Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu net de accu weer in de motor gezet en hem wakker gemaakt :D

Is er nog iets wat ik moet doen nu? Heb hem al een 15min stationair laten draaien
 
Ah, op die fiets. 'S morgens vroeg staat er ook wel eens een politiebusje net na de Heijenoordtunnel, tussen 05:00 en 05:30, vraag me altijd af wat ze daar controleren.Gelukkig staat hij er niet tussen, ik heb vandeweek deze voor mijn zoontje gekocht :Y Koste me drie avonden, maar hij staat in elkaar *O*

[afbeelding]

@GB: Kun je deze foto in OP plakken :) Vandaag opgehaald, lekker 230km binnendoor naar huis gestuurd vanuit Limburg :] Erg goed vertoeven, rijdt heerlijk. Stuk beter dan die oude meuk die ik tot op heden had O-)

[afbeelding]


Gave fiets , ik heb zelf ooit nog eens een gpz1100A2 gehad , met uuh zeer interessante wegligging . Model blijft leuk .
 
Laatst bewerkt:
Goedesmorges!

Gister lekker me motor gewassen, Eindigde in lichte angst bui.. kreeg oplaaier van de Bobine en daarna startje me xt'tje niet meer :( Even laten staan, zekeringen gechecked etc etc. Honden maar eerst uitgelaten om na te denken. Alles beter droog gemaakt daar en nagekeken, En starte weer! *D

Daarnaast me leren motorpakje + laarzen helemaal ingevet met Bergsteiger Lederfettt!


Jullie druk weekend gehad?

:W
 
Ben dr afgelopen vrijdag ook door heen gegaan ! Was met m'n Twingo, maar dat voelde al extreem krap aan, dat gezegd hebbende komt de tijd er toch weer aan dat ik nonstop motor rijd dusja.Ja, precies dat gebied. Dit scheelt me elke dag 3 kilometer omrijden en 4 stoplichten die op de een of andere manier altijd rood zijn.

ik heb een beetje het idee gekregen dat er een paar creatief zijn geweest en zelf alles opzij hebben gezet. Vorige week was de brug afgesloten wat resulteerde in een file. Maar via die oprit kon je toch de brug op, dus iets klopt er iets niet daar. volgens mij niet "officieel" open :?
 
Goedemiddag :W


wat een lekker weer. *O* al de pekel spoelt weer van de straat. het is bijna al weer te warm voor thermo in den broek.
 
Goedesmorges!

Gister lekker me motor gewassen, Eindigde in lichte angst bui.. kreeg oplaaier van de Bobine en daarna startje me xt'tje niet meer :( Even laten staan, zekeringen gechecked etc etc. Honden maar eerst uitgelaten om na te denken. Alles beter droog gemaakt daar en nagekeken, En starte weer! *D

Daarnaast me leren motorpakje + laarzen helemaal ingevet met Bergsteiger Lederfettt!


Jullie druk weekend gehad?

:W

:Y Ik heb nu rug als een plank, benen van beton en armen die niet te tillen zijn. Niets meer gewend. Was lekker begonnen met granulaat van de muren te tikken maar wat zat dat vast. ZOOI :( uiteindelijk maar overgestapt op er onder smeren met fix & finisch. Nog een klein stukkie dan wat schuren en dan in de latex. Maarrrr dan is het al weer eind van de week.
 
Lekker klussie als ik dat zo lees :N

Hier moeten werken het weekend, nu nog 4 nachtdiensten en dan lekker een weekje vrij... *D
 
Goedesmorges!

Gister lekker me motor gewassen, Eindigde in lichte angst bui.. kreeg oplaaier van de Bobine en daarna startje me xt'tje niet meer :( Even laten staan, zekeringen gechecked etc etc. Honden maar eerst uitgelaten om na te denken. Alles beter droog gemaakt daar en nagekeken, En starte weer! *D

Daarnaast me leren motorpakje + laarzen helemaal ingevet met Bergsteiger Lederfettt!


Jullie druk weekend gehad?

:W
Zo dan :o Beter dat ie het later weer gewoon weer deed.
 
Wat een ellende Ramsteen,ik heb granol,wat ik lekker met rust laat. Af en toe latexen en klaar! ;)
Zit echt niet meer op dat soort acties te wachten,in mijn vorige huis ben ik continu aan het verbouwen geweest,was wel nodig ook,huisje uit 1917,met de bedstee er nog in,loden waterleiding en maar 1 groep voor de electra.....wel erg charmant,maar een getob, :X

Ik heb trouwens naast de pot gepist met die kaarten voor de beurs,dus ik ga niet! Als hier iemand wel gewonnen heeft gefeliciteerd. :)
 
Best klussie @Ramsteen! Nu lekker bijkomen dan maar!

@GB ja ik was zeker blij, zo'n Pffieeeuww momentje *D
 
Kan best wel zijn dat je bedrading gewoon te nat was geworden DRS,wel mooi dat ie het weer doet. Soms kan het leven zomooi zijn, ;)
 
Kan best wel zijn dat je bedrading gewoon te nat was geworden DRS,wel mooi dat ie het weer doet. Soms kan het leven zomooi zijn, ;)

Zeker, alleen gister in prive minder, Ging half 4 slapen :+ Manmanman wat is een mensen lichaam dan verrot :N Wel lekker wakker worden op de brommert. :]
 
De tering zeg,

Zal nog een keer een glasschade melden bij de glasverzekering. Gisteren de aangifte gedaan, ging al moeilijk want blijkbaar had ik een polisnummer nodig, was niet voorzien vanuit m'n VVE, affijn uiteindelijk geregeld, probleem opgelost zou je denken, ze sturen vast een glasboer dacht ik.

Nee hoor, probeer ik net te slapen vanuit m'n nachtdienst hebben ze me sinds vanochtend 08.00 uur vanochtend serieus 5x gebeld omdat er iets fout is gegaan en ze geen polisnummer hebben. Heb die mevrouw misschien iets te duidelijk gemaakt dat dit toch geen praktijken zijn. Waanzin.
 
Lekker dan, met zoeken op naam en adres in de systemen lukt het ze niet om een polisnummer naar voren te toveren. Zo moeilijk is dat toch niet :?
Volgende keer je telefoon gewoon maar op stil zetten, heb je iig je nachtochtendrust nog...
 
tja, het kost een paar centjes maar ik laat die verzekerings-shit gewoon door de assurantie 'boer' doen, kost wat (indirekt) maar het gemak is mij dat helemaal waard.

ff , bellen , krijg het benodigde al half ingevulde formulier per email met verzoek of ik bij de kruisje nog wat wil schrijven en retour te zenden. Of ze zeggen dat het in orde komt en dat komt het dan ook.
 
Wat een ellende Ramsteen,ik heb granol,wat ik lekker met rust laat. Af en toe latexen en klaar! ;)
Zit echt niet meer op dat soort acties te wachten,in mijn vorige huis ben ik continu aan het verbouwen geweest,was wel nodig ook,huisje uit 1917,met de bedstee er nog in,loden waterleiding en maar 1 groep voor de electra.....wel erg charmant,maar een getob, :X

Ik heb trouwens naast de pot gepist met die kaarten voor de beurs,dus ik ga niet! Als hier iemand wel gewonnen heeft gefeliciteerd. :)

granol is zo'n typheuis zooi. samen met mijn neefje heel de trapopgang/muur leeg gebikt , drie weken bezig geweest als ik het mij goed herinner. KOMT ER NOOIT MEER OP.


laat mijn lief er wat jaren later in de gang SpachtelPutz op zetten |( gewoon diezelfde rommel |( |( |( |(


beurs: ik zat er helaas ook naast dus ik hoef ook niet _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan