 
Laatst bewerkt:
:?
Mag ik niet meer mee doen omdat ik nu ook een zx10r heb gekocht :? :+
Foto is idd al lang niet meer relevant die k5 is al lang verkocht maar heb nog altijd men circuit k5 en denk dat het nog geen maand geleden is dat ik gepost heb of moet je minimum wekelijks iets posten :P
Ik lees wel nog mee O-) en heb al 9 (circuit) dagen ingeschreven om de k5 in 2017 los te laten :9 :]


Haha mijn excuses. Je bent meer dan welkom uiteraard!
Wil je in t topic met de K5 en met de Kawa bij de allochtonen met een foto? Laat maar weten!
 
Laatst bewerkt:
9 circuitdagen dat zal wel in de cijfers lopen zo.:)

Denk toch dat ik mijn gsxr terugbreng om na te laten kijken. Nu met wegrijden vanuit stilstand bokt die af en toe. Begin te denken dat er toch wel echt wat aan makeert:s

Qua benzineverbruik tussen de 1 op 12 en 14 zit ik nu, dit is wel netjes toch?

Weet niet wat een K1 moet doen, maar mijn K5 rijdt zo 1:16 gecombineerd. Snelweg haal ik wel 1:19 als ik wil. Heb nog nooit minder dan 1:15 gehaald volgens mij.
 
Eindelijk weer dit seizoen mee doen..! Eigenlijk wilde ik een K7 maar deze kon ik helaas niet laten staan.

Graag de eerste foto OP.



 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan