Lak beschermen motor

Frank Lucas

MF'er
8 apr 2013
52
0
Rotterdam
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een bobber gekocht die is geairbrusht.
Weet iemand of er een soort van coating is die ik over de lak kan spuiten om deze te beschermen. Tegen verbladderen enz.
Alvast bedankt.
 
Er zit toch blanke lak overheen?

Waar moet je het dan nog verder tegen beschermen, inslaande komeet ofzo?


En bescherming tegen afbladderen is onzin, als het zo slecht is gespoten dat het eraf pleurt gaat geen coating je daartegen beschermen.

Misschien een laagje bitumen dakbedekking erop branden, dan bladdert het er niet af, maar dan zie je niet meer zoveel van het airbrush werk.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een bobber gekocht die is geairbrusht.
Weet iemand of er een soort van coating is die ik over de lak kan spuiten om deze te beschermen. Tegen verbladderen enz.
Alvast bedankt.

Blanke lak werkt prima. Zit er al 10 jaar op.
bmw-r-1150-r-abs-1051933_6.jpg
 
Wat voor coating van Ronald praten we dan over?
Ik zie dat een lokaal poets bedrijf zelfs adverteert met een Teflon coating voor motoren.

[afbeelding]

Ronald doet veel met Gyeon en anglewax producten ( dure maar bewezen producten die gebruikt worden door "master detailers" en dus niet zomaar door elke beun de haas )

Zoals gezegd kan met contact opnemen met hem ; Eurofighter is zn naam op dit forum

Fb pagina : https://www.facebook.com/shine2godetailing/?fref=ts


PS: ik wil je motor voor de helft van die € 195 wel inspuiten met WD40 hoor :+
 
Ik kan het niet laten hier even te reageren... 195 euro voor Teflon. Voor dat geld kan je een glascoating krijgen op een motor (voor de duidelijkheid, niet die op de foto van Jeroen zijn H2 staat). Snap wel dat ze er dan een onderhoudspakket bij geven voor dat geld. En vraag even naar die garantie, mooie term. Ben benieuwd wat voor garantie ze je bieden.
Voor de duidelijkheid, ik gun iedereen zijn bedrijfsvoering en zijn geld verdienen. Er staat geen naam bij dat bedrijf van die Teflon spray dus ik vind dat ik dat hier wel mag typen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan