Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joehoe ik kom ook bij de club!!! Afgelopen woensdag mijn examen gehaald met windkracht 6!!
Woensdag ga ik een proefrit maken op een kawasaki z750 en dan kan ik ook lekker rijden!!
Groetjes Annemiek (Hellevoetsluis)

Welkom.
beetje laat maar iets met niet vaak achter de pc meer zitten
 
Middag :W

Weekje nachtdiensten achter de rug, nu lekker weekend. Nog 3 wkn aan de arbeid en dan 5,5 wkn vrij, aftellen is begonnen *O*
 
Nou genoeg tijd voor een lange motorrit zou ik zeggen :)

Ik moet maandag weer aan het werk.
De motor is inmiddels in Nl aangekomen en de schade kost geld, maar is voornamelijk cosmetisch, behoudens de ene voorvorkpoot. Al met al gelukkig geen krom frame en dus geen TL. Dus nu maar hopen dat de dealer er snel aan toekomt hem weer te fixen (het was er erg druk)
 
Laatst bewerkt:
Heeft even geduurd maar de R6 is verkocht.
Wel gemengde gevoelens, veel plezier mee gehad en leuke herinneringen...

Nu nog een koper voor m'n Astra. :P
 
Nou genoeg tijd voor een lange motorrit zou ik zeggen :)

Ik moet maandag weer aan het werk.
De motor is inmiddels in Nl aangekomen en de schade kost geld, maar is voornamelijk cosmetisch, behoudens de ene voorvorkpoot. Al met al gelukkig geen krom frame en dus geen TL. Dus nu maar hopen dat de dealer er snel aan toekomt hem weer te fixen (het was er erg druk)
Ben je ervoor verzekerd of wordt het een beste schadepost voor je?
 
full


Ook nog leuk: thuisreis eergisteren, we waren nog ff een week naar Frankrijk. Tien minuten na vertrek is de vrouw weg in
m'n spiegel. Dus ik keer om en zie haar staan met dit: snee in de band. 4 uur bezig geweest voor een nieuwe...
 
Vandaag nog ff tanken want daar had ik eerder geen tijd voor over. Na het tanken gelijk maar rondje vp gedaan omdat het zulk lekker weer was :]
 
Gisteren ook heerlijk gereden door de betuwe. Was weer ouderwets genieten met Bert.
Kwamen op de terugweg nog een mooie 848 tegen thv Geervliet, dus laatste stukkie met z'n 3-en getoerd.
 
Zondag is de hulpcilinder van de Duc overleden, de motor wilde niet meer wachten op het groene licht op de kruising..
Gelukkig geen verkeer en na een paar keer de hendel indrukken voldoende druk om thuis te komen.
Ik twijfel tussen 2 O-ringetjes van een paar euro of meteen een EVR of Oberon cilinder van 140 eu, dan is het voorgoed opgelost (zegt men).
 
Net voor de regen thuis! Whooop!

hoe is jullie dag ?

Ik was even afwezig door twee weken Rhodos!

:W
 
Zondag is de hulpcilinder van de Duc overleden, de motor wilde niet meer wachten op het groene licht op de kruising..
Gelukkig geen verkeer en na een paar keer de hendel indrukken voldoende druk om thuis te komen.
Ik twijfel tussen 2 O-ringetjes van een paar euro of meteen een EVR of Oberon cilinder van 140 eu, dan is het voorgoed opgelost (zegt men).
Zo'n apparaat van Oberon wil ik ook nog eens fixen, loopt allemaal een stuk soepeler dan oem. Met een 2-cilinder ook wel een stuk prettiger.
 
Net voor de regen thuis! Whooop!

hoe is jullie dag ?

Ik was even afwezig door twee weken Rhodos!

:W
Wij ook, stappen de deur binnen en achter ons begon het buiten te regenen :P Ff lekker naar het strandje geweest in Hellevoetsluis, maar op een gegeven moment werden we een beetje gezandstraalde, dus zijn we maar naar huis gegaan :)

Lekker man, Rhodos, goed vermaakt daar?
 
Laatst bewerkt:
Hey,
ik ben kees uit tinte, begin dit jaar mijn A2 gehaald en cruis nu rond op mijn RD350lc,
nou van de zomer hopelijk mijn yz250 op kenteken krijgen en dan kennen we daar op rond scheuren.

hoe die er +- bijstaat
MuGadpj.jpg
 
Welkom hier Kees, :)

Leuke RD zeg! Andere remmen, misschien heel de vork ook?
Ben vroeger wel eens helemaal schijt gereden door iemand op een RD350LC, toen ze net uitkwamen.... :+
Op de N57 ter hoogte van Rockanje, trok het echt niet met mijn CB500...
Mooie expansies ook, zal wel heerlijk klinken, :9~ :)
 
Wij ook, stappen de deur binnen en achter ons begon het buiten te regenen :P Ff lekker naar het strandje geweest in Hellevoetsluis, maar op een gegeven moment werden we een beetje gezandstraalde, dus zijn we maar naar huis gegaan :)

Lekker man, Rhodos, goed vermaakt daar?

Lekker gerelaxed dus! Was een beste bui maar wel heerlijke afkoeling!

Jaa rhodos was weer lekker. Met 80cc 4 dagen hele noordkant van rhodos afgereden. Lekker scheuren met 80/90 op kale banden in je zwembroek. Toch wel spannend hahaha maar wel opletten. :W
 
Hey,
ik ben kees uit tinte, begin dit jaar mijn A2 gehaald en cruis nu rond op mijn RD350lc,
nou van de zomer hopelijk mijn yz250 op kenteken krijgen en dan kennen we daar op rond scheuren.

hoe die er +- bijstaat
[afbeelding]

Welkom! We zien je vast snel voorbij konen op die mooie fiets!
Ook elke dag op de motor of weekend rijder met mooi(vooral droog) weer?

:W :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan