Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen dank Chris, ik heb er overigens ook de seesmart projectie in. Dat is zoals Viv zegt een stuk soepeler. Mijn Dainese combi pak heeft veel stuggere protectie er in. Gisteren nog een ritje gedaan hier, en het beviel me prima. :] :)
 
Weet iemand wat er met de Botlekbrug aan de hand is.

Heb er gisteren 20 minuten voor gestaan en vanmiddag een kwartier.
De collega die mij moest aflossen had hem vanavond ook al tegen, kon ik weer een kwartier later naar huis :(

Het lijkt wel of dat ding steeds langer open blijft.

Iemand dezelfde ervaringen? O-)
 
De weg eronder was ook afgesloten voor werkzaamheden, kon ik weer via hoogvliet helemaal terug de botlekbrug over (22.15 wel begaanbaar ) om naar botlek te gaan. Wat een wereldreis.
 
Je gaat toch niet weg uit Spijkenisse?
Ja toch wel, wij hebben een appartement gekocht in Rotterdam, nabij het Kralingse Bos, 17e etage dus waanzinnig uitzicht! Wat het meest fijn is, is dat het een grote garagebox (met electriciteit en licht) en een parkeerplaats heeft in de afgesloten parkeergarage dus de mehari staat veilig, warm en droog straks!

En die bruggen en tunnel kan ik op zich ook best missen!
Al ga ik dit huis wel een beetje missen.....alles is verbouwd de laatste jaren en die superzonnige tuin....maar het appartement is tof genoeg om dat gemis te compenseren
 
Lees net dat er een ongeluk op de Hartel is gebeurd met een motorrijder ?
Trauma heli er bij enz... Iemand van hier ?

Edit : Staat nu bij dat ie achter op een auto is geklapt
 
Laatst bewerkt:
Lees net dat er een ongeluk op de Hartel is gebeurd met een motorrijder ?
Trauma heli er bij enz... Iemand van hier ?

Edit : Staat nu bij dat ie achter op een auto is geklapt
Rij er net langs, volle bak achterop een auto geklapt, BMW RR ofzoiets, wat er nog van over is.
Gezien de schade hoop ik dat het letsel meevalt!!
 
Laatst bewerkt:
Geweldig. _O-

Blijft ook gaan daar met de gekkigheid. ( video op video )

Ik heb mij wel eens bijna verslikt in een rotonde.
De voorrijder ging ineens rechtdoor met zijn Supermotard.
Toch even een gek moment.

Dat heb ik regelmatig gedaan met mijn XT *O* :$
 
Effe naar de Intratuin in Rhoon vanmiddag ,Ik denk ik pak de motor ff ,Kwam de groene kruisweg afrollen toe ging de klep net weer dicht... Kom je langzamerhand met de file................... het zadel zitten ,Ik zeg nog tegen hem ,Wacht nou tot die knipperlichten helemaal uit zijn... Boom omhoog en gelijk knalt ie er vandoor ,Ik keurig netjes wachten en met 50 km/h netjes Hoogvliet in getuft... 🙄

jaa ze gaan haten in het mooie weer, ik heb laatst boete gehad voor over de busbaan op de Aveling. Dat doe ik al 4 jaar. en denk meerdere mensen al 20 jaar. However is dat toch 249 euro, en een " je bent een schande voor de motorrijder preek" Waarop ik antwoord. Nou ik rij weer en wind en hou me aan alle regels , je moet die debielen eens pakken die 100 door de woonwijk gaan maar dan zijn jullie er niet ...

Hierop moest ik mijn grote mond houden, en ik netjes gezegt dat hij me met u aan mag spreken i.p.v. Jij. Daarop een Oogtest gekregen of ik hun busje zag staan met " Politie kenteken controlle" Ik antwoorde nee. Dus ik ben nu een onoplettende motorrijder :') :')

het zijn zo je vrienden, echt waar, voor jou veiligheid...
 
jaa ze gaan haten in het mooie weer, ik heb laatst boete gehad voor over de busbaan op de Aveling. Dat doe ik al 4 jaar. en denk meerdere mensen al 20 jaar. However is dat toch 249 euro, en een " je bent een schande voor de motorrijder preek" Waarop ik antwoord. Nou ik rij weer en wind en hou me aan alle regels , je moet die debielen eens pakken die 100 door de woonwijk gaan maar dan zijn jullie er niet ...

Hierop moest ik mijn grote mond houden, en ik netjes gezegt dat hij me met u aan mag spreken i.p.v. Jij. Daarop een Oogtest gekregen of ik hun busje zag staan met " Politie kenteken controlle" Ik antwoorde nee. Dus ik ben nu een onoplettende motorrijder :') :')

het zijn zo je vrienden, echt waar, voor jou veiligheid...

Je kan beter je een beetje inhouden ,Das beter voor je portemonnee :+
Zo'n discussie gaat je alleen maar meer geld kosten
 
Laatst bewerkt:
Gaaf hoor!
Ik was het eigenlijk vergeten....

Ik hou mijn waffel ook braaf tegen meneer agent... ze hebben echt geen humor meer, en vooral die jonge knulletjes zonder strepen....
Groet
Sebas
 
Zo mooi.....

Als ze bij een alcohol controle vragen. ...."heeft u gedronken?" en dat met "ja" beantwoorden. Toch altijd leuk om de reactie te zien als blijkt dat dat geen alcohol is :+
 
Ik rij inderdaad ook al 25 jaar over die busbaan van de Aveling en laatst zelfs ingevoegd voor een politiebusje (ik wilde niet ook nog eens bij de brug op de strook voor rechtsaf verdergaan. Geen commentaar...
 
Vorig jaar bij den Haag was er iemand onwel geworden op de snelweg.
Uit de chaos die daar ontstond kreeg ik een bekeuring voor het rijden over een afgesloten rijbaan.
Terwijl er juist ander verkeer gevaarlijk aan het invoegen was.

Sindsdien voeg ik maar wat sneller in. :+

full


full


Eigenlijk is dat net zoiets als over de busbaan rijden.
Is toch een stuk oneigenlijk gebruik. :? :$
 
Laatst bewerkt:
Dikke preek van de agent en kwam in zijn tablet na afgifte van het rijbewijs etc. :?

Maar het kan tot drie jaar duren voordat de bekeuring er is.
Voorlopig nog geluk. _O-
 
Afgelopen weekend lekker ook beetje geklust ! :Y :Y (en natuurlijk gereden :] )

Radiator beschermer op de Tracer gezet (wel fijn met zo'n open en bloot ding)
en nieuwe voorband voor de XT.. die was toch wel op na plusminus 15-20 dkm. (moet ik even boeken naslaan)

31960570_1930396683700815_3312453214476959744_n.jpg


32074748_1930396753700808_2438887944853913600_n.jpg



:W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan