Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien ik nu onderhand al een paar maand de troste eigenaar van een SP1 ben drop ik hier ook maar even een paar foto's. Het is wel een fiets die wat liefde nodig heeft...

20170128_120922_zpsiwlordjv.jpg

20170222_121531_zps50aokqvi.jpg

2b1c36b8-82ad-4e65-90be-b11b964c8334_zpsfosxiqcg.jpg

20170224_164405_zpsoepjohzp.jpg
20170313_102751_zpsncryzssy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aan deze set zit ook nog wel wat werk om het perfect te krijgen, missen een paar stickers achter VTR en scheurtje in topkuip, maar wel alles oem en kan evt mijn oude kontje gebruiken.
Het Castrolset is dan voor het circuit.

Heb laatst ook die stickertjes achter VTR vervangen (OEM) deze kan je los bestellen en kosten € 11 p/st
 
Ja zeker een Cb650f. Wel een stuk minder koppel en top snelheid maar kan er uren op rijden zonder lichamelijk vermoeid te raken. Wel rottig afscheid nemen maar soms moet je even verder denken.

Gefeliciteerd met je nieuwe bike! Wel ff heel wat anders, maar het lijkt me eerlijk gezegd best een lekkere stuurfiets :)
 
Even een vraag,
Hebben jullie trouwens ook een goed adresje voor het afstellen van een powercommander op een SP? Ik woon zelf namelijk in het noorden en heb wel een aantal bedrijven gevonden maar niet echt duidelijke recensies hiervan... Alvast bedankt! :D
 
Even een vraag,
Hebben jullie trouwens ook een goed adresje voor het afstellen van een powercommander op een SP? Ik woon zelf namelijk in het noorden en heb wel een aantal bedrijven gevonden maar niet echt duidelijke recensies hiervan... Alvast bedankt! :D

Motorhuis Langezwaag doet dat ook dacht ik.
 
Ik heb de mijne bij Ten Kate motoren laten doen, over de afstelling ben ik goed te spreken.
 
ik ben vandaag ook begonnen met mij SP weer klaar te maken voor het mooie weer.
om te beginnen heb ik 2 nieuwe Bridgestone banden besteld.

nu wil ik olie gaan bestellen, iemand nog een goeie site waar ik dit kan bestellen?
mijn voorkeur gaat uit naar Motul of Castrol.
 
ik ben vandaag ook begonnen met mij SP weer klaar te maken voor het mooie weer.
om te beginnen heb ik 2 nieuwe Bridgestone banden besteld.

nu wil ik olie gaan bestellen, iemand nog een goeie site waar ik dit kan bestellen?
mijn voorkeur gaat uit naar Motul of Castrol.


MOTUL!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan