Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemandt intresse in en healtech brakelight pro
Ga deze niet meer gebruiken
Was 45 euro nieuw mag voor 30 weg
 
Het knipperlicht-dillema...

Photo%2019-02-2017%2C%2013%2008%2013.jpg
 
Liggen daar de oem knippers te verstoffen?
:-)


Edit: nee na inzoomen zie ik dat het geen originele zijn....
 
Laatst bewerkt:
full


Vandaag ook eindelijk weer ff bezig geweest. Met de stukken die Hawkins van de undertail afgezaagd heeft, zelf weer een originele undertail weten te maken😊
 
Heb je daar trouwens een specifiek beugeltje voor? Hetzij een beugeltje van een of ander motoronderdeeltje wat daarvoor omgebogen is, of is het volledig homemade?
 
Heb je daar trouwens een specifiek beugeltje voor? Hetzij een beugeltje van een of ander motoronderdeeltje wat daarvoor omgebogen is, of is het volledig homemade?

Bij mij homemade. Maar niets moeilijks hoor. Als het maar tussen het subframe past en war rechte zijkanten heeft...
 
[afbeelding]

Vandaag ook eindelijk weer ff bezig geweest. Met de stukken die Hawkins van de undertail afgezaagd heeft, zelf weer een originele undertail weten te maken😊

Goed dat je weer origineel kunt gaan. Ik probeer ook alles een beetje bij elkaar te houden zodat dat altijd een optie is...
 
Top, thanx guys :t

Nu ff zsm een bak met tijd vinden dat ik ff die klusjes kan regelen....
 
Laatst bewerkt:
Ja zag alleen ineens wat koelvloeistof onder de motor liggen, pijp van de radiateur een beetje gebogen. Morgen op het werk even afpersen om te kijken of hij lek is. Als ie lekt kunnen ze er gelijk een nieuwe kern inzetten, kan ik gelijk kijken of ik het blok niet dikker kan uitvoeren voor meer capaciteit
 
Ja zag alleen ineens wat koelvloeistof onder de motor liggen, pijp van de radiateur een beetje gebogen. Morgen op het werk even afpersen om te kijken of hij lek is. Als ie lekt kunnen ze er gelijk een nieuwe kern inzetten, kan ik gelijk kijken of ik het blok niet dikker kan uitvoeren voor meer capaciteit

Je zou nog informeren naar de kosten van een nieuw binnenwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan