Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rij met 15/42 met een 200/55 band en ketting met 106 schakels, ik heb wel een sp2 achterbrug.
Rijdt veel soepeler, heb wel een speedohealer gemonteerd.

16 oem voor, 42t achter.
SP2
Komt "soepel" van z'n plek, maar heb nauwelijks met de 40 gereden. Kan dus geen voor/na oordeel geven. Er zat nog een bijna nieuwe 530 op.
De 40T ligt op de vliering voor "ooit -iemand- nodig"
 
Zo mensen mijn vtr is de deur uit! Dus foto mag uit de OP Bassie!

Heb nog wel wat leuke gadgets over voor de verkoop. En voor jullie eerste keus.

Power commander 5.
Autotune unit (zonder sensoren).
K&N luchtfilter.
Takanoni dempers.
Originele dempers met verwijderde db killers.
Originele kuipruit.
Zwarte kuipruit.
Duo zitje.
Originele achterlicht
42 tands achter tandwiel (nieuw)
14 tands voor tandwiel (nieuw)
15 tands voor tandwiel (nieuw)
Originele gereedschap setje.

Even een update. Doorgestreepte is verkocht!
 
full


ff aan de poets geweest :) deze mag in de OP :t
 
Mijn kontkuip zal waarschijnlijk overgespoten moeten worden omdat een barstje van binnenuit de kuip in de lak zichtbaar wordt. :/
Als dat uiteindelijk gaat gebeuren, zit ik er aan te denken om de racekont te gaan gebruiken (gladde kuip zonder duo-cover).

Topkuip wordt gewoon antraciet met rechts een zwart vlak en de kont kuip net als nu antraciet met 2 zwarte vlakken.
Nu ben ik een beetje in dubio, of ik in de zwarte vlakken, zowel topkuip als kontkuip, een antraciete 2 (Colin Edwards) zal laten spuiten. Wat denken jullie, zal dat staan of zal dat wat "te druk" worden?
full


Bovenstaande 2 zonder cowboy-sporen en dan zoals op deze sp :9
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn kontkuip zal waarschijnlijk overgespoten moeten worden omdat een barstje van binnenuit de kuip in de lak zichtbaar wordt. :/
Als dat uiteindelijk gaat gebeuren, zit ik er aan te denken om de racekont te gaan gebruiken (gladde kuip zonder duo-cover).

Topkuip wordt gewoon antraciet met rechts een zwart vlak en de kont kuip net als nu antraciet met 2 zwarte vlakken.
Nu ben ik een beetje in dubio, of ik in de zwarte vlakken, zowel topkuip als kontkuip, een antraciete 2 (Colin Edwards) zal laten spuiten. Wat denken jullie, zal dat staan of zal dat wat "te druk" worden?[afbeelding]

Bovenstaande 2 zonder cowboy-sporen en dan zoals op deze sp :9
[afbeelding]


bij jou ook oorzaak subframe?....was / is bij mij wel zo.
 
Yep, een beetje bovenop en dan achteraan de kuip. Dacht dat het wel goed weggewerkt was met de voorbewerking voor de paintjob, maar helaas... :/
 
Laatst bewerkt:
dan toch maar de combinatie 16-42 besteld. aangezien er meerdere zijn hier haha niet veel verschil met origineel maar toch ietsjes soepeler dus, ben benieuwd
 
Heren,

Ik heb volgende nog te koop voor een SP1

- standaard uitlaten
- buddy zitje
- HRC race remblokken 45105-NL3-621 (zie ook ROGUE Brake Pads Information Page)

Prijs? stuur maar een PM...

Nou heb ik het ook voor mekaar gekregen om de RC8 al op zijn kant te leggen maar dat is weer een heul ander verhaal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan