Even voorstellen

nlpvdo

Rookie
30 jan 2017
4
2
Hoi,

Ik ben Pascal en rij al sinds mijn 19e motor.
Ik heb veel soorten motoren gehuurd voordat ik mijn eerst motor kocht.
De eerste motor was een Suzuki Bandit 600. een erg prettige motor totdat ik bij een tankstation werd aangereden.
Sinds 2004 ben ik daarom de trotse eigenaar van een blauwe Honda Varadero XL1000V.

Groeten,

Pascal
 
:W Pascal
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Het Moto Salon Dima Moto Salon Flanders brengt de regionale merkenverdelers onder één dak in de Navo hallen te Weelde (Geeneinde54). De toenemende vraag om een regionaal salon te organiseren werd voldaan. Zo kan de motor zoekende kandidaat-koper de keuze maken uit de motobedrijven uit hun eigen buurt. Zowel nieuwe als jonge tweedehands moto’s, scooters, quads en vele meer, met hun accessoires worden er onder de aandacht gebracht van de bezoekers. De infostanden zal de bezoeker informeren omtrent de regelgeving, milieu-aspecten, verzekeringsadvies, leningen en dies meer. Ook Accessoires voor motoren kunnen er aan de man worden gebracht. Iedere motorbedrijf heeft wel zijn eigen salonvoorwaarden opgesteld. Reden te meer om het salon te bezoeken. De bezoeker kan er shoppen, stuntmannen, modeshow en kinderanimatie verwachten op het domein, onder de vele merken. Dehal is gevuld met merkendealers uit de Kempen en der buiten.
Op www.motoevent.be kan men nog meer informatie vinden. Volg ons op facebook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan