Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bill Withers..............








flower.thumb.jpg.3e42356ff229283b9dd0b70b9eeba46f.jpg







beachbum.thumb.jpg.f2d7533e68962fcb648fdd91c4abc392.jpg
 
Idd, ben de afgelopen dagen er weer heerlijk mee naar de arbeid gegaan. Echt, iedere keer dat ik op dat apparaat stap, komt die grijns van oor tot oor telkens weer tevoorschijn *O* :]
 
Klopt helemaal, voor de as dan.

Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zit er ook een lagertje in?

Ik heb er eens iets over gelezen, wat precies het probleem was weet ik niet meer, maar het maakte geen verschil.
Volgens mij was het in het fireblade topic, als het je intreseert kun je even de zoekfunctie proberen.
 
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, zit er ook een lagertje in?

Ik heb er eens iets over gelezen, wat precies het probleem was weet ik niet meer, maar het maakte geen verschil.
Volgens mij was het in het fireblade topic, als het je intreseert kun je even de zoekfunctie proberen.

Ja zit een naaldlager in, is voor minder belasting op de as, je zal er inderdaad weinig van merken....
 
Heren, ik heb nog wat SP2 delen liggen en heb geen zin om deze nogmaals op MP te zetten. Heb nog een subframe, radiateur rechts, 2 ventilatoren, bobines, remklauw achter,luchtfilterhuis, vooras, alle bouten en schroeven etc. Ben vast nog wel iets vergeten.€350 leek mij wel een leuke prijs.

Iemand interesse?
 
Goedenmorgen allemaal..

Zit met een vraagje,
Past er op vtr een ander voor spatbord, van een ander type.

Alvast bedankt.

Groet Michel
 
Goedenmorgen allemaal..

Zit met een vraagje,
Past er op vtr een ander voor spatbord, van een ander type.

Alvast bedankt.

Groet Michel
Volgens mij past het voorspatbord van een 954 fireblade ook (is hetzelfde). Tenzij je een geheel ander model spatbord zoekt, zou ik het niet weten...
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik heb nog wat SP2 delen liggen en heb geen zin om deze nogmaals op MP te zetten. Heb nog een subframe, radiateur rechts, 2 ventilatoren, bobines, remklauw achter,luchtfilterhuis, vooras, alle bouten en schroeven etc. Ben vast nog wel iets vergeten.€350 leek mij wel een leuke prijs.

Iemand interesse?
ik heb wel interesse in het lucht filterhuis en het subframe

mvg milco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan