Motormuis Fryslan, nieuw hier

5 feb 2017
1
0
Oost Friesland
Hi luitjes.
Ik ben Anton, onder mijn motormaatjes bekend als "Motormuis Fryslân". Ik kom dus uit Drachten, Oost Friesland. Intussen rijdt ik alweer 37jaar motor.
Inmiddels begin ik de tel kwijt te raken. Ooit met een oefenvergunning, dat mocht toen nog, legaal begonnen op een Jawa 350 om het begeerde roze (toen nog) papiertje te behalen. Hierna van alles bezeten en gereden tussen de 175cc en de 1300cc. Dit waren 1, 2, 3 en 4cilinder motoren. Meestal Japans materiaal. Mijn enige exoten waren een Triumph Trophy 900 en een Aprilia Caponord 1200TP. De huidige (bj 2017) wordt spoedig op kenteken gezet, betreft een nieuwe Suzuki GSX S1000F. Deze is vorige maand getuned door een Powecomander V, Quickshifter, K&N luchtfilter, Yoshimura R-11 demper, kat vervanger en Exup eliminator toe te passen. Op de Dynojet testbank levert het achterwiel nu 164 gezonde PK's.
Van oorsprong ben ik een vlotte toerrijder die een CRT dagje niet schuwt. Het liefst reis ik door het buitenland, met als favorieten de Dolomieten en de Pyreneeën. Speciaal aan de Spaanse zijde is het magnifiek om te sturen over snaar strak asfalt.

Ik heb nog geen idee wat dit forum mij zal gaan bieden, maar samen gaan we het beleven.

Tot de volgende post. Groet,
MotormuisFryslan
 
:W Anton
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan