gevr. diverse oude windschermen liefst lekker oud en bros

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.291
5.659
Gewoon om mijn punt te maken over hoe in te korten. Liefst gratis en gratis thuis bezorgt. U krijgt wel een eervolle vermelding :}
 
Goud waard zoiets!

:t



Binnenkort in Zot's theater! TLS1000 blok gevraagd om om de koeling te verneuken modificeren.
 
Laatst bewerkt:
Je gelijk bewijzen terwijl er geen eensluidend gelijk is, alleen de ene werkwijze en een (of meerdere ) andere werkwijze.

Toch ga ik deze open laten.

Er is niets op grond waarvan dit topic gesloten zou moeten worden.
Nu s zien of we hier fatsoenlijk mee om kunnen gaan of dat dit aangegrepen gaat worden om weer een nieuwe discussie op te starten die feitelijk nergens over gaat. Al gaat dit topic ook nergens over natuurlijk :+
 
Je gelijk bewijzen terwijl er geen eensluidend gelijk is, alleen de ene werkwijze en een (of meerdere ) andere werkwijze.

Toch ga ik deze open laten.

Er is niets op grond waarvan dit topic gesloten zou moeten worden.
Nu s zien of we hier fatsoenlijk mee om kunnen gaan of dat dit aangegrepen gaat worden om weer een nieuwe discussie op te starten die feitelijk nergens over gaat. Al gaat dit topic ook nergens over natuurlijk :+
ik heb gezegd een how to te maken over het inkorten van kuipruitjes. Dus ik zoek kuipruitjes. Niets meer en niets minder. Ze mogen gebarsten zijn, vol krassen, volledig gezandstraald of op andere manieren verkloot. *O*
 
Laatst bewerkt:
Zal ik eens de eerste zijn die een ruit doneert? D'r ligt hier nog een oude ruit van een BMW R100RT. Kan je d'r wat mee?
 
Zal ik eens de eerste zijn die een ruit doneert? D'r ligt hier nog een oude ruit van een BMW R100RT. Kan je d'r wat mee?
graag :Y

Liever geen verzaagde exemplaren denk ik? ;)

alles is welkom :t~[/quote]


Okee. Het ding is zo geel als een kanarie, zit vol krassen levenservaringen, een scheur die ooit gehecht is met Ty-raps en nog wat opgedroogde vliegenlijken en vogelstront om de authenticiteit te waarborgen. Er word geen certificaat bij geleverd.
Is waarschijnlijk van 1978, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid nagaan.
 
graag :Yalles is welkom :t\


Okee. Het ding is zo geel als een kanarie, zit vol krassen levenservaringen, een scheur die ooit gehecht is met Ty-raps en nog wat opgedroogde vliegenlijken en vogelstront om de authenticiteit te waarborgen. Er word geen certificaat bij geleverd.
Is waarschijnlijk van 1978, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid nagaan.[/quote]


Top, kun je hem hierheen krijgen?
 
ik heb gezegd een how to te maken over het inkorten van kuipruitjes. Dus ik zoek kuipruitjes. Niets meer en niets minder. Ze mogen gebarsten zijn, vol krassen, volledig gezandstraald of op andere manieren verkloot. *O*

Dat is natuurlijk :}, voor M-F en voor gebruikers die zoiets zelf willen doen.vandaar dat dit topic ook open blijft :)

Alhoewel motief e.d. vast nog ter sprake gebracht gaan worden, zucht.

Anyway, een goede How-To is een aanwinst, punt.






graag :Yalles is welkom :t\


Okee. Het ding is zo geel als een kanarie, zit vol krassen levenservaringen, een scheur die ooit gehecht is met Ty-raps en nog wat opgedroogde vliegenlijken en vogelstront om de authenticiteit te waarborgen. Er word geen certificaat bij geleverd.
Is waarschijnlijk van 1978, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid nagaan.[/quote]

Die oude BMW ruiten... da's een mooie uitdaging, die zijn nog 3 cm dik ipv die fladderdingen van tegenwoordig :P
 
ik hoop dat ik een bikinidame kan vinden voor de video
 
sommige mensen komt wel veel geluid uit, maar zeggen bar weinig.

Stuur je hem op? Als ik niet snel een bikinidame vind, laat ik het mijn zoontje van 14 doen.
 
Tja, vanmiddag de stoute schoenen en m'n autootje aangetrokken en maar op goed geluk naar Zeist gereden. Dhr. Snel was uiteraard aanwezig in zijn zaak, maar onze Bikiniboy liet zich niet zien. ;(

Maar goed, met z'n tweeën kan men ook het e.e.a. voor elkaar brengen. En hier kunt u de resultaten aanschouwen: Motorruit inkorten.


Noot van de redactie; draai eerst het geluid lager. :Y
 
Laatst bewerkt:
met interesse de discussie gevolgd en het filmpje bekeken,
ben benieuwd hoe dit met een aftermarket ruitje gaat,
is veel dunner, ik zou daarbij zelf voor een dremel kiezen omdat de massa van de draaiende schijf op een haakse slijper zoveel groter is, en daardoor de impact ook.

Ik heb zelf nog een smoke ruitje van een TDM liggen, welke ik heb voorbestemd als "opzetscherm" / "opzetrand" op mijn SV1000,
ik zal eens kijken of ik ook iets met video kan doen.
 
Nou ik vind t maar een gekloter :Y
heb ff vlug een ruitje gezaagd niet op z n nets ,maar omdat t kan,
en imo net zo makkelijk zoniet makkelijker gaat :W
full


full


full



en voor t lijntje t was nogal koud in t hok :$
 
Dikkepeerzaag is dus veel netter.

Wat je vooral ziet bij de slijpschijf is dat hij zich er al het ware doorheen smelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan