Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ze zojuist binnen gekregen, nu nog de bouten voor het achtertandwiel...
full
 
Voor de remschijf achter. Link van de kompleet set heb ik een paar posts terug geplaatst... :)

Edit: Hier kan je dat andere type boutje zien (foto is van Aaron), kop is toch een aanzienlijk stuk kleiner dan die van de boutjes van de remschijven. Denk dat ik daardoor toch de juiste keuze heb gemaakt. (Ze staan nog wel op mijn lijstje om aan te schaffen voor dezelfde lokatie :9 )
full
 
Laatst bewerkt:
:^

Kom maar op met de feauteaus als ze gemonteerd zijn :9~



Hoe staat het met jouw nieuwe wielen René, zijn ze al gemonteerd?
 
:^

Kom maar op met de feauteaus als ze gemonteerd zijn :9~



Hoe staat het met jouw nieuwe wielen René, zijn ze al gemonteerd?

Ja das klaar, kuipen en tank liggen weer bij de spuiter.
Sticker set is klote kwaliteit,ze zitten erop, maar hier en daar bij moeten snijden en tank klopte helemaal niet, daar nu zelf de lijnen afgeplakt en hoop dat dat goed is....afwachten dus.
Staat er nu zo bij, mocht het zwart niks worden ;) ,

 
Zo dan, zo had ik 'm niet verwacht. :9~

Wielen staan er gaaf onder, nice. Zonde dat die stickers ruk waren, ben benieuwd als de set klaar is :9
 
Zo dan, zo had ik 'm niet verwacht. :9~

Wielen staan er gaaf onder, nice. Zonde dat die stickers ruk waren, ben benieuwd als de set klaar is :9

Aan deze set zit ook nog wel wat werk om het perfect te krijgen, missen een paar stickers achter VTR en scheurtje in topkuip, maar wel alles oem en kan evt mijn oude kontje gebruiken.
Het Castrolset is dan voor het circuit.
 
En is er nog iets anders voor in de plaats gekomen?

Ja zeker een Cb650f. Wel een stuk minder koppel en top snelheid maar kan er uren op rijden zonder lichamelijk vermoeid te raken. Wel rottig afscheid nemen maar soms moet je even verder denken.
 
Aan deze set zit ook nog wel wat werk om het perfect te krijgen, missen een paar stickers achter VTR en scheurtje in topkuip, maar wel alles oem en kan evt mijn oude kontje gebruiken.
Het Castrolset is dan voor het circuit.
Vind die kuipset icm het zwarte frame ook wel dik staan. :9

Temperatuur wordt iig weer goed om ermee aan de bak te gaan. Ik wil de kuipset binnenkort ook spuitklaar hebben, kan ik die ook eens afmaken :)
 
Ja zeker een Cb650f. Wel een stuk minder koppel en top snelheid maar kan er uren op rijden zonder lichamelijk vermoeid te raken. Wel rottig afscheid nemen maar soms moet je even verder denken.
Mooi man, ook een leuke bike. Beter dat je zo iig nog lekker langere ritten kan rijden. :]
 
Ja das klaar, kuipen en tank liggen weer bij de spuiter.
Sticker set is klote kwaliteit,ze zitten erop, maar hier en daar bij moeten snijden en tank klopte helemaal niet, daar nu zelf de lijnen afgeplakt en hoop dat dat goed is....afwachten dus.
Staat er nu zo bij, mocht het zwart niks worden ;) ,

[~[url="http://i1050.photobucket.com/albums/s407/Sneedee39/VTR/IMG_20170328_204707_zpsx4stbbxk.jpg"]afbeelding~][/URL]

Waarom zit er een SP1 subframe op? Is het geen SP2?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan