Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach , 4 motoren is teveel van het goede .Het onderhoud en de tijd die je nodig heb om het allemaal bij te houden heb ik gewoon niet , ga liever rijden !
Tevens is mijn rechter pols naar de Klten dus dat hangen aan het stuur van een racert gaat gewoon niet meer , uurtje rijden en dan 2 dagen pijn mijn pols hebben is niet leuk .
Ook ben ik met bepaalde investeringen bezig waarvoor ik de centen kan gebruiken .

En ik moet zeggen , de Tuono is een verdomde leuke fiets , heb ik eigenlijk genoeg aan .

Verkies je de Tuono over ee Moto Morini? Of is het een V4 Tuono :9
 
Nou, ik heb een maat in Hellevoet wonen die me goed geholpen heeft met het ophalen van mijn Z650. Heeft een aanhanger voor 1 motor thuis staan. Weet alleen niet of ie thuis is al, was vorige week op vakantie, en dat wil nog al eens uitlopen bij hem :+ .

Wil er wel even achteraangaan als je wil.. :)
 
Het is al opgelost, dankjewel. Kan de bus van mn zwager lenen. Ik meende me te herinneren dat je ergens bij Kickersbloem een motortrailer kon huren voor 15 pleuries, maar kan het nergens meer terugvinden.
 
Mogguh :W

Heerlijk zo'n vrije dag, bedankt Alex *O*

Vanmiddag even een setje bandjes (MPP3) ophalen in Schiedam, kan ze maar vast binnen hebben. Zal ze aankomende zomer pas verwisselen, eerst nog even wat km's maken met de huidige bandjes :]
Volgende maand ook voor een nieuw setje remblokken kijken, kunnen we er weer ff tegenaan :]
 
Laatst bewerkt:
Zou zomaar kunnen zijn dat Ton er een lang weekend van maakt.
Hij is immers ook geen 20 meer. :P

Anders morgen eerst bellen voordat je voor Jan met de korte achternaam gaat. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan