Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Welnee, heb je pas laten zien dat OEM Suzuki geen 500 euro pst kost ? Je moet alleen slimmer inkopen bij o.a deze UK dealer.Deze UK dealer heeft vaak ook nog eens goede kortingsweken.Opsturen naar UK-Nederland kost 8-9 euro.Ik koop al mijn OEM spullen bij hen.

New & Used Motorcycles. New Parts, Clothing & Accessories For Sale | Robinsons Foundry

Jouw remschijf kost OEM 136 euro pst maar dan zou ik voor de BREMBO gaan.
Gsx-r - gsx-r750
GENUINE FRONT BRAKE DISC (59210-18G30) £130.19

Deze site heeft ook leuke prijzen.

Vendita Special parts Ricambi Moto Scooter Motocicli Accessori vari - Omniaracing
Oja da's waar ook, die heb ik ook nog ergens opgeschreven idd. :$

Dank Willem! *O*
 
Misschien interessant voor 2017 gsxr1000 bezitters. Op dit kanaal stript iemand een nieuwe gsxr om hem te tunen. Het is wel een Amerikaan dus wellicht is niet alles 1 op 1 te vertalen naar hier in Europa. Desalniettemin best interessant.

Leuk om te zien :t

@Smannuh, klinkt inderdaad als een electrisch probleem.
Zoals al aangegeven hier loop alle contacten een keer goed na, het meest kleine stekkertje of relais wat niet goed is kan storingen.

Mijn GSX-R bevalt trouwens goed, binnenkort de akra eronder.
Nog geen tijd/plek voor gehad.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet he ;)
 
O-)
Misschien interessant voor 2017 gsxr1000 bezitters. Op dit kanaal stript iemand een nieuwe gsxr om hem te tunen. Het is wel een Amerikaan dus wellicht is niet alles 1 op 1 te vertalen naar hier in Europa. Desalniettemin best interessant.


Das Brock, en idd de usa gsxr L7 is een geknepen versie. Europa gsxr L7 heeft van die specifieke usa beperking geen last.
 
Laatst bewerkt:
Zo mijn speelgoed is binnen, ik kan weer vooruit..[afbeelding]

Haha mijn speelgoed is ook binnen. *O*
Heb ongeveer net dezelfde ingrediënten, maar ipv van het remmenspul, een setje verse banden. Ik mis bij jou ook nog de olie :+ Bij mij gaat er al jaren steevast Castrol full synthetic in.
Nu nog een light weight Ultrabatt and we're good to go. Na anderhalf jaar stilstaan hield mijn vorige Ultrabatt het voor bekeken. '(

Na een wasbeurtje.... crapy phone foto -O-
i5od2c.jpg
 
Laatst bewerkt:
full


Weliswaar geen HD (want: ook crappy telefoonfoto) of supersexy livery (want: ingetogen zwart), maar wel fris gewassen en gepoetst :)
 
Lekker aan het poetsen geweest, altijd dankbaar dat zwart. :)
Haha mijn speelgoed is ook binnen. *O*
Heb ongeveer net dezelfde ingrediënten, maar ipv van het remmenspul, een setje verse banden. Ik mis bij jou ook nog de olie :+ Bij mij gaat er al jaren steevast Castrol full synthetic in.
Nu nog een light weight Ultrabatt and we're good to go. Na anderhalf jaar stilstaan hield mijn vorige Ultrabatt het voor bekeken. '(

Na een wasbeurtje.... crapy phone foto -O-
[afbeelding]
Heel gaaf ding! Daar is een hoop aan versleuteld!

Wat voor velgen heb jij eronder zitten als ik mag vragen? Dat meerspaaks is wel heel vet.
 
Lekker aan het poetsen geweest, altijd dankbaar dat zwart. :)Heel gaaf ding! Daar is een hoop aan versleuteld!

Wat voor velgen heb jij eronder zitten als ik mag vragen? Dat meerspaaks is wel heel vet.

Thanks.

Dat zijn 7 Y spoke alu PVM's.

155t83c.jpg
 
Maderic, gaaf spul die Y spoke, als je die kwijt wil, dan kan ik die altijd ruilen tegen 3 spaaks wielen, die zijn gemakkelijker te poetsen.
Ik heb nog 2 kannen castrol half syntheet staan dus kan nog een jaar of wat vooruit.

Moet wel zeggen heb pas 180km met deze schijven en SC blokken gereden, trillingsvrij en wouw dat is een groter anker dat je uitgooit..
Dat is wennen in de positieve zin..
Ik ben benieuwt hoe dat straks in de eijfel gaat als ze flink moeten werken.
full
 
O en Ultrabatt.
Of wat voor lithium-ion zooi dan ook, komt er bij mijn motor niet in ookal krijg ik er geld bij.
Ik heb jaren een minimono gehad, een Cagiva Mito met een Honda viertakt erin, daarbij heb ik dat geprobeerd. Ik heb nog nooit zo vaak een motor aan moeten duwen als met die accu..
Ging dus niet, dynamo was maar 200watt. Wel ben ik toen aan het meten geweesd wat zo een accu nou doet kwa laad stroom enzo.
De kleinste die ze hadden trok meer dan 20Ampere, dus meer als de meetsnoeren aan konden.
Daar is in het ontwerp van mijn kabelboom geen rekening mee gehouden, hier zou een nog groter monster in moeten, echt niet.
Ik riskeer mijn kabelboom niet voor die gewichtsbesparing, dan kan ik beter op dieet gaan..
 
O en Ultrabatt.
Of wat voor lithium-ion zooi dan ook, komt er bij mijn motor niet in ookal krijg ik er geld bij.
Ik heb jaren een minimono gehad, een Cagiva Mito met een Honda viertakt erin, daarbij heb ik dat geprobeerd. Ik heb nog nooit zo vaak een motor aan moeten duwen als met die accu..
Ging dus niet, dynamo was maar 200watt. Wel ben ik toen aan het meten geweesd wat zo een accu nou doet kwa laad stroom enzo.
De kleinste die ze hadden trok meer dan 20Ampere, dus meer als de meetsnoeren aan konden.
Daar is in het ontwerp van mijn kabelboom geen rekening mee gehouden, hier zou een nog groter monster in moeten, echt niet.
Ik riskeer mijn kabelboom niet voor die gewichtsbesparing, dan kan ik beter op dieet gaan..

Ik weet niet welk type jij erin had maar ik heb jaren een UB600 lite gehad.

2vhwvty.jpg


Nooit geen problemen mee gehad. Nooit in de steek gelaten. Zelfs na een hele winter stilstaan zonder druppellader, starten van de eerste keer.
Maar nu na anderhalf jaar stilstaan, start hij wel na een laadbeurt maar houdt het niet lang uit.

Heb mijn ongenoegen al geuit bij Ultrabatt want ze hebben nu een nieuw type.

2rcvck1.jpg


Het zijn nu losse modules geworden waarvan ik er 3 in parallel moet schakelen. Totdaar geen probleem maar het geheel heeft dan een andere afmeting zodat het niet meer in de motor past. Kutzooi en het geheel is er zeker niet lichter op geworden, integendeel. Nee geef mij maar terug die ub 600 graag!
 
Laatst bewerkt:
Thanks.

Dat zijn 7 Y spoke alu PVM's.

[afbeelding]
:9~ blijft toch gaaf he andere wielen :t

Vandaag de tankprotectie geplakt na een goede wasbeurt.
Nieuwe tankpad is onderweg, pair afdop ook onderweg en heb een PC-V van een vriend overgenomen, komt van een K9 maar nr's zijn hetzelfde.

Binnenkort dat erop samen met de akra en dan een ritje naar Frederiks om af te laten stellen :)
 
Hey John goe bezig man, wordt dat een volledige Akra lijn?
Dan gaat hij met die middeltjes aardig opknappen.

In die van mij zit ook nog een dynojet SFM module en een Autotune... om ' m helemaal op punt te krijgen zeg maar. Die autotune vind ik het wel waard. Vooral met die warme dagen stelt hij zijn eigen er lekker automatisch op af! Altijd de juiste verhouding als het ware!
 
Hey John goe bezig man, wordt dat een volledige Akra lijn?
Dan gaat hij met die middeltjes aardig opknappen.

In die van mij zit ook nog een dynojet SFM module en een Autotune... om ' m helemaal op punt te krijgen zeg maar. Die autotune vind ik het wel waard. Vooral met die warme dagen stelt hij zijn eigen er lekker automatisch op af! Altijd de juiste verhouding als het ware!
Ja klopt, volledige lijn.

Zit het nieuwe type demper op, zoals op de ZX10R bij de superbikes zeg maar.

Autotune heb ik nog niet maar wie weet wel iets voor in de toekomst.
Eerst binnenkort tijd maken o dit te monteren en dan aankomende winter nog wat upgrades denk ik :) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan