Motor-Forum

Select Forum

Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet...

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
Goedemorgen :W
Ramsteen wijzigde dit bericht op zaterdag 21 oktober 2017 09:25 (161%)
Nie mj cyrk, nie moje małpy
It's the physics, stupid!
Vaak verzinnen mensen pas achteraf de reden waarom ze iets gingen doen...

Reg. datum:
22 apr. 2015
Goedemorgen, :W

@ Yoshi: Ik let altijd op fietsers en voetgangers, aangezien ze bijna allemaal geboren schijnen te zijn met een Smartphone in de hand en koptelefoontjes... :X

;)
SV650S '03, CB450K1 '69, Z650 '79.

VTR SP-1 Dark Grey Edition

Reg. datum:
28 okt. 2008
Het is volgens mij nog zo ook... -O-

En een goede morgen allen :W
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op zaterdag 21 oktober 2017 12:08 (5%)
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Born to Ride

Reg. datum:
29 jun. 2004
Hallo...

Ik ging vandaag op de fiets. Wordt ik bijna van de sokken gereden door een motorrijinstructeur en zijn twee dikscipelen. Ik sloeg links af, handje uit en dan komen ze links voorbij. Een blauwe fjr met witte strepen. Weet iemand welke rijschool dat is.
Riding&Diving

Reg. datum:
28 okt. 2008
Geen idee, maar heb die wel eens vaker hier rond zien kachelen. Lekker dan weer :/

Edit: Is het niet Marcel van den Berg?

http://www.mvdbergh.nl
Ghetto Bassie wijzigde dit bericht op zaterdag 21 oktober 2017 15:12 (29%)
Voor kraamcadeaus, stickers, t-shirt bedrukkingen en ets-werk op glaswerk -> www.sharscreations.nl

Born to Ride

Reg. datum:
29 jun. 2004
Ja dat lijkt er wel op. Ik zal m eens mailen :(
Riding&Diving

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
quote:
Sphyrnidus schreef op 21 oktober 2017 @ 14:22:
Hallo...

Ik ging vandaag op de fiets. Wordt ik bijna van de sokken gereden door een motorrijinstructeur en zijn twee dikscipelen. Ik sloeg links af, handje uit en dan komen ze links voorbij. Een blauwe fjr met witte strepen. Weet iemand welke rijschool dat is.

En je reed links voorgesorteerd?

Nee, je kan het niet ff kort opschrijven, dit is mf :+

Reg. datum:
15 jan. 2016
Hey, benieuwd naar jullie mening van het fantastische plein Baljuwplein.

Reg. datum:
28 okt. 2008
Mooie toevoerweg naar de brug om alsnog in de file te komen staan, meer niet...

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
Nou, best positief eigenlijk. Al een paar keer overheen gereden en ging best goed :Y
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com - Facebook!

Reg. datum:
26 mei. 2017
Mooie lijnen hoor, fel stoplicht echt een pareltje was dat geld meer dan waard.

Born to Ride

Reg. datum:
29 jun. 2004
quote:
Ramsteen schreef op 22 oktober 2017 @ 10:11:

[...]

En je reed links voorgesorteerd?

Nee, je kan het niet ff kort opschrijven, dit is mf :+

Jep
Riding&Diving

Reg. datum:
15 jan. 2016
Vind persoonlijk zo apart geen vangrail aan de binnenzijde

Reg. datum:
28 okt. 2008
Er zullen er vast nog wel eens rechtdoor rijden over de rotonde, gaan wel zien hoe dat afloopt dan. :)

Reg. datum:
19 jan. 2009
Prima plein geworden!
Carpe Diem

Reg. datum:
28 okt. 2008
Mogguh :W

Enige tijd geleden heb ik voor de MT een setje kettingverstellers met bobbins besteld. Bobbins voor door de achter as heen is leuk, maar kan je alleen maar gebruiken bij onderhoud waar je achterwiel er niet voor uit hoeft.
Maar goed, zat ik de track&trace van DHL eens te bekijken, blijkt ie op 7 oktober al afgeleverd te zijn :? Dus maar ff contact opgenomen met de verkoper. Na een paar dagen de bekende info nogmaals ontvangen en dat ik maar DHL moet contacten.
Dus dat maar gedaan (en daarna PostNL, die zouden de zending verder afhandelen in NL) dat de postcode op het pakket anders was dan die van mijn adres :? Blijkt idd afgeleverd te zijn, maar op een heel ander adres hier in Spijkenisse :/
Dus maar weer de verkoper gecontact, ben benieuwd hoe het af gaat lopen...

Z1000 Honda PC800

Reg. datum:
01 feb. 2005
Heb jij weer.
When Im right, no-one remembers but when Im wrong, no-one forgets

k75rt 1991 -

Reg. datum:
27 apr. 2011
quote:

da's wel apart dan :Y

Huh , wa zeggie ?

Reg. datum:
27 dec. 2003
quote:
Ghetto Bassie schreef op 24 oktober 2017 @ 11:34:
Mogguh :W

Enige tijd geleden heb ik voor de MT een setje kettingverstellers met bobbins besteld. Bobbins voor door de achter as heen is leuk, maar kan je alleen maar gebruiken bij onderhoud waar je achterwiel er niet voor uit hoeft.
Maar goed, zat ik de track&trace van DHL eens te bekijken, blijkt ie op 7 oktober al afgeleverd te zijn :? Dus maar ff contact opgenomen met de verkoper. Na een paar dagen de bekende info nogmaals ontvangen en dat ik maar DHL moet contacten.
Dus dat maar gedaan (en daarna PostNL, die zouden de zending verder afhandelen in NL) dat de postcode op het pakket anders was dan die van mijn adres :? Blijkt idd afgeleverd te zijn, maar op een heel ander adres hier in Spijkenisse :/
Dus maar weer de verkoper gecontact, ben benieuwd hoe het af gaat lopen...

Echt weer DHl , bij mij was een pakket aangeboden , ik was even niet op de zaak en het pakket is terug gestuurd naar Duitsland , bel je DHL en kunnen ze helemaal niks vinden van het pakket .
Zeggen ze doodleuk dat het een nep niet thuis brief is , jaja jij gelooft dat !
ik ben helemaal klaar met die gasten , laat voortaan niks meer door hun bezorgen , dan ga ik het wel halen ( ook al is het in Duitsland ) .
Twins are alive !!

XJR rider

Reg. datum:
22 jun. 2004
Kom net over de brug naar Hoogvliet

Grote kiepwagen met een rood witte CBR ernaast ,Zo te zien net weer overeind gezet
Zag er ook iemand met motorlaarzen naast staan ,Iemand van hier ?
mogas wijzigde dit bericht op maandag 30 oktober 2017 14:41 (0%)
XJR Cafe ook op Facebook

Reg. datum:
28 okt. 2008
Middag allen :W

Vandaag de led kentekenplaat verlichting aangesloten en de kph wat aangepast. Die is nu een cm dichter naar de kont en ook de kentekenplaat is wat omhoog geplaatst. Daardoor kwam de kph onder de kentekenplaat uitsteken, dus daar ook gelijk een stuk vanaf geslepen.
Van...
http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/1302267/d977402c4d58ee0a7f664ed72f544bac

Naar:
http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/1306043/eaf796c033cb99f614a39fe30ddec343

Ziet er al een stuk beter uit, maar zou nog strakker kunnen. Misschien nog eens kijken voor een andere kph, maar voorlopig is het wel best zo :)

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
Het is dat jij het verschil ziet :+

Is je nieuwe topkuip al binnen voor de SP?

Reg. datum:
28 okt. 2008
Nee, helaas nog niet. Ligt sinds het weekend al wel in NL, dus zal niet lang meer duren *O*

ZRX1100

Reg. datum:
10 apr. 2003
Nice *O*

Ik heb vanmorgen mijn koppelingscilinder maar even uit elkaar gehaald en gereviseerd. Was wel nodig :+ Was best vies!

Koppeling

Morgen de remklauwen voor helemaal uit elkaar halen en reviseren en dan kunnen eind van de week nieuwe banden onder de ZRX *O*

https://www.revzilla.com/product_images/0170/8782/metzeler_roadtec01_rear_tires_zoom.jpg
GenesiZ wijzigde dit bericht op maandag 30 oktober 2017 16:58 (96%)

Huh , wa zeggie ?

Reg. datum:
27 dec. 2003
Net even een rondje renesse met dr fuut gedaan maar het was best fris !
En dan nog te denken dat de winter nog moet beginnen , brrr .
Twins are alive !!

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.