Customize suzuki inazuma naar scrambler

Jerome Leeuw

Rookie
7 feb 2017
1
0
Hoi allen,

Ik heb sinds kort een Inazuma 750 gekocht nadat ik veel plezier heb gehad maar ook redelijk wat drama na mijn Suzuki gs 750 project uit 1979. Leuke motor maar de leeftijd haalde de motor toch in. Dit heeft me uiteindelijk veel gekost dus ik ben op zoek gegaan naar een meer betrouwbare en hopelijk goedkopere oplossing. Vandaar dus een nieuwere motor.

Ik wil een aantal zaken aanpassen:

Breder stuur.
Scrambler zadel
Andere demper
evt. mooi laten spuiten

Ik heb zelf twee linkerhanden en ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met dit soort projecten en dit voor een redelijke prijs zou willen doen.


Ik heb niet veel kennis van de verschillende mogelijkheden qua demper. Geluid is belangrijk en ik zou natuurlijk het liefst van een twin willen creëren, een laag geroffel ipv veel herrie en een naaimachinegeluid. Een langere demper, zoals op het voorbeeld vind ik ook prima. Welke demper zou daar het beste bij passen denk jullie, en, hoeveel zou dat kosten?


Ook het stuur zou ik willen aanpassen. Mijn stuur is nu klein en de kabels zijn kort en zullen voor een breder scrambler stuur ook aangepast moeten worden.

Voor het zadel wil ik een scrambler zadel met een zeer klein spatbord, genoeg voor kenteken en achterlicht maar een wat dikker zadel zodat ik ook na langer rijden geen blauwe kont krijg.

Alvast dank voor jullie tijd. P.s hoe krijg ik hier voorbeeldfoto's ingeplakt?

Jeroen
 
Motorzaak zoeken die het kan en wil doen. Daar kosten bespreken.

En voor as seizoen, dat kan schelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan