Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Ramsteen,lekker rustig aan,dan breekt het lijntje niet. Maar over dat granol,is idd teringzooi...als ik het zat ben,strijk ik het gewoon glad met andere rommel,en latex ik het.
Behang moet ik ook weinig van hebben...
Moet trouwens wel schilderen dit jaar,ben gestopt met roken,scheelt weer in de kosten voor die meuk.
Merk er gelukkig nog weinig van,qua ontwennings-gedoe.En schilderen is wel nodig zag ik afgelopen jaar,toen ik wat wilde verplaatsen in de huiskamer... :r
Heb het maar weer terug gehangen,hahaha... :+
 
Laatst bewerkt:
Ben net klaar met alles opnieuw in de verf te zetten ,De hele huiskamer omgegooid ,Alles van de muur af en er weer op een andere plaats op ,Joe Bar kastjes leeg en alles afgestoft ,Ben gebroken na drie weken klussen.... En daarvoor een week bezig met Mogasville op te ruimen

Wel trouwens fleece behang hier ,Makkelijk overschilderbaar :t
 
Ik heb ook liever zon maar laat eerst nog maar wat buitjes vallen om die pekelzooi weg te spoelen.
Zondag auto gewassen, maandag werken en de voorruit was al weer grijs van die troep.
 
Goedemiddag, :)
Zo denk ik er ook over Ramsteen,als ik kaarten had gewonnen was ik gegaan. Ga idd niet betalen voor een hoop reclame, en niet echt aanbiedingen meer. Ben er al een hele tijd niet meer geweest,toen was het al een beetje rondlopen, kom je thuis met een berg folders,en verder weinig. Wel veel mooie beursdames te zien,dat dan wel, :9~ .
 
Middag :W

Ook geen beurs voor mij dit jaar. Zou evt vrijdag gaan, maar ik kom dan mijn laatste nachtdienst uit. Brak as hell, dus ga ik het ook niet trekken om een hele dag rond te struinen. De dagen erna wordt de beurs alleen maar minder omdat het "aanbod" in de stands minder wordt. Denk dat ik het weekend ook maar eens de nieuwe undertail ga monteren, maandag ff een midweekje naar Landal met de kids... :)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik ook niet naar Utrecht ga. Sinds de XJR uit productie is gehaald heb ik uberhaupt niet zo'n behoefte om motorbeurzen te bezoeken ,Brussel vorige maand ook al overgeslagen
Ga wel volgende week naar Dortmund naar de Zweirad beurs maar das dan ook weer een beurs waar een zooi bekenden van me staan ,Veel clubs en tuners ,erg gezellige beurs altijd

MOTORRÄDER DORTMUND
 
Ik ga morgen maar zal meer ouwehoeren zijn dan rondwandelen. Wel even kijken voor een degelijke motorhoes en nieuwe paddockstands :Y
 
Ik heb de paddockstand van HBM gekocht voor het achterwiel, prima ding alleen zit de demper in de weg bij de fzr400rr. Zit nu zover mogelijk naar achteren en de schuurdeur kan nog dicht.
De voorbok was uitverkocht en die komt half Maart weer.
 
Ik heb evt ook nog een voorbok liggen Per, een blauwe die onderin de vorkpoten gaat. Heb nu een bok die in het balhoofd gaat. Laat maar weten of je interesse hebt...
 
En een goede middag allen :W

Net wakker gebeld door de pakketbezorger, nieuwe ruitje is binnen. Morgen maar ff dat ding monteren :) Eerst even wakker worden en dan maar eens een rondje hardlopen, kijken of ik vooruit kom tegen de wind in :P
 
Ik heb evt ook nog een voorbok liggen Per, een blauwe die onderin de vorkpoten gaat. Heb nu een bok die in het balhoofd gaat. Laat maar weten of je interesse hebt...

Ik zit nog te dubben over de voorstand, ik heb er nu één voor onder de vorkpoten maar zo eentje die in je balhoofd gaat lijkt me wat makkelijker bij het onderhouden van de vorkpoten.

Wat zou jou advies zijn aangezien je ervaring hebt met beide?
 
Ik heb evt ook nog een voorbok liggen Per, een blauwe die onderin de vorkpoten gaat. Heb nu een bok die in het balhoofd gaat. Laat maar weten of je interesse hebt...
Ik heb er ook 1 voor de voorkant maar die vind ik niet fijn, wat voor 1 heb jij er?

Van HBM is zo

hbm-l-3002.jpg-1920x1080-ca54737c8d.jpg
 
Ik heb er 1 van Datona gekocht,ook voor in het balhoofd,zitten verschillende maten pennen bij. Werkt prima.
Rode paddockstand Xtreme - voorwiel of achterwiel

Heb al meer gelezen dat die voor in de voorvorkpoten listig kunnen zijn, en je hebt er weinig aan als je bijvoorbeeld je voorvork-keerringen moet vervangen,of je poten wil polijsten zoals ik ga doen.
Ohh ja,goedemiddag allen, :W
 
Ik zit nog te dubben over de voorstand, ik heb er nu één voor onder de vorkpoten maar zo eentje die in je balhoofd gaat lijkt me wat makkelijker bij het onderhouden van de vorkpoten.

Wat zou jou advies zijn aangezien je ervaring hebt met beide?
Voor het schoonmaken zijn ze beide gewoon goed. Mijn vorkpoten moeten dit jaar nog aangepakt worden, daarom heb ik de balhoofdbok gefixt. Dan kan ik gewoon de vorkpoten los aanleveren bij HK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan