Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Iemand nog een link met manual of DIY over Pair Valve mod?

Er was zo'n US site altijd maar die kan ik nergens meer terug vinden.

En wat Gerhard zegt ^^ Yoshi's staan em super!
 
Vorige week ging ik tanken, kort nadat ik van m'n werk vertrokken was, en na het tanken wilde de motor niet starten. Twee keer geprobeerd, gecheckt of de stopschakelaar goed stond, jiffy ingeklapt, niet in versnelling, en de vierde keer startte het ding normaal. Daarna ook geen last meer gehad: hij start altijd binnen een seconde, als 'ie warm is nog sneller.

Maar nu ben ik bang dat het nog een keer gebeurt, en dat 'ie dan niet alsnog start.....
 
Okee thx, ja hij bevalt erg goed! Nu alleen nog een klein beetje finetunen om de boel helemaal naar wens te maken (pookje ietsje lager en beetje spelen met sensitivity en kill time).
 
Vorige week ging ik tanken, kort nadat ik van m'n werk vertrokken was, en na het tanken wilde de motor niet starten. Twee keer geprobeerd, gecheckt of de stopschakelaar goed stond, jiffy ingeklapt, niet in versnelling, en de vierde keer startte het ding normaal. Daarna ook geen last meer gehad: hij start altijd binnen een seconde, als 'ie warm is nog sneller.

Maar nu ben ik bang dat het nog een keer gebeurt, en dat 'ie dan niet alsnog start.....

check eerst eens je aansluitingen aan de accu; zit alles nog degelijk vast?
 
Iemand enig idee hoe dit onderdeel in het Nederlands heet? Maintenance

Houder zat soort van los, bleek een afgebroken plastic bevestigingspunt te zijn. Dus op zoek naar een vervangingsexemplaar

EDIT: is een stadslichtlamp
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen weekend de laatste hand gelegd aan de installatie- en rij-video van mijn Annitori quickshifter.


Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat noem jij "medium rpm", en wat is "high rpm"? Of met andere woorden, ik denk dat ik op dat weggetje de 3e versnelling niet zou halen.
 
Hoi goedemorgen! Ff een vraagje: ik moet de koppakking van mijn 1000 k4 gaan vervangen want deze is lek. Kan iemand mij vertellen of dit kan zonder het blok te moeten demonteren en of ik dan ook metteen andere onderdelen moet vervangen? Graag hoor ik iets van jullie. Grts eric
 
Hallo mede 1000'ers. Ik heb een ongespoten kapje gekocht voor mijn k6 (blauw). Deze heb ik naar de spuiter gebracht maar hij kan de donkerblauwe kleur niet vinden. Ik heb via de site Colorite de kleur "Suzuki YBA Pearl Deep Blue #2" gevonden. Deze is echter moeilijk na te maken volgens de spuiter (iets met metallic en flakes of zoiets...)

Wat kan ik nu het beste doen? Een oem kapje kopen in kleur en deze verkopen of is er een andere oplossing?
 
Hallo mede 1000'ers. Ik heb een ongespoten kapje gekocht voor mijn k6 (blauw). Deze heb ik naar de spuiter gebracht maar hij kan de donkerblauwe kleur niet vinden. Ik heb via de site Colorite de kleur "Suzuki YBA Pearl Deep Blue #2" gevonden. Deze is echter moeilijk na te maken volgens de spuiter (iets met metallic en flakes of zoiets...)

Wat kan ik nu het beste doen? Een oem kapje kopen in kleur en deze verkopen of is er een andere oplossing?


Andere spuiter proberen. Ook kunnen ze de kleur vaak wel scannen.

:X dat is mijn mening ook. Een beetje spuiter mengt zich er wel doorheen. Kameraad van mij is ook spuiter, die heeft wel gekkere mengsels gehad (hij woont alleen niet in de buurt van jouw zo te zien)
 
Laatst bewerkt:
@marlonvdw

Paintatelier.be ;-)
Die heeft voor alstare Suzuki team gespoten en de rizzla Suzuki's.
Zie z'n site maar eens.
 
De eerste kilometers op de L7 *O*

Als de Yoshimura Alpa T en kentekenplaathouder d'r op zitten, volgen de 'echte' foto's })

full
 
Laatst bewerkt:
Prachtig :}
veel plezier ermee.
Mijn k5 is nog lang niet af bijna 2 maand geleden nieuwe crc kont besteld had ik er een voor een k7 gekregen die word gewisseld maar nog altijd niets -O-
Als alles bij de spuiter is geweest en de stickers zitten erop zal ik eens een foto plaatsen hoop tegen eind mei :P
 
Eergisteren proefgereden op een K4, gisteren op een K5.

De K4 had veel kilometers, reed en klonk als een tijger maar voelde echt als een al wat oudere motor. Hij zat lekker ruim voor een superbike. Duidelijk roest en gebruikerssporen.

De K5, in hagelnieuwe staat, 16000 km, smetteloos, en voorzien van full Akra systeem, reed en klonk zoals ik nog nooit had meegemaakt. Hij zat sportief maar comfortabel. Voor 5700 kon ik hem niet laten staan...

Hierbij meld ik mij officieel alhier.

full


Waarschijnlijk woensdag ophalen, meer/betere foto's later.
 
Mooi hoor :Y
Zijn nog redelijk veel te vinden k5/k6 maar een nette met weinig km/leuke opties voor die prijs heb je goed gedaan :t
Blijven vrij goed waarde houden k5/k6 laatste jaren zakt de prijs gwn niet meer blijven rond de 5000-6000 gaan voor een mooie :)
 
De eerste kilometers op de L7 *O*

Als de Yoshimura Alpa T en kentekenplaathouder d'r op zitten, volgen de 'echte' foto's })

[afbeelding]

Eergisteren proefgereden op een K4, gisteren op een K5.

De K4 had veel kilometers, reed en klonk als een tijger maar voelde echt als een al wat oudere motor. Hij zat lekker ruim voor een superbike. Duidelijk roest en gebruikerssporen.

De K5, in hagelnieuwe staat, 16000 km, smetteloos, en voorzien van full Akra systeem, reed en klonk zoals ik nog nooit had meegemaakt. Hij zat sportief maar comfortabel. Voor 5700 kon ik hem niet laten staan...

Hierbij meld ik mij officieel alhier.

[afbeelding]

Waarschijnlijk woensdag ophalen, meer/betere foto's later.

Welkom beiden! :W
Weer 2 gelukkige bezitters erbij en dat mooi voor het seizoen!

Wil je in de OP? Geef svp even aan met welke foto en eventuele Mods, dan zet ik je ertussen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan