Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

De eerste kilometers op de L7 *O*

Als de Yoshimura Alpa T en kentekenplaathouder d'r op zitten, volgen de 'echte' foto's })

[afbeelding]

Hallelujah... de eerste L7 heeft zich gemeld. Hij staat je SUPER :}
Congrats, veel mooie kilometers gewenst.
Zijn benieuwd naar meerdere foto's en verslag :]


Op race niveau heeft de L7 ook zijn eerste overwinning behaald.. Walraven heeft de eerste cup gewonnen. :t
in de BSB lopen ze nog wat achter.
Sert team rijdt nog op het oud model... vreemd.
 
Eergisteren proefgereden op een K4, gisteren op een K5.

De K4 had veel kilometers, reed en klonk als een tijger maar voelde echt als een al wat oudere motor. Hij zat lekker ruim voor een superbike. Duidelijk roest en gebruikerssporen.

De K5, in hagelnieuwe staat, 16000 km, smetteloos, en voorzien van full Akra systeem, reed en klonk zoals ik nog nooit had meegemaakt. Hij zat sportief maar comfortabel. Voor 5700 kon ik hem niet laten staan...

Hierbij meld ik mij officieel alhier.

[afbeelding]

Waarschijnlijk woensdag ophalen, meer/betere foto's later.


Goede keuze Willem.
Ook veel mooie kilometers gewenst :t
 
Hallelujah... de eerste L7 heeft zich gemeld. Hij staat je SUPER :}
Congrats, veel mooie kilometers gewenst.
Zijn benieuwd naar meerdere foto's en verslag :]


Op race niveau heeft de L7 ook zijn eerste overwinning behaald.. Walraven heeft de eerste cup gewonnen. :t
in de BSB lopen ze nog wat achter.
Sert team rijdt nog op het oud model... vreemd.
klopt BSB stock1000 wel al gelijk de 2e race van het eerste raceweekend gewonnen 2 weken geleden :]
 
Welkom beiden! :W
Weer 2 gelukkige bezitters erbij en dat mooi voor het seizoen!

Wil je in de OP? Geef svp even aan met welke foto en eventuele Mods, dan zet ik je ertussen :]

Ik sta al in de OP met m,n vorige K9 (ben niet zo actief en lees gezellig mee) 8-)

Kijk een leuke shot met m'n meissie (heeft nu een GSX-S1000)
full
 
klopt BSB stock1000 wel al gelijk de 2e race van het eerste raceweekend gewonnen 2 weken geleden :]

Aha klopt maar was er niet meer heel zeker van.
Vind stock altijd betere referentie tov straatfiets. Is toch mooi dat de L7 meteen mee kan, wil toch wat zeggen over zijn potentieel :Y
 
Aha klopt maar was er niet meer heel zeker van.
Vind stock altijd betere referentie tov straatfiets. Is toch mooi dat de L7 meteen mee kan, wil toch wat zeggen over zijn potentieel :Y
zeker dat denk ik ook.

Laatste jaren is het vooral kawa, Ducati en bmw in de stock. Mooi dat ze daar gelijk bij zitten :)
 
Is de L5 goed en ook betrouwbaar ?
Zal wel goed/betrouwbaar zijn als ze hem nu nog gebruikten bij de 24u van lemans :P

Goeie review vs s1000rr bmw is idd wel netter afgewerkt en heeft meer mooie details ivm suzuki maar bmw is niet echt men merk vind de meerprijs van de r versie wel wat veel van suzuki ik zou gwn voor de basis gaan en daar zelf nog wat de minpuntjes aanpassen (remmen/quickshifter) en dan ben je nog veel goedkoper uit dan r maar nog ff dromen :z :+
 
Laatst bewerkt:
Zal wel goed/betrouwbaar zijn als ze hem nu nog gebruikten bij de 24u van lemans :P
:P
Goeie review vs s1000rr bmw is idd wel netter afgewerkt en heeft meer mooie details ivm suzuki maar bmw is niet echt men merk vind de meerprijs van de r versie wel wat veel van suzuki ik zou gwn voor de basis gaan en daar zelf nog wat de minpuntjes aanpassen (remmen/quickshifter) en dan ben je nog veel goedkoper uit dan r maar nog ff dromen :z :+

De BMW voelt erg degelijk aan hij straalt het ook uit.Was hij ook maar zoveel betrouwbaarder denk ik dan ;)
 
Aha Willem heb je er eentje op het oog? :W

Geen issues op mijn K9, en de L5 is dezelfde, dus topbike!!
Alleen zien dat de vorige eigenaar hem met evenveel liefde behandeld heeft.


Eigenlijk 2 stuks Maderic maar enkel voor op het circuit.

Eentje in de UK c.a 7800 pond een straatfiets ,heb al email contact hierover gehad.

En een Hoegee / Niwa circuitbike 2015 a 10.000 euro welke naar mijn menig te prijzig is ?
 
:PDe BMW voelt erg degelijk aan hij straalt het ook uit.Was hij ook maar zoveel betrouwbaarder denk ik dan ;)

S1000rr is een superfiets maar door de microswitch schakelaars wel storing gevoelig,mijne heeft ook 3 dagen bij de bmw dealer gestaan, hield in boven de 5000rpm,zelf al het mogelijke geprobeerd maar kwam er zelf niet uit, na lang zoeken bleek de jiffyschakelaar de boosdoener,vanaf een bepaald kwam er teveel trilling met de storing tot gevolg,voor de betrouwbaarheid zou ik ook voor de gsxr gaan
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan