Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Mijn ochtend is weer eens lekker begonnen... Kijk naar buiten, straten zeiknat, dus maar de scooter gepakt ipv de motor :/
Kom ik op een kruising aan vlakbij mijn werk, groen licht, kon dus gelijk door. Na de kruising moest ik linksaf, alleen besloot de scooter dat ik dat niet rijdend, maar glijdend moest doen.
Glijdt dat klote voorbandje weg :( Heup en knie zijn wat aan de dikke kant, zal vast blauw worden, verder een wat gevoelige teen. Scooter heeft wat schade aan de onder kuip, verder valt het wel mee. Maar wat een aktie om je dag te beginnen zeg :r :/
Lekker dan -O- olie op de weg of zo?
 
Geen idee, kon ik zo gauw niet zien. Wellicht de combi van een nat wegdek met kleine bandjes. Nog niet zo lang geleden zagen we er ook al eentje op dat punt plat gaan in precies dezelfde situatie (alleen hij bleef liggen en werd nog ff gecheckt door de ambulance broeders).
 
Of ook even langs Ruud voor een vering upgrade. Word je bike opgehaald en als ie klaar is weer afgeleverd. En dat ga je zeker merken... ;)

En icm zo'n kit, heb je een totaal strak afgestelde bike :] :9

Wat voor kuip had je er eerst op dan?

Eerst zat er enkel een ronde koplamp op, een complete naked als het ware. Nu zit het originele bikinikuipje er op. Zal van het weekend even een nieuwe foto voor de OP maken :Y

113812@kawasaki-zrx1100.jpg


Wow, flink klote van die val ;( Hoop dat je er niet teveel last van gaat krijgen, lopen zal wel even lastig gaan met die dikke knie :$
 
Oh ja idd, ziet er mooi uit :9



Ben vandaag alleen maar even een theorietoetsje wezen doen en daarna naar huis gegaan. Lopen gaat best aardig hoor, teen is iig blauw, heup en knie voelen alleen wat beurs aan, verder niet veel aan de hand :)
 
Eerst zat er enkel een ronde koplamp op, een complete naked als het ware. Nu zit het originele bikinikuipje er op. Zal van het weekend even een nieuwe foto voor de OP maken :Y

[afbeelding]

Wow, flink klote van die val ;( Hoop dat je er niet teveel last van gaat krijgen, lopen zal wel even lastig gaan met die dikke knie :$


Hee , o een heb ik ook gehad , ooh nee dat was een originele , met een schanier in het frame :o . Styling blijft me trekken , misschien komt er nog wel eens zo een !
 
Hee , o een heb ik ook gehad , ooh nee dat was een originele , met een schanier in het frame :o . Styling blijft me trekken , misschien komt er nog wel eens zo een !

Een oudere KZ1000? Maar heeft die een scharnier in het frame of heb je dat zelf gedaan, tegen een boom of auto :+
 
Een oudere KZ1000? Maar heeft die een scharnier in het frame of heb je dat zelf gedaan, tegen een boom of auto :+

Z1000Mk2 uit , zo een blauwe met een stuurkuip en hele kleine tank , dacht iets van 13 liter .
Later een 1982 GPZ1100 gehad met injectie , toen revolutionair .
Wegligging was zo slecht dat om voorbij de 185km/h te komen je 2 rijbanen nodig had - vandaar het scharnier in het frame verhaal , en remmen moest je op een kalender vooruit plannen . maar wat een styling , dat maakte een hoop goed .
 
Vrouwlief laatst met afstappen me knipperlicht meegenomen.. -O-

leek erop alsof alleen het plastic gescheurd was. Knipperlicht deed het ook nog gewoon... *O*
Is nu toch echt de hoop opgegeven (denk na de fikse regenbuien van laatst) '(
Dus nu maar nieuwe pinkertjes gaan bestellen dan maar ....

:W
 
Mogguh :W

Weer ziet er goed uit buiten, ik ga zo eerst maar even een rondje hardlopen, althans kijken of het een beetje te doen is :) Misschien vanmiddag nog een klein rondje rijden :]

@ DRS930: Dat is minder, ff op Ali of eBay een setje scoren dan, of heb je "speciale" knippers nodig?
 
Mogguh :W

Weer ziet er goed uit buiten, ik ga zo eerst maar even een rondje hardlopen, althans kijken of het een beetje te doen is :) Misschien vanmiddag nog een klein rondje rijden :]

@ DRS930: Dat is minder, ff op Ali of eBay een setje scoren dan, of heb je "speciale" knippers nodig?

Knippers van Ali mogen dan wel lekker goedkoop zijn maar zijn niet geweldig.
Kevin heeft ze op zijn Z800, zien er goed uit maar als de zon er op staat zijn ze niet echt duidelijk zichtbaar meer.
 
Laatst bewerkt:
Vraag me dan wel af of het aan Ali ligt of aan het model/type knippers icm de stand ervan.

Ik heb knippers van Ali gehad op mijn cb en had nergens last van, gewoon goed zichtbaar hoor... :Y
 
nog mfers naar de mmmf?
ik ga morgen op 10? onderdoor via rhenen naar mac. veenendaal een hamburger scoren , 1500? weer thuis.
 
Was vandaag lekker weer, ben even een relaxt toerritje in VP wezen rijden. Daarna maar even de brommert gewassen en in de was gezet. Ook maar gelijk wat boutjes vervangen door titanium boutjes, alleen de remschijven voor nog en dan is dat ook weer ff klaar. :)

Morgen geen mega meeting voor mij :N Verjaardag morgen en daarna de oprit even aanpakken, al die groene aanslag er vanaf... :/
 
Voor mij ook geen mfmm.
Paps is paar dagen in het land en komt op de koffie.

Anders had ik naar Nieuwerkerk a/d IJssel gegaan om bij Ruud te gaan kijken die daar mee doet aan een classic race met een Honda 250 cc 4 cilinder. :)

Voor de mensen die daar willen gaan kijken.

Locatie:
Bedrijventerrein de Hooge Veenen.

Tijd:
10.30 - 17.30
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan