KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P

'vroeger' had ik nog een tweede in de slaapkamer staan... Was best leuk wakker worden :9~

1k0.jpg
 
Heeft er iemand interesse in een SuperDuke om op te knappen?

Ik heb een zwieper gemaakt en stop met rijden.

KTM SuperDuke 990 R
43000 km, dealeronderhouden
Volledig Akrapovic, RC8 inlaatkelken, kortere overbrenging, andere mapping, progressieve gashandle, Powerparts + custom zadel

Foto's: https://goo.gl/photos/3A1mtqPGeZMzCKSr8

Schade:
Voorruitje, koplamp, rechter stuurschakelaar, kont, rechter voetsteun, dempers, subframe licht krom, knipperlichten
Frame en voorvork hebben niets geraakt en zijn recht.

Ik zou het liefste het geheel in één keer kwijt zijn, maar als er iemand geïnteresseerd is in onderdelen, laat het dan weten, dan hou ik het in gedachte als helemaal verkopen niet lukt.
 
Oei, dat is een goede zwieper geweest -O-
Ik hoop dat je er zelf beter vanaf bent gekomen!
Mocht je de uitlaatbochten los weg doen, hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand interesse in een SuperDuke om op te knappen?

Ik heb een zwieper gemaakt en stop met rijden.

KTM SuperDuke 990 R
43000 km, dealeronderhouden
Volledig Akrapovic, RC8 inlaatkelken, kortere overbrenging, andere mapping, progressieve gashandle, Powerparts + custom zadel

Foto's: https://goo.gl/photos/3A1mtqPGeZMzCKSr8

Schade:
Voorruitje, koplamp, rechter stuurschakelaar, kont, rechter voetsteun, dempers, subframe licht krom, knipperlichten
Frame en voorvork hebben niets geraakt en zijn recht.

Ik zou het liefste het geheel in één keer kwijt zijn, maar als er iemand geïnteresseerd is in onderdelen, laat het dan weten, dan hou ik het in gedachte als helemaal verkopen niet lukt.
:o
 
Hier is interesse in de achterbrug en de tripleclamps incl de stuurhouder als je hem in onderdelen weg zou doen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een Powerparts zadel met wat vegen/schade bovenop zo te zien ;) hij geeft overigens aan ook nog een custom zadel te hebben ;) tip ;)
 
is altijd wel eentje me voor :P

zou alleen dat comfi zadel willen. Tandwielen misschien ook nog wel (mits erg cheap, aangezien het gebruikt is)
 
Heeft er iemand interesse in een SuperDuke om op te knappen?

Ik heb een zwieper gemaakt en stop met rijden.

KTM SuperDuke 990 R
43000 km, dealeronderhouden
Volledig Akrapovic, RC8 inlaatkelken, kortere overbrenging, andere mapping, progressieve gashandle, Powerparts + custom zadel

Foto's: https://goo.gl/photos/3A1mtqPGeZMzCKSr8

Schade:
Voorruitje, koplamp, rechter stuurschakelaar, kont, rechter voetsteun, dempers, subframe licht krom, knipperlichten
Frame en voorvork hebben niets geraakt en zijn recht.

Ik zou het liefste het geheel in één keer kwijt zijn, maar als er iemand geïnteresseerd is in onderdelen, laat het dan weten, dan hou ik het in gedachte als helemaal verkopen niet lukt.

Schade valt best mee als je alles zelf doet zeker overwegen waard vindt ik .
Of je moet er geen zin meer in hebben ,en kan natuurlijk niet in je beurs kijken .......

Maar balen is het zeker -O-
 
Het valt wel mee inderdaad, maar aangezien ik nu nog met een kapotte schouder zit en wil stoppen met motorrijden, is het voor mij niet heel motiverend om hem op te knappen.

Het hele zaakje mag weg voor € 2500,-.

Powerparts zadel is alleen maar vies.
 
Dat is pijnlijk Xyster, hopelijk komt het goed met jouw schouder, dat is het belangrijkst
Die onderdelen krijg je altijd wel goed verkocht, anders op mp of ebay zetten.
succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan