Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren op weg naar de Waalhaven naar die rock 'n roll USA meeting bijna drie keer door een mongool in een zwarte Fiat Punto van de weg gereden
Het manneke komt op het Hartelkruis binnendoor en haalt drie wagens in en voordat ie de afslag naar de botlek op moet dacht ie mij wel links de muur in te kunnen duwen.
Nou laat ik me niet zo snel intimideren dus ik bleef zitten waar ik zat ,Hij dringt zich achter me in de rij en ik kijk om met een blik van "Wat moet je nou sukkel"?
Schiet me voorbij op de A15 en probeert het in de Botlek tunnel nog twee keer om me rechts de muur in te duwen.....
Als iemand die sukkel met kenteken 13-ST-PX nog een keer op het eiland hier tegen komt ,Kijk uit
Nogmaals ik ben niet zo snel geschrokken maar de wat minder ervaren motorrijder kan in een schrik reactie flink op z'n plaat gaan.

Heb op de Waalhaven gelijk twee agenten aangeschoten die daar stonden en het verhaal verteld maar die konden er niet veel mee zeiden ze...
 
Laatst bewerkt:
Morguh!
Zo... mezelf een Triumph rocket 3 cadeau gedaan :)
Was weer tijd voor iets anders (exit XJR1300, welkom rocket 3 )
Groet
Sebas


Das nog een beetje zwaarder dan een XJR ,Waar heb je hem ingeruild ?
Las op het XJR forum dat er iemand was wezen kijken naar een XJR bij Sunshine in Hellevoet
 
Laatst bewerkt:
Das de (ex) mijne :)
Ik kon slecht wennen aan een 4 cylinder... vooral aan het gebrek aan Koppel onderin.
(ik heb voornamelijk 2 cilinders gereden)
En ik kon de xjr goed inruilen, dus daarom mocht hij weer weg :)
Groet
Sebas
 
Das de (ex) mijne :)
Ik kon slecht wennen aan een 4 cylinder... vooral aan het gebrek aan Koppel onderin.
(ik heb voornamelijk 2 cilinders gereden)
En ik kon de xjr goed inruilen, dus daarom mocht hij weer weg :)
Groet
Sebas


Gebrek aan Koppel ??

Een Harley heeft zoiets van 105 nm en die ouwelullen brommert van mij heeft er 110 ?
Koppel zat hoor ! Maar die Rocket zal er ongetwijfeld meer hebben :Y
 
Hij heeft wel een behoorlijk Koppel, alleen vrij hoog in de toeren...
(ergens rond de 6500 toeren)
De rocket heeft 200 nm Koppel bij 2500 toeren :)
Dat scheelt een stukkie
Groet
Sebas
 
Hij heeft wel een behoorlijk Koppel, alleen vrij hoog in de toeren...
(ergens rond de 6500 toeren)
De rocket heeft 200 nm Koppel bij 2500 toeren :)
Dat scheelt een stukkie
Groet
Sebas

Geen last van hoor ,Ding trekt bij 2000 toeren al als een gek ,Sterker nog
Ik rij dat ding bijna nooit op 6500 toeren
Vorig jaar naar Italie geweest over allerlei passen en de mannekes met sport motoren konden een groepje XJRren niet eens bij houden
full
 
Laatst bewerkt:
Off road... Ik heb een keer zo'n training gedaan via motorcursussen.nl uit HvH. Leuke dag, maar het gaat dan om all-roads en ik kwam tot de conclusie na de hele dag in de modder gelegen te hebben met de zware BMW GSA, dat ik dat niet meer ga doen. Ongeplaveide wegen is prima, maar off-road neuh.

Dat is geen offroad joh, dat is een beetje spelen op een schelpenpaadje :+ met 450cc op 100kg gaat het een stuk makkelijker. In onze omgeving heb je nog best leuke plekjes om te rijden. Ook is het leuk om af en toe een OTR-rit mee te pakken.
 
Ik heb via die zelfde gasten een motorcross cursus gedaan met een 450 cc ktm, dat was echt dikke pret!!! Echt heel leuk en leerzaam. Training inclusief motorhuur,lunch en kleding was iets van 250,-
Was bij Motorcross Utrecht
Groet
Sebas
 
Toch vanochtend nog even rondje VP gemaakt. Daarna even met uitzicht op de maas en brug staan relaxen!
:] :] :] 8-)

18446846_1484947294912425_2522146921094365392_n.jpg
 
En een goede middag :W

Vandaag tussen neus en lippen door de laatste boutjes vervangen door titanium exemplaren :)

full


Had nog wat boutjes over, dus heb ik de boutjes van de kph en wat oude meukboutjes van de kettingbeschermer ook maar vervangen :)
 
Leuk ding, goede prijs ben ik het niet helemaal over eens maar je kunt ht altijd vragen.

nee this ook niet mijn motor. Heb even een vriend geholpen met um erop zetten. Ik dacht zelf dat hij meer voor 600/800 zou gaan ..
Voor de rest zeker leuk fietsje
 
En een goede middag :W

Vandaag tussen neus en lippen door de laatste boutjes vervangen door titanium exemplaren :)

[afbeelding]

Had nog wat boutjes over, dus heb ik de boutjes van de kph en wat oude meukboutjes van de kettingbeschermer ook maar vervangen :)

leuk spul ziet er net wat beter uit dan origineel,wel met anti frictie pasta gemonteerd neem ik aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan