Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maaaaarrrrrr.... Wat mij opviel, was dat de SBK kuip wel makkelijk te buigen was zonder koplampen. Dusssss, kwam er een helder momentje aanwaaien en besloot ik de koplamp even uit de endurance kuip te halen en het nog eens te proberen....

En hoppa, hij past.... *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full

full

full


Nu laat ik 'm een paar weken zo gemonteerd zitten, dan gaat ie ook weer retour spuiter voor oa het gedeelte van de wing (maar heb nog een paar plekjes ontdekt waar de lak niet dik genoeg er op zit waardoor de onderlaag nog zichtbaar is)....
full
 
*O* *O* *O* Geweldig nieuws Chris! Kan je de koplamp ook als de kuip op zijn plek zit weer monteren?
Moet denk ik wel lukken :Y

Heb je je spullen al terug van René? Zeker ff goed nalopen, ik kom steeds meer plekken tegen die niet echt mooi gedaan zijn, te dun lijkt wel (primer laag lijkt er onder zichtbaar te zijn). Nu gaan ze toch nog terug, dus kaart ik dat wel aan. Maar ff kijken wat hij ermee kan doen, zal ongetwijfeld goed komen, maar ik geef het maar ff aan ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds niks gehoord van Rene helaas....
Maar zal hem een Pm sturen binnenkort, had wel aangegeven dat ik geen haast had, maar 3,5 maanden is wel errug lang.
Bedankt voor de tip, zal er op letten als ik het ga halen. :t
 
Dit weekend -3 met oostenwind 6. gevoel -17.... :W en gister 14 graden zonnetje..
Zou de lente doorzetten?
 
Mooi dat het past @Ghetto! *O*
Laten we hopen dat de vorst van dit weekend het laatste is wat meneer winter voor ons in petto heeft.
Mn soes lonkt zo hard naar me... Wil zo graag ff dat gas opentrekken :]
 
Idd, begint het eindelijk weer een beetje ergens op te lijken... :/

Kan met m'n eigen motor toch nog niet rijden, maar ff een ritje op de MT van moeders de vrouw had er nog wel in kunnen zitten. Wordt ongetwijfeld weer flink pekelen, dus ook die blijft nog maar even binnen.
 
Valt mee, heb gewoon weer doorgereden dit seizoen. Maar paar keer flink zout af mogen spoelen.
 
De NC heeft de hele winter buiten gespeeld. Maar dat rijdt toch niet zo }) :} als de Soes.
Ik laat de NC altijd zo smerig mogelijk worden in de herfst, dan zit er een lekkere koeklaag aan ranzigheid aan als de pekel eenmaal komt. En dan is het een kwestie van geen fuck geven :+
Pekel is er nou eenmaal. Vroeger deed ik d'r na ieder ritje afspoelen, maar dat was ook drama als je woonwerk doet. De koeklaag van bagger doet beter z'n werk vind ik (net als vette spray e.d.).

Heb pas geleden bij Motorkledingcenter wel even mijn motor afgespoeld trouwens.
Had sneakers gekocht voor straks in de zomer en de alleraardigste meneer achter de balie zei dat als ik wilde, de brandweerslang buiten lag.... :/ wut? "Of ik mijn motor misschien wilde afspoelen?"
Aha! :P

Dus uiteindelijk even afgespoeld. Maakte niet heel veel uit, maar het scheelde toch weer iets van ranzigheid aan de onderkant van m'n motor haha

Straks na dit weekend als de temperaturen echt weer omhoog gaan, staat de NC wel op de rol voor een goede poetsbeurt.
Heeft ze wel weer verdiend na het harde werken deze winter :) *O*
 
Vrijdag de tank er afgehaald, moet nu ff luchten zodat ie naar de lasser kan om het gedeelte bij het scharnierpunt dicht te bakken. :)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Mogas, beste tijd om thuis te komen , Dikke regen bui'n!


Ik heb nieuwe knippers besteld voor op de brommer, was er losgetrild / gebroken aan de achterkant.
Tijd voor mooie streepjes i.p.v. bolletjes! (:

204-102_3.jpg


Daarnaast over 2 weken gezinsuitbreiding! 2 viervoetertjes! :Y

Hoe is het met jullie?
:W
 
Die knippers heb ik ook, was iets van 3 euri ervoor kwijt, kan he niet voor tobben.

Wat voor viervoeters komen er?


Ja gister trilde die toch redelijk zielig, een collega had wat ductape dus een strookje gebruikt om um vast te plakken,,

ze doen Prrrr als je ze kroelt :+
 
Ja gister trilde die toch redelijk zielig, een collega had wat ductape dus een strookje gebruikt om um vast te plakken,,

ze doen Prrrr als je ze kroelt :+
Aha, daar zeuren die kids van mij ook de hele tijd om, maar denk zomaar dat ze dan nog wel wat jaartjes door mogen zeuren.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan