Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Heb echt nix tegen Limburgers maar zou er nog NIET eens begraven willen liggen :+ Ze heerlijke asperges en dat wat het dan wel weer zo'n beetje. _O-
 
Rij zelf met Michelin PP 2CT voor en achter. Ben daar zeer tevreden over.
Achter wel een 190/55 band gemonteerd.
 
De 2CT hoor je meer veel goeds over, ook nog een beetje levensduur. Heb zelf de Bridgestone Battlax maar die cuppen toch behoorlijk snel. Ben ook benieuwd of ze de 10dkm gaan halen. :)
 
Laatst bewerkt:
Hi allemaal! Even opnieuw voorstellen na een tijdje niet te hebben gereden en weinig op dit forum te zijn geweest. Sinds kort te spotten op een GSX-R 1000.

K6
Yoshimura pakket
K&N filter
Arata pijp
Powercommander
Hoegee getuned
HK vering
Witte velgen
Gelstickers motografix
Donker kuipruitje
MF-sticker volgt...
:]
full
 
Hi allemaal! Even opnieuw voorstellen na een tijdje niet te hebben gereden en weinig op dit forum te zijn geweest. Sinds kort te spotten op een GSX-R 1000.

K6
Yoshimura pakket
K&N filter
Arata pijp
Powercommander
Hoegee getuned
HK vering
Witte velgen
Gelstickers motografix
Donker kuipruitje
MF-sticker volgt...
:] [afbeelding]

Welkom hier! :W veel rijplezier ermee, maar dat zal wel lukken. Zal je binnenkort in de OP zetten > Geroggeld! :t
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik mijn gsxr 1000 k5 heb ingeruild op een nieuwe smcr 690 ga ik jullie verlaten :W.

De gsxr is ingeruild zonder carbon tanks dus ik heb 2 carbon tanks over die weg mogen.
De gebruikte tank is redelijk donker zwart afgelakt en dus zie je het carbon alleen als je goed kijkt of bij zonlicht (doet het erg goed op een zwarte fiets).

5s3gm.jpg


ajsepg.jpg


30978xx.jpg


2mhahpy.jpg


2vvu8uq.jpg


De andere is een nieuwe ongebruikte tank die transparant afgelakt is.

14xmk3a.jpg


Bij interesse stuur een pb.
 
Laatst bewerkt:
Hi allemaal! Even opnieuw voorstellen na een tijdje niet te hebben gereden en weinig op dit forum te zijn geweest. Sinds kort te spotten op een GSX-R 1000.

K6
Yoshimura pakket
K&N filter
Arata pijp
Powercommander
Hoegee getuned
HK vering
Witte velgen
Gelstickers motografix
Donker kuipruitje
MF-sticker volgt...
:] [afbeelding]

Hey @rlb dat is een fantastisch mooi exemplaar wat je daar te strikken hebt. Veel geluk ermee :]

Zo op foto dacht ik op het eerste zicht dat het een zw/wt exemplaar was. Was anders ook mooi.

Deed mij even terugdenken aan de motor van Wicked indertijd.
Voor wie het zich nog herinnerd :P

2gsqptc.jpg
 
Hi allemaal! Even opnieuw voorstellen na een tijdje niet te hebben gereden en weinig op dit forum te zijn geweest. Sinds kort te spotten op een GSX-R 1000.

K6
Yoshimura pakket
K&N filter
Arata pijp
Powercommander
Hoegee getuned
HK vering
Witte velgen
Gelstickers motografix
Donker kuipruitje
MF-sticker volgt...
:] [afbeelding]

Dikke K6, veel plezier ermee :] :}

@Michiel-B, veel plezier met de KTM, dikke fietsen ook.
Tanks ook echt supergaaf :}

@Maderic, ja die K5 van Wicked kennen we nog wel :} :9~
Die van Biddle was ook echt zo'n gaaf ding :Y
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik mijn gsxr 1000 k5 heb ingeruild op een nieuwe smcr 690 ga ik jullie verlaten :W.

De gsxr is ingeruild zonder carbon tanks dus ik heb 2 carbon tanks over die weg mogen.
De gebruikte tank is redelijk donker zwart afgelakt en dus zie je het carbon alleen als je goed kijkt of bij zonlicht (doet het erg goed op een zwarte fiets).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De andere is een nieuwe ongebruikte tank die transparant afgelakt is.

[afbeelding]

Bij interesse stuur een pb.
Zou zeker niet misstaan op men k5 :P
Maar als je er snel/makkelijk vanaf wil probeer eens facebook groep k5/k6 daar zitten er genoeg op die dat denk ik zo van je zouden kopen ;)
 
Dikke K6, veel plezier ermee :] :}

@Michiel-B, veel plezier met de KTM, dikke fietsen ook.
Tanks ook echt supergaaf :}

@Maderic, ja die K5 van Wicked kennen we nog wel :} :9~
Die van Biddle was ook echt zo'n gaaf ding :Y


Die van Biddle was volgens mij gestolen en van Wicked ook nooit meer wat gehoord.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan