Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

full

full

full

full


was laatst bij een onderdelenboer bw bikes. hij had nog de volgende stickers en onderdelen. stickers zijn geloof ik voor een sp1 onderdelen voor een sp2. had ook nog set remklauwen, brandstofpomp rem/schakelset/ achterlicht en nog wat ander spul. had ook nog een castrol stickerset liggen, ik durf niet te zeggen of dat een originele was maar wellicht wel interessant en kan iemand hier er wat mee
 
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

was laatst bij een onderdelenboer bw bikes. hij had nog de volgende stickers en onderdelen. stickers zijn geloof ik voor een sp1 onderdelen voor een sp2. had ook nog set remklauwen, brandstofpomp rem/schakelset/ achterlicht en nog wat ander spul. had ook nog een castrol stickerset liggen, ik durf niet te zeggen of dat een originele was maar wellicht wel interessant en kan iemand hier er wat mee
Tja ik heb vorige week een serieuze schuiver gemaakt met de sp1 vooral voor de rechterkant heb ik veel nodig, maar bw bikes is dat bij spakenburg in de buurt of waar bedoel je??
 
Tja ik heb vorige week een serieuze schuiver gemaakt met de sp1 vooral voor de rechterkant heb ik veel nodig, maar bw bikes is dat bij spakenburg in de buurt of waar bedoel je??


ai das klote!! , ja klopt is bij spakenbrug, is een man die voor de hobby handelt in onderdelen.
tel nr. 06 53521167
 
Tja ik heb vorige week een serieuze schuiver gemaakt met de sp1 vooral voor de rechterkant heb ik veel nodig, maar bw bikes is dat bij spakenburg in de buurt of waar bedoel je??
-O-

Hoe kwam het? Verder zelf niets opgelopen? Rechter zijde is wel beter mbt het zoeken van een losse demper, ik had links schade en kwam alleen maar rechter dempers tegen. Uiteindelijk ook maar eentje gekocht en omgebouwd om 'm links te kunnen hangen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een carbon reparatie sleeve kit voor akrapovic dempers, heb een aantal kits op eBay gevonden, maar weet niet precies welke ik nodig heb.
Er zullen wel verschillende maten in zijn maar er staan geen lengtes of diameters bij, alleen parts nummers.
 
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een carbon reparatie sleeve kit voor akrapovic dempers, heb een aantal kits op eBay gevonden, maar weet niet precies welke ik nodig heb.
Er zullen wel verschillende maten in zijn maar er staan geen lengtes of diameters bij, alleen parts nummers.
Ik heb na mijn crash er ook suf naar gezocht. Heb toen ook bij Motoport geïnformeerd, die kunnen ze ook bestellen. Daar weten ze iig de maat, maar staat me bij dat ze daar €140,- ex per kit kosten. :/

Deze lijkt qua formaat overeen te komen met de normale ovale dempers. Geloof 47-54 cm lang en een doorsnede van 11 cm.

NEW AKRAPOVIC MUFFLER REPAIR KIT PROMOTIONAL ITEM P-RK1T50 | eBay

Maar wat je zegt, je kan er niet vanuit gaan. Bij de zoekfuncties hieronder zie je ook tig verschillende artikelnummers staan. Anders ff info opvragen bij de verkoper?

Akrapovic repair | eBay

Hier nog meer items, je kan er geen touw aan vastknopen :/

Akrapovic repair kit | eBay
 
Laatst bewerkt:
dank je chris.ja samen met een colega een ritje geplant voor de vrijdagmiddag ,onderweg even een remmomentje omdat ik dacht dat er een auto vanaf de benzinepomp voor me naar mijn rijbaan reed.En pats het voorwiel weg ,en daar gleed ik.Absoluut eigen schuld,het koekblik ging netjes staan wachten,voor de rijbaan zodat ik hem nog een duwtje kon geven met mijn rechter schouder,met als gevolg 2 gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen en een deuk in de auto.Ben nu weer aant herstellen ,kan en mag de eerste weken niet veel doen, De vtr heeft wat krassen en scheuren valt ook wel mee de tank is niets aan.Van de zomer een ik een nieuw helmpje op ,en de vtr een ander jasje aan ,en moet weer kunnen he
 
Aiaiai, dat is ruk zeg -O- Dat blijf je wel ff voelen, hoop dat je niet te veel moet niesen :o
Weet niet of het bij jou ook het geval was, maar er zijn veel gasten die met een flinke gang op een kruising of oprit af komen zetten. Dat je de indruk hebt dat ze gewoon ff door komen zetten, maar dan nog op het laatste moment nog in de ankers gaan. Door dat soort fratsen, krijg je veel van dit soort situaties. Zelf en motor in de kreukels en verzekeringstechnisch geen poot om op te staan :/
Beter dat je tank nog heel is, dat scheelt weer. Ga je de schade herstellen of vervangen? Geef maar een gil als je wat zoekt, als ik wat tegenkom, plemp ik het hier wel neer. Sterkte met het herstel iig...
 
Laatst bewerkt:
dank je chris.ja samen met een colega een ritje geplant voor de vrijdagmiddag ,onderweg even een remmomentje omdat ik dacht dat er een auto vanaf de benzinepomp voor me naar mijn rijbaan reed.En pats het voorwiel weg ,en daar gleed ik.Absoluut eigen schuld,het koekblik ging netjes staan wachten,voor de rijbaan zodat ik hem nog een duwtje kon geven met mijn rechter schouder,met als gevolg 2 gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen en een deuk in de auto.Ben nu weer aant herstellen ,kan en mag de eerste weken niet veel doen, De vtr heeft wat krassen en scheuren valt ook wel mee de tank is niets aan.Van de zomer een ik een nieuw helmpje op ,en de vtr een ander jasje aan ,en moet weer kunnen he

Dat is ruk zeg... sterkte met herstel van jezelf en je fiets...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan