KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat stel je voor qua eindmotage, hoe kan ik de "bagger" mooi maken?
Afkraken kan iedereen, kom met een goed voorstel!
Mooie plaatjes alleen de eindmontage op het stuur is absoluut bagger...kan veel mooier...


Bedankt allemaal voor de positieve reacties, erg leuk om te lezen :D
 
Wat stel je voor qua eindmotage, hoe kan ik de "bagger" mooi maken?
Afkraken kan iedereen, kom met een goed voorstel!Bedankt allemaal voor de positieve reacties, erg leuk om te lezen :D

Die zeskant moeren bovenop ziet toch niet uit, je kunt bouten krijgen van rvs die bovenop een ronde kop hebben met imbus, die steek je door die tonnetjes, bovenop een schijfje van rvs en klaar, ziet er veel afgewerkter uit...
 
mocht het nodig zijn wil ik wel een foto maken van mijn SMR maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel...
 
Na een proefritje op een mt09/mt10 is de kogel door de kerk.
Ik ga voor een naked kijken

Het liefst een 2/3 cilinder :P


Dus komende zomer nog proefrijden op een

superduke
speed triple
tuono

Weinig kwaaltjes als ik zo de eerste pagina lees. Zou dan graag voor het 2008 model gaan (radiale klauwen)

Jammere is alleen dat de meeste nergens proef te rijden zijn in Limburg :P
 
De RVS imbus was ook het oorspronkelijke plan, echter kwam ik er net niet lekker bij met de imbus sleutel... :( Vandaar nu de keuze voor RVS bouten.

Wat bedoel je precies met een schijfje er bovenop?
Als je een foto wilt maken, graag! Ben benieuwd hoe jij het hebt gemaakt
mocht het nodig zijn wil ik wel een foto maken van mijn SMR maar ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel...
 
full


dus tonnetje, ringetje bovenop, montageplaat er bovenop, ringetje en dan die bout erdoor...
 
Laatst bewerkt:
Heeft zo'n oud type tomtom geen RAM mount?
Ik heb mijn tomtom (410) op exact dezelfde plek namelijk, met alleen een RAM bolletje op een van mn stuur klem bouten. Is ook makkelijk er af te halen.
 
[afbeelding]

dus tonnetje, ringetje bovenop, montageplaat er bovenop, ringetje en dan die bout erdoor...
het klinkt misschien overdreven, maar ik wilde deze boutjes eerst ook vervangen door rvs, maar dit is een ander materiaal en breekt eerder imo.
Voor mijn eigen gemoedsrust dit dus niet gedaan, maar als, dan had ik alu of titanium genomen

trouwens mooi werk hardhertog
 
Laatst bewerkt:
het klinkt misschien overdreven, maar ik wilde deze boutjes eerst ook vervangen door rvs, maar dit is een ander materiaal en breekt eerder imo.
Voor mijn eigen gemoedsrust dit dus niet gedaan, maar als, dan had ik alu of titanium genomen

trouwens mooi werk hardhertog

Komen toch amper krachten op dus dat zal best wel meevallen hoor...en anders ga ik gewoon met losse handen verder :+
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag even bij de classics in Rockanje gaan kijken. Op de terugweg stond de brug open, stond met pa op de Blackbird, en nog een vent op een Suzuki gsx-r.
Drie keer raden wie er het eerste weg was O-)
Altijd leuk zulke momentjes.
:+
 
Vanmiddag even bij de classics in Rockanje gaan kijken. Op de terugweg stond de brug open, stond met pa op de Blackbird, en nog een vent op een Suzuki gsx-r.
Drie keer raden wie er het eerste weg was O-)
Altijd leuk zulke momentjes.
:+
Ik had laatst ook zo'n stoplichtsprint die zo goed als perfect liep,maximale acceleratie. Had wel het gevoel dat mijn hersenen achter tegen de schedel gedrukt werden :)
 
Ik had laatst ook zo'n stoplichtsprint die zo goed als perfect liep,maximale acceleratie. Had wel het gevoel dat mijn hersenen achter tegen de schedel gedrukt werden :)

Deze ging ook aardig efficiënt, voorwiel zomaar net los van de grond in de eerste 2 versnellingen, maximale voorwaartse versnelling 8-) pas toen ik boven de 150 van het gas afging kwam de gsx-r voorbij :P
 
Lekker dagje op Lelystad gehad. Heb er sinds deze week Bridgestone S21 onder liggen. Fijne band, erg veel vertrouwen...De een na de andere kneedown😜.. krijg de foto's niet gepost vanaf mijn mobiel, bestand te groot.. hoe doe ik dat vanaf mijn mobiel?
 
Laatst bewerkt:
Lekker dagje op Lelystad gehad. Heb er sinds deze week Bridgestone S21 onder liggen. Fijne band, erg veel vertrouwen...De een na de andere kneedown😜.. krijg de foto's niet gepost vanaf mijn mobiel, bestand te groot.. hoe doe ik dat vanaf mijn mobiel?

Ff uploaden naar tinypic, linkje voor het forum staat er al bij. Copy / paste en klaar ben je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan