Motor-Forum

Select Forum

Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet...

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
Hiep Hiep hoera *O*
Ramsteen in "De hoogste kilometerstand"
Nie mj cyrk, nie moje małpy
It's the physics, stupid!
Vaak verzinnen mensen pas achteraf de reden waarom ze iets gingen doen...

Reg. datum:
22 apr. 2015
Zo, dat is echt gaaf, ze blijven maar gaan die oude K's :)
Twee ton haal ik nooit op mijn SV vrees ik, of ik moet wel heel zuunig zijn erop.
:t
SV650S '03, CB450K1 '69, Z650 '79.

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
:}
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Reg. datum:
28 okt. 2008
Mogguh :W
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Reg. datum:
28 okt. 2008
Avond :W

Daarnet de knippers vervangen aan de voorzijde door led. Ook het stadslicht door een witte led-versie vervangen, alleen het dimlicht nog naar wit halogeen of ook led. Vind dat witte licht wel mooi staan en er komt toch net ff wat meer licht vanaf.
Zijn deze leds geworden, hetzelfde type als de Rizoma's, maar dan de 4 voor €6,- babi pangang versie :P
Heb de binnenplaatjes van de oem knippers gebruikt icm de adapterplaatjes voor de led knippers. Heb nog 2 adapterplaatjes en 2 knippers over. Moet alleen ook nog even een led-relais voor de knippers regelen, maar het resultaat is iig wel netjes :)
http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/1304255/afb744668f1ffd57ebecb817025ba434
http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/1304256/7fdc01c00820516af74a0e04f52c360d

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
quote:
Ghetto Bassie schreef op 05 oktober 2017 @ 18:52:

Daarnet de knippers vervangen aan de voorzijde door led. Ook het stadslicht door een witte led-versie vervangen, alleen het dimlicht nog naar wit halogeen of ook led. Vind dat witte licht wel mooi staan en er komt toch net ff wat meer licht vanaf.
Zijn deze leds geworden, hetzelfde type als de Rizoma's, maar dan de 4 voor €6,- babi pangang versie :P
Heb de binnenplaatjes van de oem knippers gebruikt icm de adapterplaatjes voor de led knippers. Heb nog 2 adapterplaatjes en 2 knippers over. Moet alleen ook nog even een led-relais voor de knippers regelen, maar het resultaat is iig wel netjes :)
[afbeelding]
[afbeelding]

Die knippers zijn strak man :} in het echt ook zoveel licht?
Nie mj cyrk, nie moje małpy
It's the physics, stupid!
Vaak verzinnen mensen pas achteraf de reden waarom ze iets gingen doen...

Z1000 Honda PC800

Reg. datum:
01 feb. 2005
Vandaag m'n canvas binnen gekregen. :)

https://myalbum.com/photo/ZtJaGrHOLjIa/360.jpg
When Im right, no-one remembers but when Im wrong, no-one forgets

eigenaar van een orange Z1000

Reg. datum:
07 jun. 2012
quote:
Ghetto Bassie schreef op 05 oktober 2017 @ 18:52:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb de zelfe knipper, ik haal ze er weer af, zeer slecht produkt, zijn niet water dicht.
De mijne zitten vol met water, zijn waterleds geworden,

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
djz schreef op 05 oktober 2017 @ 19:50:

[...]

Ik heb de zelfe knipper, ik haal ze er weer af, zeer slecht produkt, zijn niet water dicht.
De mijne zitten vol met water, zijn waterleds geworden,

Gaan het wel zien, over het algemeen rijden wij niet met regenachtig weer.

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
Ramsteen schreef op 05 oktober 2017 @ 19:07:

[...]

Die knippers zijn strak man :} in het echt ook zoveel licht?

Komt aardig wat licht af, binnenkort maar even in het daglicht checken :)

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
artie schreef op 05 oktober 2017 @ 19:20:
Vandaag m'n canvas binnen gekregen. :)

[afbeelding]

Nice :9

Reg. datum:
28 okt. 2008
Middag :W

Vandaag de nieuwe tankdop binnengekregen en gemonteerd.IMG-20171012-WA0004.jpg

Nu nog de reserve sleutel uit de oem dop zien te krijgen. Weet hier iemand hoe dat moet bij een losse tankdop van een Yamaha? Bij de Honda's kan je aan de binnenzijde van de dop wat naar binnen duwen waardoor die weer in het slot valt en de sleutel weer terug klikt en er uit getrokken kan worden. Maar bij die van de MT lukt dat niet, moet de sleutel nog een paar mm extra terugdraaien om er uit te kunnen. Nu moet ik wel zeggen dat het slot er best verweerd uitziet :? En dat voor een motor uit 2014 :/

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 12 oktober 2017 @ 14:43:
Middag :W

Vandaag de nieuwe tankdop binnengekregen en gemonteerd.[afbeelding]

Nu nog de reserve sleutel uit de oem dop zien te krijgen. Weet hier iemand hoe dat moet bij een losse tankdop van een Yamaha? Bij de Honda's kan je aan de binnenzijde van de dop wat naar binnen duwen waardoor die weer in het slot valt en de sleutel weer terug klikt en er uit getrokken kan worden. Maar bij die van de MT lukt dat niet, moet de sleutel nog een paar mm extra terugdraaien om er uit te kunnen. Nu moet ik wel zeggen dat het slot er best verweerd uitziet :? En dat voor een motor uit 2014 :/

Toffe dop, zo'n dop wil ik ook op mijn ZRX zetten :Y Waar heb je deze vandaan en is het een beetje kwaliteit?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com - Facebook!

Reg. datum:
28 okt. 2008
Ik heb 'm van ebay. Kost niet veel en ziet er strak uit, buiten dat is ie perfect om met handschoenen open en dicht te krijgen. En na een paar jaar nog steeds niet verkleurd... :)

Zal ff kijken of ik een linkje kan scoren voor je...

Edit:

https://m.ebay.co.uk/itm/...d9ffffbbffb%257Ciid%253A7

Of met een beetje tekst...

https://m.ebay.co.uk/itm/...06efffc4fd9%257Ciid%253A7
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op donderdag 12 oktober 2017 19:31 (68%)

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
Ah super, de 1200 versie past niet op mijn 1100 maar ik weet nu wel waar ik moet zoeken. Einde maand maar even bestellen, thanks *O*

Reg. datum:
28 okt. 2008
quote:
GenesiZ schreef op 12 oktober 2017 @ 19:41:
Ah super, de 1200 versie past niet op mijn 1100 maar ik weet nu wel waar ik moet zoeken. Einde maand maar even bestellen, thanks *O*

Oh ok, zal zo nog wel wat linkjes posten welke je dan kan fixen en welke types je zeker niet moet fixen..

Edit:

Hier is ie weer...

https://m.ebay.co.uk/itm/...c5fffc41cf%257Ciid%253A21

Of deze..

https://m.ebay.co.uk/itm/...39fffc26f1%257Ciid%253A21

Deze modellen zijn niet optimaal, indrukken en draaien, wil soms niet lekker draaien.

https://m.ebay.co.uk/itm/...c5fffc41cf%257Ciid%253A11

Deze komen soms moeilijk los...

https://m.ebay.co.uk/itm/...c5fffc41cf%257Ciid%253A15

Ook bij deze het geval...

https://m.ebay.co.uk/itm/...c5fffc41cf%257Ciid%253A14

Met deze geen ervaring, maar zien er opzich ook netjes uit. Gekleurde dingen zijn volgens mij ook los in het zwart te verkrijgen, zijn hetzelfde als preload adjusters voor bovenop de voorvork.

https://m.ebay.co.uk/itm/...612fffbfd42%257Ciid%253A7

Of dit model, geheel zwart nog niet tegengekomen, wellicht ook gewoon te verkrijgen.

https://m.ebay.co.uk/itm/...12fffbfd42%257Ciid%253A13
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op donderdag 12 oktober 2017 19:58 (79%)

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
Kijk, dat is nog eens uitgebreid!! Helemaal top, ik ga hem opslaan in mijn eBay :Y

Reg. datum:
26 mei. 2017
Is er iets te doen in Spijkenisse maaswijk?
Er rijden in 1 stoet 20 motoren de wijk in, het is niet echt een doorgaande weg naar iets.

Huh , wa zeggie ?

Reg. datum:
27 dec. 2003
quote:
Sander Ridez schreef op 14 oktober 2017 @ 13:05:
Er rijden in 1 stoet 20 motoren de wijk in, het is niet echt een doorgaande weg naar iets.

Zal wel weer zo een illegale motorclub zijn !
Twins are alive !!

Born to Ride

Reg. datum:
29 jun. 2004
Ik was het niet, ik reed alleen met de vrouw. Maar het was een heerlijke middag voor een rondje over het eiland en het volgende.
Na een nachtdienst knap ik altijd goed op van een rondje rijden...
Riding&Diving

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
quote:
Sander Ridez schreef op 14 oktober 2017 @ 13:05:

Toeristische route naar het pontje?

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
Iemand nog een adresje in de buurt waar ze motor Accus verkopen ?

Die van de XJR heeft de geest gegeven...
XJR Cafe ook op Facebook

Reg. datum:
13 nov. 2016
Tec in Zuidland

Reg. datum:
28 okt. 2008
Ik zou voor www.awaccu.nl gaan, zit in Barendrecht. Zij leveren ook aan dat zaakje in Hoogvliet (als dat nog bestaat). Prijzen zijn daar erg netjes.

Misschien dat we voor de MT ook voor een nieuwe moeten gaan kijken, motor deed daarnet geen ruk toen ik 'm wilde starten. Gelijk maar weer naar binnen ermee en ff aan de lader gezet. Anders binnenkort maar even de boel doormeten.
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op zondag 15 oktober 2017 16:14 (44%)

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
quote:
Ghetto Bassie schreef op 15 oktober 2017 @ 16:10:
Ik zou voor www.awaccu.nl gaan, zit in Barendrecht. Zij leveren ook aan dat zaakje in Hoogvliet (als dat nog bestaat). Prijzen zijn daar erg netjes.

Misschien dat we voor de MT ook voor een nieuwe moeten gaan kijken, motor deed daarnet geen ruk toen ik 'm wilde starten. Gelijk maar weer naar binnen ermee en ff aan de lader gezet. Anders binnenkort maar even de boel doormeten.

Had ik ook al op internet gevonden
Morgenochtend gelijk ff bellen of ze er eentje hebben en dan halen.
Laatste ritje al het idee dat ie aan het einde van z'n korte leven was
Net een jaar of drie oud maar laadt niet meer op
Spanningsmeter geeft 12,7 volt aan maar krijgt hem niet meer rond
XJR Cafe ook op Facebook

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.