KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rubbers van de benzinepomp vervangen. Eentje was raar genoeg helemaal gaar. Hoop dat het nu niet meer zo lekt.
*O*

Voor wat betreft de TKH... geen knipperlichten op het moment en twee hoekjes uit de plaat. Kan prima zo, nu nog even netjes maken.
Ondertussen smoke led met geintergreerde knippers besteld. Opgelost! :9

Ook een dopje forte reiniger in een volle tank gedaan. Na drie tankbeurten nog een dopje. Dan zou het iets moeten doen.

Heeft iemand een idee wanneer de radiator fan aanslaat? Ik heb m nog nooit gehoord.
full
 
dacht dat de radiator aansloeg wanneer de temperatuurblokjes op het dashboard 2 onder het maximum stonden, dan beginnen ze te knipperen ook, heb de mijne ook nog niet veel gehoord, enkel op warme zomerdagen voor het stoplicht
 
Beroerd dat die kentekenplaathouder zo beroerd past met de akra's!

Ik heb FMF dempers en daarmee past het precies:
PjL3NxV.jpg


Had niet verwacht dat die akra's zoveel lager zouden zitten.


De fan komt normaal gesproken bij ongeveer 200-102° C aan geloof ik.
 
ik heb ook ge-experimenteerd met de afmeting van de NL-kentekenplaat, maar ja, was niet helemaal meer zoals het bedoeld is...dus toen toch uiteindelijk maar anders opgelost.
full
 
een aangepaste kentekenplaat kost je 65 euro als je de verkeerde tegen komt.
Bij alfa's wordt het vaak gedoogd (kleinere plaat aan de voorkant). je moet gewoon een beetje geluk hebben
Ik denk dat als ie duidelijk zichtbaar is en dat blauwe nl/euro stukje er op zit het wel meevalt
 
Laatst bewerkt:
Mijn radiator-ventilator gaat best wel vaak aan.. bijna elke rit wel en zo warm is het hier niet.
Vooral bij stoplichten, bijna standaard geloof ik..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het nu ook ongeveer zo, moet nog even iets omheen (rubber ofzo) om het mooier te maken.

Iemand een idee hoe dik de wand van een Akra demper is? Ik heb m gekocht met 1 demper waar een deukje in zit. Ik neem aan dat het van titanium is.

Iemand ervaring met het uitdeuken?
 
Een en ander uitgetest met vering en de voorvork door steken.
Vering staat nu volgens het boekje op "race".
De voorvork eerst 2 mm doorgestoken en uiteindelijk 8 mm doorgestoken.

De voorkant blijft nu stabiel bij hoge snelheden. Voorheen was dit gevaarlijk, tankslappers.
 
Vandaag een dikke aderlating, ik mocht de grote beurt aftikken, kolere wat een geld.......
 
Bekijk het van de zonnige kant, het duurt nog 15.000 km voor je weer voor een grote beurt mag :P
 
Mag ik vragen wat ze gedaan hebben en wat je daarvoor betaald hebt?

Ik doe eigenlijk zo goed als alles zelf, heb 1x kleppen controleren laten doen. En 1x de motor weg gebracht omdat ik er zelf niet uitkwam.
 
Mag ik vragen wat ze gedaan hebben en wat je daarvoor betaald hebt?

Ik doe eigenlijk zo goed als alles zelf, heb 1x kleppen controleren laten doen. En 1x de motor weg gebracht omdat ik er zelf niet uitkwam.

me2
vering heb ik bij 15 k laten doen maar achteraf was dit eigenlijk niet nodig
 
600 voor wat dan?

olie/oliefilter/luchtfilter/ bougies?

Dan vind ik dat echt ziek hoor :P, als kleppenstellen erbij zit. Valt het al weer mee (daar moet je echt pas aan beginnen, als je dat secuur kan doen) was bij de gsxr 200 nog wat geloof ik (controleren) stellen kwam toen nog 50 bij. Maar was niet nodig.

kettingsetjes zijn inderdaad niet goedkoop, had het bij de gsxr zelf gedaan en dan ben je met klinkding (goedkope genomen) al snel 200 kwijt.
 
Laatst bewerkt:
dacht dat groot onderhoud alle vloeistoffen vervangen, alle filters vervangen en kleppen nakijken en stellen,indien nodig, de rest, remblokken en zo nakijken, bijkomende kosten indien te vervangen, inderdaad rond de 600€ kwijt, bij de ene dealer iets meer, de andere iets minder
 
Grote beurt is inclusief klepspeling controle. Daar gaat wat tijd inzitten, dus maakt het snel prijzig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan