Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh, :W

tijd niet geweest hier. druk druk druk druk.
Anyway. morgen even koekeloeren op de beurs

:W
 
Vond de beurs tegenvallen. Het wordt ieder jaar minder en minder vind ik.
Zelfs grote merken zoals Honda gaan nu al niet meer :N Beetje balen.

:W Weekend weer bijna voorbij... 11 uur totaal geslapen vrijdagnacht+zaterdagnacht. De maandag gaat zwaar zijn :+
 
Ik vond de beurs best leuk!
We hadden kleding nodig, me vriendin een racepak en ik zocht een hoodie (van Kevlar met kunstof stukken). Als je beetje goed zoekt kan je een mooie deal vinden.

Sterkte vandaag :)
 
en weer een spannende dag op VP!

blijven de tunnels open en de bruggen dicht ?
het is nu immers opeens wel erg koud......
 
@Sebas84; als je dingen nodig hebt dan is de beurs echt wel een goede plek :Y Maar zodra je alleen voor het kijken gaat wordt het ieder jaar minder zeker in verhouding met wat je er voor betaald. Honda was toch wel een grote afwezige dit jaar vond ik! (mag eigenlijk niet klagen want had 2 kaartjes gewonnen :') )
Jullie alletwee geslaagd op de beurs?
En thanks. Vanochtend was heftig ook al had ik ruim 9,5 uur slaap erop zitten toen mijn wekker ging _O-
 
Er gaat (soms) weinig boven lekker (lang) slapen :)
Ja mijn vriendin heeft voor een mooie prijs een Revit pak gescoord en ik een hoodie, dus missie geslaagd :)

Fijn die brug.... Weer een uur over 15km gedaan... (van Shell naar Abbenbroek....)
Bah...
 
Mogguh :W

Geen nood over de bruggen, er zijn inmiddels al Kamervragen over gesteld, dus dat komt helemaal goed. Ondanks een paar teleurstellingen, heb ik nog steeds erg veel vertrouwen in de échte mannen in Den Haag, echt waar...
 
ja , ik had mazzel want ik ging eigenlijk voor over Hoogvliet om te tanken maar zag net op tijd de verlichting met spijkenisse brug gestremd dus toen maar over de ook gevaarlijke botlek brug......
daar gingen de matrixborden al op 70 en ik dacht "gloeiende gloeiende ..." maar was gelukkig alleen voor opstroping op hartelkruis :]
 
Korte samenvatting, Vrijdag boete gereden(beneluxtunnel afgeslotne), zaterdag beurs. zondag dood op de bank. en maandag en dinsdag ijslolly op de motard. Vandaag met de wagen gegaan :)

Hoe was jullie weekend? :W
 
Laatst bewerkt:
Nou ben ik wel weer klaar met de kou hoor. Vanochtend in -7 gereden. Ik vind het mooi geweest :+
Wie kan de zon bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Ik was al klaar met de kou voordat het nog moest beginnen. Ik ga vandaag en morgen lekker in het koekblik naar de arbeid. :)
 
Ik heb een goed excuus om met koekblik te gaan.

Z mag niet naar buiten en pleepot staat zonder zadel. :P
 
Dat is geen excuus, even de wc bril van je toilet er af schroeven en hoppa....



:+


Van mijn koekblik is de accu net overleden, dus gelijk maar even een nieuwe besteld. Vorig jaar deed het al overkomen dat ie vervangen moest worden, toch nog lang kunnen rekken. Dan maar even het koekblik van moeders de vrouw meenemen. :)
 
Mmm eigenlijk wil ik wel nog even stukkie schaatsen, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken..
Aan de andere kant, lekker zonnetje en een graat of 21 :)
 
Ik ga ook voor de 21° met het zonnetje :Y



En een goede morgen allen :W

Straks nog even een avonddienst en dan is het weekend. Morgen, als het goed is, de uitlaatlijn demonteren en de nieuwe bestellen *O*
 
Krijg ik mijn nieuwe accu binnen (volgens de site passend voor mijn auto), wil ik 'm er in zetten, is dat klote ding te hoog waardoor de beugel niet vast kan (afkeur apk). :(
Maar, er zaten ribbels precies op de plek waar de beugel komt, dus ik dacht die ff weg te halen zodat die beugel zou passen, dus even voorzichtig met de dremel aan de bak. Verwachte in dat stukje ook een holle ruimte in het plastic, maar niet dus, zat tegen de accu platen met het vloeistof te kijken. Echt |( |( |(
Heb nu een andere/duurdere accu met vrijwel dezelfde start capaciteit met een beste korting kunnen krijgen, dus dat is dan nog wel goede service.
Maar toch ff €100,- weggepleurd, weer een dag om gauw te vergeten... :(
 
Krijg ik mijn nieuwe accu binnen (volgens de site passend voor mijn auto), wil ik 'm er in zetten, is dat klote ding te hoog waardoor de beugel niet vast kan (afkeur apk). :(
Maar, er zaten ribbels precies op de plek waar de beugel komt, dus ik dacht die ff weg te halen zodat die beugel zou passen, dus even voorzichtig met de dremel aan de bak. Verwachte in dat stukje ook een holle ruimte in het plastic, maar niet dus, zat tegen de accu platen met het vloeistof te kijken. Echt |( |( |(
Heb nu een andere/duurdere accu met vrijwel dezelfde start capaciteit met een beste korting kunnen krijgen, dus dat is dan nog wel goede service.
Maar toch ff €100,- weggepleurd, weer een dag om gauw te vergeten... :(


_O-




Sorry, zonde geld maar je actie is toch wel om te lachen.
 
Ja ach, blijken dus dunne omhulsels te zijn. Weer wat geleerd.




En een goede middag :W

Ff een vraagje.... Remmerij van het koekblik moet vervangen worden en heb alle zooi daarvoor al binnen. Weet iemand die hier een garage in de buurt die eigen meegenomen zooi monteert? Naast Hemo wellicht? Verder nog ideeën?
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Vanmiddag een SBK ombouw voor weinah op de kop weten te tikken met een daarvoor aangepaste topkuip *O*
full


Is voor later als ik een andere zithouding wil, kan het maar in huis hebben. Maar vanwege het gezanik met de endurance kuip, maar gelijk even gepast, met goed resultaat.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan