Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen naar Hemo om de aanhangwagen te lenen om de fzr400rr daar te brengen.
Is ie morgen open dan? Weet het tegenwoordig niet meer met die feestdagen. Dat die ouwe er gelijk een lang weekend chillen van maakt. Anders denk ik dat ik morgen ff mijn setje banden daar alvast afdrop, hoop die dan volgende week er om te jassen...

Denk dat ik de sp morgen ook naar ff uit de schuur trek om de underslung achterrem te monteren. Lasser maar weer even een bericht gestuurd, hoop dat ie vlot klaar is met mijn tank, wil rijden!!!!!! :/
 
Laatst bewerkt:
Is ie morgen open dan? Weet het tegenwoordig niet meer met die feestdagen. Dat die ouwe er gelijk een lang weekend chillen van maakt. Anders denk ik dat ik morgen ff mijn setje banden daar alvast afdrop, hoop die dan volgende week er om te jassen...

Denk dat ik de sp morgen ook naar ff uit de schuur trek om de underslung achterrem te monteren. Lasser maar weer even een bericht gestuurd, hoop dat ie vlot klaar is met mijn tank, wil rijden!!!!!! :/
yep
hij is net terug vanuit de Ardennen
 
Mogguh :W

Net bericht gehad van de lasser, gaat vandaag met de tank aan de slag *D
Zo eerst maar even een rondje hardlopen en dan even bij Hemo langs. Moet ook nog een banjoboutje voor een brembo klauw fixen, heb er alleen maar liggen met verkeerde maat draad.
 
Goedemorgen :W

Goed bezig, binnekort dat ding eens laten vlammen GB!

Vandaag dagje thuis aan het werk, en dan lekker weekend. Gister eerste deel van XT gewrapt. Voor de aller eerste keer met die zooi aan het werk en resultaat wonderbaarlijk do-able. however bubbeltjes en vouwtjes. Nog even oefenen! (:


:W
 
Geen idee, niet zien staan. Hij was met een cbf1000 bezig.
Hij had wel een boutje liggen, maar te lang. Heb 'm wel meegenomen om evt korter te zagen, maar vind het toch niet optimaal. Dus toch maar even een nieuwe besteld bij MPR, van de week ff ophalen :)

@ DRS: Idd, ik wil rijden, word nu onderhand wel simpel van het wachten :/
 
Geen idee, niet zien staan. Hij was met een cbf1000 bezig.
Hij had wel een boutje liggen, maar te lang. Heb 'm wel meegenomen om evt korter te zagen, maar vind het toch niet optimaal. Dus toch maar even een nieuwe besteld bij MPR, van de week ff ophalen :)

@ DRS: Idd, ik wil rijden, word nu onderhand wel simpel van het wachten :/
Hij had het te druk en het heeft geen haast.
 
Zo even naar Rockanje, hopen dat het een beetje droog blijft.


convovc18.jpg
 
Haha ik had het net anders.

Reed altijd R10's op de kawa maar moest nu naar andere ivm bande maat, een keer pirelli moeten rijden omdat er niets anders was maar na een twee tal sessies begonnen ze te glijden en zwabberen en niet meer goed gekregen met bandenspanning vering enz dus gelijk er onder vandaan en terug naar de R10.
Nu naar RS gegaan omdat de mpr4 goed bevielen en de RS dus ook.

Dus of hierna S21 proberen of mpr5 banden met die paar pk op die sv zullen ze ook niet zo hard slijten en als de zijkant op is kunnen ze nog onder de sv :)
De MPR4 bevielen mij ook erg goed. :9
Vorig jaar een combinatie gemaakt met een Power voorband op de GSX-F750 en rijden dat het deed. :9
En twee jaar geleden met een TL1000R op CPZ gereden op een full Road combinatie, ging ook erg lekker.

Afgelopen woensdag twee sessies op CPZ mogen rijden met de S21's.
De tweede sessie gaf al veel vertrouwen in de motor. *O*
Op twee plekken en bij de Hans Ernst bocht uit ( Audi-S ) iedere keer het linkerstepje aan de grond. :?
Om daar bij het huidige tempo al rekening mee te moeten houden is wel vreemd.
Met de ZX-10R reed ik nog zeven seconden sneller. O-)

full

full


Er was wel veel verkeer op de baan, en het is lang geleden dat ik dat kon zeggen. :')

Alleen nog even geen circuitdagen voor mij, wacht verder op volledig herstel van de arm.
Dus dat wordt het dit seizoen niet meer. -O-
Oww gebruik petrolium of soms wat diesel om me velgen wat schoner te maken, werkt ook goed en blijft ook wat vet.
Maar vuil komt ook er weer sneller op.. affijn.. niet zeuren en blijven poetsen dus. :$ :t
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Gisteren de tank teruggekregen van de lasser, gelijk testen natuurlijk. Eeeeeeen..... Nog steeds lek.... -O-
Wel de lokatie weten te achterhalen, vanavond wordt dat verholpen en krijg ik 'm weer terug, ben benieuwd of ie dan eindelijk dicht is en gemonteerd kan worden.
 
Mogguh :W

Gisteren de tank teruggekregen van de lasser, gelijk testen natuurlijk. Eeeeeeen..... Nog steeds lek.... -O-
Wel de lokatie weten te achterhalen, vanavond wordt dat verholpen en krijg ik 'm weer terug, ben benieuwd of ie dan eindelijk dicht is en gemonteerd kan worden.
Test die lasser 'm zelf niet dan?
 
De MPR4 bevielen mij ook erg goed. :9
Vorig jaar een combinatie gemaakt met een Power voorband op de GSX-F750 en rijden dat het deed. :9
En twee jaar geleden met een TL1000R op CPZ gereden op een full Road combinatie, ging ook erg lekker.

Afgelopen woensdag twee sessies op CPZ mogen rijden met de S21's.
De tweede sessie gaf al veel vertrouwen in de motor. *O*
Op twee plekken en bij de Hans Ernst bocht uit ( Audi-S ) iedere keer het linkerstepje aan de grond. :?
Om daar bij het huidige tempo al rekening mee te moeten houden is wel vreemd.
Met de ZX-10R reed ik nog zeven seconden sneller. O-)

[afbeelding]
[afbeelding]

Er was wel veel verkeer op de baan, en het is lang geleden dat ik dat kon zeggen. :')

Alleen nog even geen circuitdagen voor mij, wacht verder op volledig herstel van de arm.
Dus dat wordt het dit seizoen niet meer. -O-Maar vuil komt ook er weer sneller op.. affijn.. niet zeuren en blijven poetsen dus. :$ :t

Zo dan, lekker gereden!!

Ik heb zaterdag een racedame op de foto mogen zetten, die kan ook wel rijden :Y

full

full

full

full
 
Test die lasser 'm zelf niet dan?
Nee, heb aangegeven welke delen er gelast moeten worden en dat doet ie. Dat testen heeft ie geen tijd voor omdat ie het tussendoor moet doen. Ik had de lekkage alleen maar gezien op het moment dat de tank gemonteerd was. Nu eerst getest voor de montage en daardoor gelijk kunnen zien waar het vandaan komt. De rest was iig wel netjes afgedicht, alleen dat ene kleine plekje nog en dan is dat drama ook weer achter de rug.
 
Ik heb zaterdag een racedame op de foto mogen zetten, die kan ook wel rijden :Y
Mooie foto's en studio. :}
Zijn ze helemaal vrij voor publicatie? ;)

Voor zover het bedrijf nog bekend is, ik heb vroeger bij Capi-Lux Vak gewerkt.
Beetje de überversie van Calumet. ( vonden wij zelf natuurlijk :+ )
En heb ook alle stages doorlopen in de fotografie, van donkere kamer tot achter de camera.
Dus ik heb er nog veel affiniteit mee.. ik vind het een prachtig vak!
:t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan