Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de koekblikken ook naar de apk gebracht. 1 is alweer terug, de ander moet een nieuw uitlaatstuk hebben omdat ie lek is.

Heb ik de auto 2jr geleden gekocht, moest nog wel de uitlaat nagekeken worden en een lekkage van olie verholpen worden (pakking carterdeksel ofzo). Na een paar honderd km gereden te hebben, druppels olie op mijn oprit. Jawel hoor op de plek die ik opgegeven had. Ben ik na een hoop stennis geschopt te hebben weer mee terug gegaan en weer verholpen. Merkte enige tijd terug al dat de uitlaat ergens weer lek was. En ja hoor, op de plek waar die eerder "gerepareerd" zou zijn.
Ga je gvd een auto bij een officiële merkdealer kopen, denk dat die flikkers er naar gekeken hebben, doekje er over en klaar :(
Als ik nou tig-duizend km per jaar ermee rijd, maar ik red net de 5k. Als je nou een officiële merkdealer al niet kan vertrouwen... :(
Weet iemand hier nog ergens een eenmanszaakje voor een beetje normale onderhoudsprijzen?
degene naast Ton?
 
Prijzen kan ik bij hun naar vragen, ervaringen (ook van andere garagisten) vraag ik hier... ;)
 
Laatst bewerkt:
Guys, kan iemand mij mooie bochtjes vertellen voor wat filmmateriaal (ben een motor aan het testen voor Kawa) in omgeving Brielle? Zit hier wel goed denk ik ;) Thanks!
 
Moguh gekke vraag. Mijn safje heeft nu tijdje stil gestaan met een volle tank en z'n forte flesje. Moet ik bij het starten nu gelijk weer dat andere flesje erin doen?
 
Middag, vandaag rondje Oostvoorne gedaan, wel met de Cactus.
Bijzonder veel motoren gezien, veel fluorhes clubjes, en op de N57 stond een flinke club van die kerels in colors, geen idee welk clubje het was, moet altijd beetje lachen om dat soort mensen.

Ben ook even langs Motoport Rockanje gereden,vijf minuten binnen geweest en snel weer weg.
Niet echt een zaak waar je als brikkenrijder of low budgetrijder blij van wordt..
 
Middag, vandaag rondje Oostvoorne gedaan, wel met de Cactus.
Bijzonder veel motoren gezien, veel fluorhes clubjes, en op de N57 stond een flinke club van die kerels in colors, geen idee welk clubje het was, moet altijd beetje lachen om dat soort mensen.

Ben ook even langs Motoport Rockanje gereden,vijf minuten binnen geweest en snel weer weg.
Niet echt een zaak waar je als brikkenrijder of low budgetrijder blij van wordt..
Nog steeds op zoek naar een Soes?
 
Nog steeds op zoek naar een Soes?

Jawel 😀.

Maar er komt steeds wat tussendoor..
Klussen in huis, is steeds meer dan verwacht. Knapt er wel van op natuurlijk.
Het ministerie hier in huis wil graag een nieuwe vloer.. dus dat heeft dan weer prioriteit..😁
 
Wat is een gokautomaat bij een Chinees toch leuk, laat de net bestelde maaltijd toch weer wat lekkerder smaken :P :+
 
Middag :W

Zeker lekker weer vandaag. Vanmiddag tijdens het rondje hardlopen Spok, en later ook nog Artie op de Dixi gespot :]
Straks het laatste nachtdienstje en dan hoop ik aankomede week ook weer lekker stukkies te kunnen :]
 
Laatst bewerkt:
Even op bezoek geweest bij mammie. :)
Was eerste rit achterop de pleepot voor Debbie en ze was zeer te spreken over de comfortabele zit.

Heenweg binnendoor, Zwijndrecht - Barendrecht - Rhoon - Poortugaal - Hoogvliet - Spijkenisse.

Terugweg voor de snelle route gekozen, A15 - A16. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan