Suzuki GS550 '79 Benzinekraan blijft stromen!!

NinovL10

Rookie
30 jun 2016
27
0
Goedenavond allemaal,

Ik heb even een belangrijke vraag voor mezelf. Ik heb een GS550 uit 1979. Nu wilde ik laatst de tank er even afhalen dus zette ik het kraantje op 'Res' denkende dat hij dan geen benzine eruit zou gooien als de benzine kraan zou los koppelen (Bij vorige motoren was dit zo) Toch bleef de tank er benzine uit gooien. Ik heb het kraantje uit elkaar gehaald en ziet er goed uit van binnen.

is er iemand die hier ook last van heeft gehad? ik hoor het graag. Zou ik met een nieuw kraantje van dit probleem af zijn. anders blijven de carbs benzine krijgen.

Met vriendelijke groet,

Nino van Leijenhorst
 
Bij de andere benzinekranen ging het waarschijnlijk om vacuum gestuurde/bediende kranen en die laten idd niks door in de res stand maar wel weer op de pri stand.
Dit is een gewone benzine kraan.
 
Of je hebt hem per ongeluk toch op PRI gezet, kijk goed waar het pijltje heen wijst. Ik heb het ook wel eens verkeerd gedaan omdat ik niet goed keek.
 
Deze heeft ook een Vacuum kraan, en ik weet zeker dat ik hem op 'Reserve' had staan. Zelf denk ik ook dat hij kapot is. Ik wilde dit even weten zodat ik niet een nieuwe koop en dan met hetzelfde probleem zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan