Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een goeden avond :W

We zijn aardig onderweg *O*

full

full


Morgen een afspraak maken bij Hemo om de olieleidingen op maat te maken, de thermostaat een slag draaien en de zooi afvullen. Moeten ook nog 2 beugeltjes maken om de topkuip/zijkuipen aan het frame vast te kunnen zetten. (oem beugels passen helaas niet meer).
 
Yep, maar wel pas als alle vakantie sukkelaars van de weg zijn. Gisteren weer eentje die lekker aan het rondkijken was op de n57 @60km/u.. Ik heb nooit haast, maar vind dat toch een partij irritant.

Ook weer een paar nieuwe drempels ontdekt, wordt wel steeds leuker op Voorne Putten
 
Morgen eerst een vroege dienst draaien, hopende dat ik een uurtje eerder pleite kan. Gaan 's middags voor een andere brommert kijken vlakbij Ijmuiden :]
 
Ja, toch wel. Hier kan ze goed rechtop op zitten, beide voeten plat op de grond en dat zorgt toch wel voor wat vertrouwen. Had ze met haar blade niet echt, bang om schade te maken met volle bekuiping. Vandaar dat ze ook niet zoveel reed. Ze zou er zo nu en dan ook wel mee naar het werk gaan :]
 
Laatst bewerkt:
Ook weer een paar nieuwe drempels ontdekt, wordt wel steeds leuker op Voorne Putten

Toevallig bij de molen in Hellevoet? Nu werd daar wel hard gereden, maar een drempel in een onoverzichtelijke, dalende bocht is ook niet echt veilig. En allemaal omdat 1 bewoner heeft geklaagd op Marktplaats, die zal wel een vriendje in de gemeenteraad hebben..
 
Beter, vorig jaar zat ik beetje af te vriezen op de snelweg haha *O*

EDIT: zie nu ook dat gewoon in Feb 2018 beurs is in Utrecht, dus twee keer feest? of is AHOY een tryout?

Het is de 1e keer staat er dus ,Hij wordt trouwens door een andere firma georganiseerd maar we zullen het wel zien. Als het pokkeweer is ,Ik zit op 5 min lopen van de metro
 
Toevallig bij de molen in Hellevoet? Nu werd daar wel hard gereden, maar een drempel in een onoverzichtelijke, dalende bocht is ook niet echt veilig. En allemaal omdat 1 bewoner heeft geklaagd op Marktplaats, die zal wel een vriendje in de gemeenteraad hebben..

Ik ben vorige zaterdag nog over die drempels daar gereden, had een ritje met een maat die ik al ken sinds mijn 18e. Echt niet oké om daar drempels te leggen in die bocht...
Maar ik vraag me wel af welke omwonende geklaagd heeft, aangezien er geen huizen in de nabijheid staan :?

Oh ja, en een goede middag allemaal :W
 
Eén huis, beneden in de drempelbocht. Stonden een keer op mp met tickets voor de tt van hellevoet wat de krant haalde..

Mea culpa, je hebt gelijk. Meestal zag ik dat huis niet omdat ik meer bezig was met de bocht doorkijken, O-) Deze keer gemist omdat die Guzzi Stelvio 1200 veels te snel was voor mijn SV... :+
 
Vanmiddag er ook doorheen gekomen ,Slaat echt nergens op
Heel voorne Putten wordt zo motor onvriendelijk gemaakt
 
Avond :W

Morgen met de SP naar Hemo, de olieslangen op maat maken, de thermostaat een slag draaien en de boel afvullen. Kunnen we weer lekker rondkachelen op de eigen brommert :]

Gisteren en vandaag met de MT van moeders de vrouw naar het werk gereden, echt een gave gooi- en smijtfiets zeg. *O*

full
 
Avond :W

Morgen met de SP naar Hemo, de olieslangen op maat maken, de thermostaat een slag draaien en de boel afvullen. Kunnen we weer lekker rondkachelen op de eigen brommert :]

Gisteren en vandaag met de MT van moeders de vrouw naar het werk gereden, echt een gave gooi- en smijtfiets zeg. *O*

[afbeelding]
Mooie MT-07, *O*
Zag hem volgens mij al voorbij komen in het MP topic. Gaaf dat je vrouw ook weer bezig gaat Chris!
:t
 
Mooie MT-07, *O*
Zag hem volgens mij al voorbij komen in het MP topic. Gaaf dat je vrouw ook weer bezig gaat Chris!
:t
Klopt :Y Zeker gaaf dat ze het weer oppakt, ze is er erg blij mee. Wilden eigenlijk in de winter op het gemak gaan kijken, maar als je er al eentje tegenkomt die in de smaak valt.... :)

Zwarte lange hendels met rode verstellers, rode stuureinden zijn besteld :) Verder heeft ze de Yamaha letters op de tank in het rood gemaakt, worden morgen opgeplakt.

Moet nog ff een originele carbon Akra demper bestellen om de lelijke metalen beugel te vervangen. Verder zijn er nog maar een paar kleine dingetjes die nog op de rol staan.
- Snelsluiter tankdop
- Bugspoilertje
- Led knippers voor
- Smoked led achterlicht met geïntegreerde knippers (Ali of ebay)
- Ermax zijkappen/radiateur covers die het stukje grijze frame bedekken.

Wordt ff shoppen bij Ali of ebay :P Heelplates en de grote alu framecovers erboven worden ook nog een keer zwart gecoat. Wordt een wit/zwart modelletje met wat rode accenten, denk dat het wel een sportieve look gaat worden :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan