Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Ik had na de eerste keer uitrekenen een gemiddelde van 1 op 8 (14 liter op 113 kilometer).
Ik dacht, zo bont heb ik het toch ook niet gemaakt? Dat ding trekt superhard door de hele tijd maar ik was juist niet veel boven de 8000 toeren geweest...

Maar ik bleek een rekenfout gemaakt te hebben in de afstand, ik had me vergist wanneer en waar ik voor het laatst had getankt.
(Ik dacht bij de Shell express in Uitgeest onderweg naar A'dam, maar dat was nog op mijn oude motor op dezelfde dag).
Vandaag netjes berekend met een nieuw tankje en de tripmeter, die ik maar aan had gezet nadat ik die 1 op 8 berekening eruit had gekregen...

Bleek 8,12 liter op 114 kilometer te zijn nu, oftewel 1 op 14.
Prima.
 
ik tank vaak bij de Esso langs de N261, en bij de BP aan de Haagseweg. Die hebben allebei 98. Om niet 's ochtends te hoeven tanken, tank ik ook wel 's avonds zowel bij de Esso als bij de BP. Dan hoef ik niet halverwege te stoppen.
 
Is gecombineerd verbruik bij mij. Alleen snelweg haal ik de 1:20 wel. Heb volgens mij nog nooit slechter gehaald dan 1:13 op een tank.
 
Slecht contact met de ecu waardoor de motor in beveiligde modus ging je ziet het duidelijk aan de toerenteller datie de laatste 2000tpm maar weinig zin meer heeft :P
De circuitdag ervoor had hij het ook al maar toen had ik het niet door omdat het een klein/technisch circuit was en ik de meeste 600's nog voorbij ging toen op assen mekte ik wel dat er iets niet juist was :')
Ondertussen zijn er weer 70 paardjes bij gekomen en gaat hij een stukje sneller :+
Reed toen ook met kortere vertanding 16-44 nu hij weer full power is bevalt 16/42 me best :Y
(standaart 17/42)
 
17AD1-5535-197.jpg

Afgelopen zaterdag even een stersessie meegepakt in Assen tijdens de landelijke motordagen. Was alweer even geleden dat ik op het circuit heb gereden maar het was weer erg leuk, hoewel ik niet helemaal lekker in mijn ritme kwam.

Eind mei doe ik mijn eerste 'echte' circuitdag op Assen bij MSL, zin in!
 
Heb gisteren weer gereden op Assen na zo'n twee jaar eruit te hebben gelegen door operaties aan de pols.
Sinds januari weer een gixxer, en nu op het circuit kom ik erachter dat ik nog veel moet wennen aan de zithouding voornamelijk met de stepjes, daar zitten nog schetsplaatjes tussen zodat die nog meer omhoog en naar achteren komen te zitten.
Van de week er maar eens tussen uit halen, en dan zondag op Lelystad uitproberen of ik wat meer gevoel krijg :P
Wel alvast 1sec. van m'n pr afgereden
full
 
Heb gisteren weer gereden op Assen na zo'n twee jaar eruit te hebben gelegen door operaties aan de pols.
Sinds januari weer een gixxer, en nu op het circuit kom ik erachter dat ik nog veel moet wennen aan de zithouding voornamelijk met de stepjes, daar zitten nog schetsplaatjes tussen zodat die nog meer omhoog en naar achteren komen te zitten.
Van de week er maar eens tussen uit halen, en dan zondag op Lelystad uitproberen of ik wat meer gevoel krijg :P
Wel alvast 1sec. van m'n pr afgereden[afbeelding]


Leuk man na al die jaren *O* :t

Zit er een recht fietsstuur op je gixxer :? :+

Het is idd wennen die rear-sets maar later wil je echt niet meer anders vino ;)

Wat is je Assen pr dan hopelijk ben ik sneller *D :P
 
Leuk man na al die jaren *O* :t

Zit er een recht fietsstuur op je gixxer :? :+

Het is idd wennen die rear-sets maar later wil je echt niet meer anders vino ;)

Wat is je Assen pr dan hopelijk ben ik sneller *D :P

Rijdt zelfs nog met polsbraces :X
Clipons zijn geen optie bij mij dus dan maar zo ;)
Mijn tijd is nu 2:11, maar als ik een beetje gewend ben moet onder de 2:10 mogelijk zijn :Y
 
Rijdt zelfs nog met polsbraces :X
Clipons zijn geen optie bij mij dus dan maar zo ;)
Mijn tijd is nu 2:11, maar als ik een beetje gewend ben moet onder de 2:10 mogelijk zijn :Y


Begrijpelijk met met je pols en daarom rij je met een SB stuur.

Hmm, 2;11 dan moet ik toch iets meer gas gaan geven :P

Moet zeggen heb op Assen nog maar een paar rondjes ( 6 stuks) vrij kunnen rijden.Meestal werd het rood afgevlagd omdat iemand dacht MM meent te zijn en grind wilde happen :+ .

Rij gemiddeld 2:14 1 x perongeluk 2:11 gereden :P Dit jaar ga ik voor 2:05-2:10 stabiel. *D
 
Begrijpelijk met met je pols en daarom rij je met een SB stuur.

Hmm, 2;11 dan moet ik toch iets meer gas gaan geven :P

Moet zeggen heb op Assen nog maar een paar rondjes ( 6 stuks) vrij kunnen rijden.Meestal werd het rood afgevlagd omdat iemand dacht MM meent te zijn en grind wilde happen :+ .

Rij gemiddeld 2:14 1 x perongeluk 2:11 gereden :P Dit jaar ga ik voor 2:05-2:10 stabiel. *D

Haha grappig, hoe doe je dat 'per ongeluk'? _O-
 
Reed 2 rondjes achter instructeur aan en we hadden vrijbaan.

En zonder het zelf te beseffen had ik een snel rondje.

Per ongeluk :P

haha netjes, dan gaaaaaas je toch altijd achter een denkbeeldige instructeur aan ;)


Net onder de 2 min is goed te doen en heb je nog een zekere veiligheidsmarge, gewoon vertrouwen kweken en de rest komt vanzelf :t
Vind het wel doodzonde dat de snelle Ruskenhoek er voor vrij rijders niet meer inzit ;( Vond het de allermooiste bocht om in te knallen. Draaide er meteen een 53-er door :]
 
haha netjes, dan gaaaaaas je toch altijd achter een denkbeeldige instructeur aan ;)

Goed idee ;)

Achter een mooie vrouw aanrijden , een echte dan , dan zou ik nog sneller worden _O-

Net onder de 2 min is goed te doen en heb je nog een zekere veiligheidsmarge, gewoon vertrouwen kweken en de rest komt vanzelf :t
Vind het wel doodzonde dat de snelle Ruskenhoek er voor vrij rijders niet meer inzit ;( Vond het de allermooiste bocht om in te knallen. Draaide er meteen een 53-er door :]

Toen ik jou met je vriendenclub tegenkwam op Assen reden we idd nog de snelle Ruskenhoek :t Jammer dat we deze mooie doordraaier bocht niet meer mogen rijden. -O-

Ben vorige maand 4 dagen op Portimao geweest en daar hebben ze ook zo'n bocht maar dan met negatieve verkanting :t Echt gaaf en ook het circuit aldaar en het is er mooier rijden als op Brno.

De 2 min die zal ik vast wel eens met goed vertrouwen gaan halen.Heb nu een GSXR1000 K6 voorvork in de circuit SRAD zitten en de voorzijde voelt nu goed aan.De motor liep vorig jaar teveel wijd moest zo hard drukken dat ik spierballen erdoor kreeg *D . De motor voelde nu goed aan ben benieuwd hoe hij nu gaat op Assen?

Half 2017 ga ik de K4 klaarmaken voor op het circuit of ik koop iets anders ?
 
Kent iemand de L4 die nu bij de Valkenier te koop staat ?
Kenteken 2016 volgens mij maar ik denk 2014 model.

Volledig Leovince systeem en een RCS19 pomp erop, ziet er wel gaaf uit.
Owja mijn GSX-S staat te koop, mocht er iemand interesse hebben :P
 
Kent iemand de L4 die nu bij de Valkenier te koop staat ?
Kenteken 2016 volgens mij maar ik denk 2014 model.

Volledig Leovince systeem en een RCS19 pomp erop, ziet er wel gaaf uit.
Owja mijn GSX-S staat te koop, mocht er iemand interesse hebben :P


Lijkt gezien de kuipstickers een 2014 model :Y
 
Kent iemand de L4 die nu bij de Valkenier te koop staat ?
Kenteken 2016 volgens mij maar ik denk 2014 model.

Volledig Leovince systeem en een RCS19 pomp erop, ziet er wel gaaf uit.
Owja mijn GSX-S staat te koop, mocht er iemand interesse hebben :P

Idd een L4 kleurstelling, dikke fiets John, inruilen vd gsx-s geen optie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan