Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff een vraagje, als ik voor een nieuwe kettingset ga kijken, hoeveel schakels moet de ketting dan hebben voor een sp1 met sp2 achterbrug?
En wat voor vertanding is het beste voor wat minder bokken in lage toeren?

Dacht dat er al iets van een speedohealer op zat, anders moet ik daar nog ff voor gaan kijken :)
 
Ik heb 106 schakels, en rij met 15/42 en bevalt mij prima, top rij ik toch bijna nooit, heb liever dat hij meer trekt.
 
Een SP1 met zwarte Takketoni's gespot bij Zutphen vanmiddag, uurtje of half 1 (Bij de oude ijsselbrug)
 
haai-met-ichtus-vis-sticker.jpg
 
Haak even in op de advertentie. Dat is de motor van een man bij mij in de straat/buurt. Ik hoor hem heel af en toe rijden meestal binnen een half uur weer terug. Bruut apparaat! Maar wat een idiote prijs zeg. Echt absurt gewoon. Maja je hoeft maar 1 gek te hebben die er een dikke prijs voor neer legt.
 
Ten Kate vroeg 8,500 voor een "Last Edition" (eigenlijk een jarenlange "gewone" USA uitvoering; die hadden een zwart frame/brug)

Ik denk eerder (vraag 'm maar als je 'm een keertje ziet" dat zijn vrouw eist dat ie zijn motor verkoopt.
"Tuurlijk schat, ik zet 'm te koop hoor!"
:-0
 
"Fabuleuze rijeigenschappen: accelereren, sturen, remmen, met een fantastisch geluid"


Ooit at ie Ducati's, maar een huidige Panigale, dat gaat ie niet redden hoor!
 
Haak even in op de advertentie. Dat is de motor van een man bij mij in de straat/buurt. Ik hoor hem heel af en toe rijden meestal binnen een half uur weer terug. Bruut apparaat! Maar wat een idiote prijs zeg. Echt absurt gewoon. Maja je hoeft maar 1 gek te hebben die er een dikke prijs voor neer legt.
Het is wel een schitterend apparaat, maar met zo'n prijs krijg ik het idee dat ie 'm ook helemaal niet weg wil doen. Dat ie z'n vrouw wel kan laten zien dat ie het eindelijk over zijn hart gekregen heeft om 'm voor een echt realistische prijs te koop gezet heeft zodat ie ff van haar gezeur af is. Ik vind het een slimme zet, toch weer een win-win situatie 8-) :t
 
Laatst bewerkt:
Ja dat begrijp ik ook niet.
Waar ik woon, kom je zo wie zo te laat dus ik wacht geduldig af,en doe een paar dagen later een belletje dat ik er wel graag om wil komen voor dat geld en het voor mij wel drie uurtjes rijden Is enkele reis, netjes berichtje terug gekregen,, sorry is al verkocht,,Had eigenlijk niet anders verwacht, maar ik wil er wel mijn motor van opknappen,niet geschoten Is altijd mis,ga zelf niet kopen om het op schap te leggen omdat de prijs leuk Is, hoop maar dat iedereen zo denkt, ha ha
 
N200 zwart sp met orange gespot
Iemandt van hier?

Korte update
Krijg binnenkort me maxton rt10 rear shock
Zodra die erin is het samen met mil richting hk suspension om de voorkant te doen

Radiale bracket wordt gemaakt voor mij en mil dus die zal erook op komen samen met 19mm nissin rempomp
Dan nog banden en is het verhaal voor nu af

Kan niet wachten:-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan