Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Ik houd het op de 3 zwarte vlakken zonder de 2, ik vind dat toch gaver staan op een Laguna Seca of Castrol editie, meer racy. Op de rode originele versie staat het ook nog wel, ik vind het wel wat hebben, maar mijn kleurstelling er niet echt naar...

576.jpg


577.jpg
 
Laatst bewerkt:
Middag, Mooie dingen zo hier ! gaaf GB wil um wel echt zie nals alles erop zit!

Moet toch even een bericht delen wat ik vrij jammer vind. Chester Bennington (Lead singer Linkin Park) heeft zo'n 3 uur geleden zelfmoord gepleegt. De Band waar ik al van jochie af aan, van 6 jaar oud, naar luisterde is nu de hoofdzanger kwijt.. Best wel even aparte avond wending zo!
Weet niet of hier nog meer LP fans / luisteraars zitten maar bij deze dan.

:W Fijne avond!
 
Ik las het net...
Helaas was een goede band.
Ik moet zeggen dat ik niet verder dan Hybrid theory ben gekomen, maar wel vaak gedraaid en een paar keer live gezien.
Groet
Sebas
 
Ik ken Linkin Park wel, maar ben wat ouder natuurlijk. Wat ik er zo van zie is het vergelijkbaar met Kurt Cobain...Veel troubles en dan zelfmoord. -O-
 
Zonde weer hoor, Hybrid Theory was wel mijn favoriete album. Heb ik erg veel geluisterd onderweg op het fietsie naar mijn werk...
 
Ik heb vroeger heel veel naar Linkin Park geluisterd, In the end is een van de eerste nummers waar ik heel veel naar heb geluisterd, en ze hebben zeker invloed gehad op mijn muzieksmaak, juist door deze band ben ik begonnen met luisteren naar rock en metal.
Erg zonde, hij had toch wel een uniek stemgeluid, hopelijk betekend dit niet gelijk het einde van Linkin Park
 
Goedemorgen :W
Heb ook al sinds dinsdag vakantie en hoef pas de 22e weer *O*

Morgen gaan we een redelijk avontuur aan....met de Mehari naar Portugal :X
 
Zeker leuk om zo op pad te gaan, zelf zou ik dan vooral geen snelweg nemen maar geheel binnendoor.
Duurt wel langer, maar je ziet veel meer, de topsnelheid van een Mehari is er ook veel meer voor geschikt, ;)
Fijne vakantie!
 
Zeker leuk om zo op pad te gaan, zelf zou ik dan vooral geen snelweg nemen maar geheel binnendoor.
Duurt wel langer, maar je ziet veel meer, de topsnelheid van een Mehari is er ook veel meer voor geschikt, ;)
Fijne vakantie!
Als je een Mehari hebt moet je sowieso geen haast hebben. Wind mee, zon in de uitlaat haalt hij 100 (op de teller) maar dan is het niet echt aangenaam rijden. Gewoon 80 a 90 is mooi zat!
 
Ik heb vroeger heel veel naar Linkin Park geluisterd, In the end is een van de eerste nummers waar ik heel veel naar heb geluisterd, en ze hebben zeker invloed gehad op mijn muzieksmaak, juist door deze band ben ik begonnen met luisteren naar rock en metal.
Erg zonde, hij had toch wel een uniek stemgeluid, hopelijk betekend dit niet gelijk het einde van Linkin Park

Hoop het ook niet. Ben al jaar of 15 fan van ze. paar jaar geleden ook naar de Ziggo Dome geweest. Maandje geleden waren ze er ook maar toen ben ik niet geweest..

Hoop dat Mike Shinoda wel verder pakt met de andere, hoe zwaar het ook zal zijn.
Gelukkig hebben ze allemaal naast Linkin Park ook nog een "eigen" bandje/naam. Hahn werkt vaak als producer, Mike heeft Fort Minor er naast, Phoenix en de rest zitten in andere bands met hun vrienden/kennissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan