KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit aan het lagomagiore maar potverdorie hier kun je ook wel rijden met de duke...altijd jammer als je m dan thuis hebt staan 😓
 
Wie heeft er allemaal de voorvorkpoten door de kroonplaat steken en hoeveel mm?
Ik heb een beetje getest en tot nu toe de lijntje op de poot aangehouden als maatstaf.
Reed eerst tot het tweede lijntje, maar was meteen een groot verschil dus terug gegaan naar het eerste lijntje.
Motor stuurt beter in, maar nog belangrijker hij slaat veel minder met het stuur!

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Mijn motor is een sd 07.
 
Gister op en neer naar Spa geweest :)

21r3i8.jpg
 
Jazeker, jammer dat je niet meer het circuit op kan. :P
Volgende keer van daar uit naar het oosten de de nurburgring meepakken, mooiere stuurweggetjes en meer te zien bij het circuit
 
De wegen rondom spa zijn schitterend, rond het circuit zitten een paar fantastische stukken met perfect asfalt en heerlijk bochtenwerk :]
 
achter op de trailer en met de auto komen? ;p

Lijkt me wel serieus lache met een groep superdukes knallen door de eifel/ardennen :D
 
ik heb niet z'n groot huis, maar mogen hier wel in de woonkamer liggen gheheheh ;p

hebben jullie btw iets van tom tom/ telefoon steun op de motor. En hoe hebben jullie dit opgelost met power?

Zit er iets van accessoire aansluiting op de 990?
 
In de koplampunit zit een geschakelde 12v aansluiting die over is.
ik heb niet z'n groot huis, maar mogen hier wel in de woonkamer liggen gheheheh ;p

hebben jullie btw iets van tom tom/ telefoon steun op de motor. En hoe hebben jullie dit opgelost met power?

Zit er iets van accessoire aansluiting op de 990?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan