KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook lekker gereden. Ennnnnn bochtentraining geboekt bij motosportivo as vrijdag! Op circuit lelystad. Ben benieuwd!

Veel plezier! Zelf ook ff 200km gepakt samen :] beetje eiland hoppen.

full


Heb trouwens een andere set Chinese troep spiegels gekocht. Deze hebben wat meer offset met het stuur. 13€ incl verzenden :+ ben er eigenlijk wel weer tevreden mee :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ook nog ff lekker kunnen genieten van het mooie weer (wel warm met pak aan....)

Echter op terugweg naar huis, ging lampje van de accu branden en niet veel later het lampje vd ontsteking (FL).

Laatste 500m naar huis kunnen lopen. (nog een beetje geluk, had veel langer kunnen zijn).

Na een nachtje aan de druppellader deed alles het weer.

Ik denk dat mijn dynamo de geest heeft gegeven.
 
Gisteren ook nog ff lekker kunnen genieten van het mooie weer (wel warm met pak aan....)

Echter op terugweg naar huis, ging lampje van de accu branden en niet veel later het lampje vd ontsteking (FL).

Laatste 500m naar huis kunnen lopen. (nog een beetje geluk, had veel langer kunnen zijn).

Na een nachtje aan de druppellader deed alles het weer.

Ik denk dat mijn dynamo de geest heeft gegeven.

Of je accu... spanningsregelaar... ff kwestie van meten.
 
Vanmiddag een Superduke 07 gekocht :] 8-)

Er zitten nog standaard dempers op en wil graag de motor horen brullen. ;)

Zit de katalysator in de y-pipe ?
Als ik andere dempers met y-pipe monteer moet de ecu dan opnieuw afgesteld worden ?

Hoor het graag.
 
Vanmiddag een Superduke 07 gekocht :] 8-)

Er zitten nog standaard dempers op en wil graag de motor horen brullen. ;)

Zit de katalysator in de y-pipe ?
Als ik andere dempers met y-pipe monteer moet de ecu dan opnieuw afgesteld worden ?

Hoor het graag.

Je zou het beste even de akra mapping kunnen laden via tunecu.

Mocht dit niet bekend in de oren klinken, dan even terugklikken in vorige delen.
 
Vanmiddag een Superduke 07 gekocht :] 8-)

Er zitten nog standaard dempers op en wil graag de motor horen brullen. ;)

Zit de katalysator in de y-pipe ?
Als ik andere dempers met y-pipe monteer moet de ecu dan opnieuw afgesteld worden ?

Hoor het graag.

Van harte gefeliciteerd met je aankoop!
De katalysator zit in de einddemper, dus zodra je andere dempers monteert ben je van de katalysator af.
Veiligste optie is zoals al gezegd even de akra map laden.
In welke regio woon je? Er zijn hier meerdere mensen met een tuneEcu kabel die je hierbij kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij de club, we zijn trouwens gek op foto's hiero :+

Vandaag zelf ook nog ff een rondje kunnen maken bijna in jouw achtertuin geloof ik Neem zo rondom Roosendaal :]
full
 
iemand een idee wat er met mijn motor aan de hand kan zijn?

zondag een rond je gereden met het mooie warme weer. steeds waneer ik terug schakelde naar de 2e of 1e versnelling bleef hij hoog in toeren hangen 3á4 duizend. ook bij ingeknepen koppeling. echter als ik hem terug in de neutraal zette ging hij terug in toeren naar pak hem beet 1á1,5 duizend toeren.

ideetjes wat ik hier aan moet/kan doen?



mooie foto's mannen!
 
Effe de accupolen los, de terminals even tegen elkaar houden zodat de ecu miss even helemaal reset?
 
Bijna vergeten, twee weekenden geleden was er een dag bij motoport leek hier om de hoek. Daar kon je gratis op de rollerbank dus dat kon ik niet laten natuurlijk.

Zie hier het resultaat:
dynorun.jpg


Ondanks de Akramap is hij niet te rijk, onderin is hij zelfs iets te arm. Heb even onderzocht waardoor dat kan komen en het lijkt te komen doordat door de secundaire flinderkleppen 100% open staan met de Akra smooth map zonder dat hier voor wordt gecompenseerd met wat extra brandstof. Maar het is niet zorgwekkend arm en tevens rij ik nauwelijks zo laag in de toeren. Toch wil ik nog eens een custom map laten maken voor mijn SD. Dan wel met de openluchtfilter erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan