KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag deze er even op gezet. Het is toch de V-trec vario-3 geworden.

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie hendels! Heb de lange versie (gewone) van hetzelfde merk :)

MNI4bXXn.jpg


Heb trouwens voor een mooi prijsje een nieuwe Optimate 4 op de kop getikt. Dus weer met lege accu staan gaat niet meer voorkomen :)
 
Welkom Domih, wat Janroelof zegt, gas erop, en dat tellerruitje is idd niet los te koop
Van die V-trec ga je geen spijt krijgen Folkie, mooi en degelijk spul
 
Zo, brommert is er klaar voor! nieuwe wrap in mat legergroen, nieuwe hendels, handvatten, spiegels koppelingscilinder (oberon), led koplamp, telefoonhouder en een poetsbeurt! :)

6nvc6qcoefgxs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dom geweest.
Heb ook als impulsaankoop een sd990 uit 2006 gekocht op de motorbeurs.. Geen proefrit kunnen maken, wel de hand geschud.
Het was een deal waar ik geen nee tegen kon zeggen, was van AMT Motors. Verkoper was verder wel aardig.

Ik had mijn MT-03 met valschade(en nieuwe onderdelen) in kunnen ruilen, hadden ze 3500 voor gegeven.

Er is echter 1 optisch probleem met de motor, dit is de kmteller:
[afbeelding]

Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

Verder heeft hij 46.000 gelopen, hier nog een foto:

[afbeelding]


Ze komen hem volgende week brengen en omruilen voor mijn MT-03. Wat zijn jullie gedachten hierover? Wat vinden jullie van AMT motors?

Edit: Heb 3 maanden BOVAG-garantie


Pfffff jij houd de spanning erin zeg :+

Zal wel los lopen. Ze zullen je geen prut verkopen, en zo wel dan meteen terug. Misschien is het wijs om hem ff voor een beurtje te brengen bij een KTM dealer als je hem hebt. En ff goed door laten lopen. Mochten ze wat vinden, kan je daarmee terug naar de aankoop dealer.

Veel plezier ermee. Denk dat de helft van mijn motoren sowieso impulsaankopen zijn geweest. :+
 
Zo, brommert is er klaar voor! nieuwe wrap in mat legergroen, nieuwe hendels, handvatten, spiegels koppelingscilinder (oberon), led koplamp, telefoonhouder en een poetsbeurt! :)

[afbeelding]

Apart, vriendin van me heeft een kawa er6 in die matgroene kleur (waar die stickers voor waren), zie je niet vaak. Rizoma spiegels erop?
 
:} Ziet er superstrak uit botb!
Heel gaaf, mooi ook die details op de achterkappen en de wielen!
Netjes!
 
Thanks allemaal, ik moet wel verklappen dat ik in de business zit, maar zelf geen plakker ben. Kan wel aan de spullen komen ;)

@Toktok, China was m'n vriend, 12,- voor een set incl verzenden :P
 
Thanks allemaal, ik moet wel verklappen dat ik in de business zit, maar zelf geen plakker ben. Kan wel aan de spullen komen ;)

@Toktok, China was m'n vriend, 12,- voor een set incl verzenden :P

Ik had ook aliexpress spiegels. Eerste de beste wheelie landing vlogen de spiegeltjes uit hun frame :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan