Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
499 valt mee met banden en remschijven. ik ga eerst eens informeren via een bedrijf dat alle schade auto,s van mijn werk repareert of er niet iets te regelen valt voor weinig :) :)
 
Staat toevallig een setje gouden wielen op MP te koop, of ze mooi zijn, weet ik niet, zag ze met scrollen toevallig voorbij komen...

Yep , ik wil ze ook goudkleurig hebben , staat erg gaaf .

Ps : zulk mooi weer is het nog niet , erg mistig en nat wegdek dus je motor evengoed onder de pekel . -O-

wellicht vanmiddag ff
 
die velgen op mp , zijn aardig , maar hebben wel beschadigingen , dus moeten evengoed gespoten worden, dus als mijn banden op zijn laat ik mijn velgen wel spuiten
 
Laatst bewerkt:
Aha die ken ik, hij adverteert daar ook mee op RC51-forums, had nog een paar sets liggen zei hij. Is een stuk goedkoper dan op Ebay, daar is ie rond de €1500,-.
 
Not rc51
Girlfriend of owners site 🤣🤣🤣🤣
Weet hij dat dan? Of is ze verplicht haar halve FB pagina vol te zetten met sp plaatjes? Je verzoekt toch niet voor Jan L om toegevoegd te worden?

En daarbij, er staat hier toch een sp in de schuur waar zij ook op kan rijden... Vind het maar suf gedoe...

Ik kan haar profielfoto (als je die op FB tenminste hebt) ff veranderen en daar de sp ff plaatsen, zou dat wel werken dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook nooit gedaan, heb ook geen rc51, moet toch geen zak uitmaken.
Ik heb ook weinig of geen foto's van de sp.
 
Laatst bewerkt:
Weet hij dat dan? Of is ze verplicht haar halve FB pagina vol te zetten met sp plaatjes? Je verzoekt toch niet voor Jan L om toegevoegd te worden?

En daarbij, er staat hier toch een sp in de schuur waar zij ook op kan rijden... Vind het maar suf gedoe...

Ik kan haar profielfoto (als je die op FB tenminste hebt) ff veranderen en daar de sp ff plaatsen, zou dat wel werken dan?

Fuck Facebook!
:+ :+

deze dus...
Thermae front-mount radiator kits - Page 2 - Honda RC51 Forum : RC51 Motorcycle Forums
 
Oude undertail met originele achterlicht achter ronde ruitjes:

Photo%2018-02-2017%2C%2012%2030%2032.jpg



Nieuwe undertail met originele achterlicht er doorheen:

Photo%2018-02-2017%2C%2015%2059%2050.jpg


Photo%2018-02-2017%2C%2016%2021%2039%20%281%29.jpg


Al vond ik mn oude undertail zeker mooi (die komt dus beschikbaar voor de liefhebber), ben ik toch zeer tevreden over de looks. Dichter bij origineel.

Ik moet de kentekenplaat nog monteren en een oplossing vinden voor de knipperlichten. Daar ben ik nog niet aan uit. Je hebt van die originele look lampen met led erin waar dan ook de knipper inzit. Superstrak natuurlijk, maar persoonlijk houd ik meer van het originele met de gloeilamp:
s-l225.jpg


Heb ook van die ledstrips waar dan alleen de knipper van wil gebruiken, superstrak boven de kentekenplaat te monteren maar lichtopbrengst is ruk:
201512101645599366.jpg


Of gewoon knippers naast de kentekenplaat doen, goede lichtopbrengst maar minder strak:
2x-10-LED-Motorcycle-Clear-Lens-Black-Strip.jpg


Heeft iemand tips?
 
Ik heb het legoblokje in light smoked led. Moet het nog wel monteren, ziet er gemonteerd zo uit...
full


Hoe heb je het achterlicht vastgezet?
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit die undertail, hopelijk hoef ik niet te lang meer op die van mij te wachten
 
Originele undertail staat ook op mijn wish list...



Maar eerst maar verder met het nalopen, aanpakken van de meer praktische zaken.
de vorige eigenaar kon zich niet herinneren hoe lang/hoeveel km de bougies er in zaten.
Had wat zaken uit de US laten komen, dus ook een set NGK's.

Note to Self: donderdag op de beurs toch maar ff een lange bougiedopsleutel scoren wat die korte dop die ik had liggen blijft prutsen.... Een man heeft geen geld nodig maar SPULLEN!


De "gap" van de oude bougie is nog goed (~1mm waar 1.4mm+ de grens is), dus die gaat ik de "reserve doos" cq mee als ik een paar dagen weg ga.
Het begon weer te regenen, dus die aan de voorkant komt een andere keer wel..



P2190119.jpg.5094467f84f0e93e4e51453d6550c579.jpg




P2190120.jpg.ca00242b473e369adb91747f9b7b6d5c.jpg




P2190121.thumb.jpg.f1eeb80ed296b202d091f6bd38539c10.jpg
 
origineel er doorheen vindt ik het mooiste en dan niet er helemaaldoorheen maar net aan.
Bij mijn nieuwe undertail gaat ie er maar ook voor een heel klein stukje er doorheen. Jij had toch ook een beugeltje laten lassen aan je subframe om je achterlicht in vast te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan