Motor-Forum

Select Forum

Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

GSX-R 1000 K7 TT Centenary

Reg. datum:
16 sep. 2002
quote:
gix-addict schreef op 29 januari 2018 @ 20:47:
Even het topic omhoog kicken,

Nog mensen die aan de motor bezig zijn geweest deze winter ?

De GB racing deksels heb ik gemonteerd, QS kabel ligt erin, net de sensor nog maar heb een gilles shiftholder besteld dus daar wacht ik even op kan het tegelijk.
Temperatuur moet nog wat stijgen en laatste resten pekel moeten nog weg maar als het weer een beetje wil doorzetten en de weg ene keer droog is komende maand dabn gaat die misschien wel al een keer naar buiten :Y
Ben benieuwd naar die translogic quickshifter.

Niet echt heel veel gedaan. Ze is einde van het jaar naar de garage geweest voor
een beurt inclusief kleppen controleren en een nieuwe voorband. Oude begon beetje uit te drogen en had ik sowieso weinig vertrouwen in. Nu weer voor en achter zelfde band...

Accu bleek ook niet helemaal top meer te zijn dus die heb ik vorige week zelf even vervangen.

En dit weekend ga ik de katalysator vervangen door een Arrow Y pipe.

En dan wil ik van de zomer eens gaan kijken voor een quickshifter...
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting
Marc Marquez 6 down 4 to go!!!
Beware of ¨The Knock¨

Cbr1000rr

Reg. datum:
16 sep. 2013
ik heb besloten mijn gsxr1000 weer te verkopen.

mochten er meelezers zijn...

https://m.facebook.com/gr...k&id=1792865647441486

Groeten Arnold

Reg. datum:
26 okt. 2006
quote:
artalstra schreef op 08 februari 2018 @ 20:14:

Groeten Arnold

:o :?
vroeger/rd350/tzr250/fzr600/gsxr750srad/fz1s/Fz1gt/ Ktm smt. nu gsxr1000

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
artalstra schreef op 08 februari 2018 @ 20:14:

Groeten Arnold

Dat is al snel, bevalt hij toch niet ? :?
" Those Who Risk Nothing, Do, Achieve,& Become Nothing" DJ

" Just Because You’re Breathing, Doesn’t Mean You’re Alive" GM

Suzuki GSX-R1000 2014

Cbr1000rr

Reg. datum:
16 sep. 2013
hij bevalt opzich wel. maar ik heb hem een beetje te snel gekocht. ik heb nu 3 motoren in de garage staan. en dan 2 supersports is iets te veel. wil er misschien wel een 2 cilinder voor terug.

gix1000k5 track/zx10r 04 road

Reg. datum:
09 feb. 2004
quote:
gix-addict schreef op 29 januari 2018 @ 20:47:
Even het topic omhoog kicken,

Nog mensen die aan de motor bezig zijn geweest deze winter ?

De GB racing deksels heb ik gemonteerd, QS kabel ligt erin, net de sensor nog maar heb een gilles shiftholder besteld dus daar wacht ik even op kan het tegelijk.
Temperatuur moet nog wat stijgen en laatste resten pekel moeten nog weg maar als het weer een beetje wil doorzetten en de weg ene keer droog is komende maand dabn gaat die misschien wel al een keer naar buiten :Y
Ben benieuwd naar die translogic quickshifter.

Deze winter volgende upgrades aan de circuit k5 voor komend jaar:
-ohlins cartridges vooraan.
-HM plus ss quickshifter
-GB racing blokdeksels
-Brembo gp4rs remklauwen
-Koelvloeistof vervangen door engine ice en koelschroef verwijdert
-lagere renthal clipons gemonteerd (veel werk nodig om ze te doen passen zie lijstje hieronder :P )
-Gaatjes geboord in frame en draad getapt-korte boutjes geschroeft waar stuuraanslag beperkers tegenaan komen zodat het stuur iets minder ver kan en de kuipen niet meer raken.
-Gaskabels op andere manier geplaatsd omdat stuur nu stuk lager staat bleef gas anders hangen, nu zit de remhendel tussen de 2 gaskabels.
-Ook het beugeltje aan het frame onder de tank moeet eraf om een goed werkend gas te krijgen en de koppelingskabel loopt ook anders.
Nu draait alles soepel zonder tegen elkaar te schuren of ergens te blijven hangen :)

Heb ook de circuitkont wat aangepast-verstevigd omdat die dikwijls loskomt doordat je maar 2 bevestigingspunten had heb er nu 2 extra vooraan aan de tank en 2 achteraan gemaakt en wat matten ingelegd achteraan + spacers in gemaakt omdat de kont daar eigenlijk te dun is om vast te schroeven.
hopelijk blijft het kontje dan volgend jaar wel zitten :P
DafalganHooligan wijzigde dit bericht op zondag 11 februari 2018 08:43 (20%)
Whenever in doubt... FULL THROTTLE!

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
DafalganHooligan schreef op 11 februari 2018 @ 08:30:

[...]

Deze winter volgende upgrades aan de circuit k5 voor komend jaar:
-ohlins cartridges vooraan.
-HM plus ss quickshifter
-GB racing blokdeksels
-Brembo gp4rs remklauwen
-Koelvloeistof vervangen door engine ice en koelschroef verwijdert
-lagere renthal clipons gemonteerd (veel werk nodig om ze te doen passen zie lijstje hieronder :P )
-Gaatjes geboord in frame en draad getapt-korte boutjes geschroeft waar stuuraanslag beperkers tegenaan komen zodat het stuur iets minder ver kan en de kuipen niet meer raken.
-Gaskabels op andere manier geplaatsd omdat stuur nu stuk lager staat bleef gas anders hangen, nu zit de remhendel tussen de 2 gaskabels.
-Ook het beugeltje aan het frame onder de tank moeet eraf om een goed werkend gas te krijgen en de koppelingskabel loopt ook anders.
Nu draait alles soepel zonder tegen elkaar te schuren of ergens te blijven hangen :)

Heb ook de circuitkont wat aangepast-verstevigd omdat die dikwijls loskomt doordat je maar 2 bevestigingspunten had heb er nu 2 extra vooraan aan de tank en 2 achteraan gemaakt en wat matten ingelegd achteraan + spacers in gemaakt omdat de kont daar eigenlijk te dun is om vast te schroeven.
hopelijk blijft het kontje dan volgend jaar wel zitten :P

Niet stil gezeten :}
Mooie upgrades ook :t

Ik heb vandaag de QS verder aangesloten en de bekabeling naar mijn zin weggelegd, als het zout weg is op het gemak eens warmrijden en dan testen :]

Suzuki GSX-R1000 2014

gix1000k5 track/zx10r 04 road

Reg. datum:
09 feb. 2004
De eerste test zal voor mij pas in mei zijn maar mei word een gekke maand met 5 (!) trackdays als 1 dagje clastres dan een dag of 10 tussen 2 daagse ecuyers 1 dag tussen en 2 daagse assen :]
Weet eigenlijk niet of ik dat zal overleven :P
Whenever in doubt... FULL THROTTLE!

Reg. datum:
26 okt. 2006
quote:
DafalganHooligan schreef op 13 februari 2018 @ 19:20:
De eerste test zal voor mij pas in mei zijn maar mei word een gekke maand met 5 (!) trackdays als 1 dagje clastres dan een dag of 10 tussen 2 daagse ecuyers 1 dag tussen en 2 daagse assen :]

Goed bezig :}
vroeger/rd350/tzr250/fzr600/gsxr750srad/fz1s/Fz1gt/ Ktm smt. nu gsxr1000

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
DafalganHooligan schreef op 13 februari 2018 @ 19:20:

drukke maand :t

Suzuki GSX-R1000 2014

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.