Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
rt6.thumb.jpg.bc936d485858c971143591b741070b5e.jpg





rt5.thumb.jpg.87da48407da0777feb9d1809ed79db53.jpg





rt3.thumb.jpg.cdec3c34d2b30a7fd30a3ec3e1fcdf1c.jpg








de "ape hangers" zet ik er niet op; vind het met bobbins strakker staan
rt10.thumb.jpg.6d62075a9a433e1d39a0efa36b5d64ec.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice :9~

Zat er ook nog aan te denken om zoiets te fixen met die hangers er aan. Maar kan je wat met die hangers als het achterwiel er uit moet? Dan gaat de as er uit en zitten die vertellers er los in, dan kan ie toch niet opgebokt worden, of wel? Voor het cleanen is het, net als bobbins, wel makkelijk.

Heb mijn verstellers vervangen door titanium bouten en moeren. Ook een hele verbetering, alles was best gaar gedraaid...

Moer is trouwens ook nice :9
 
Laatst bewerkt:
Nice :9~

Zat er ook nog aan te denken om zoiets te fixen met die hangers er aan. Maar kan je wat met die hangers als het achterwiel er uit moet, dan gaat de as er uit en zitten die vertellers er los in. Voor het cleanen is het, net als bobbins, wel makkelijk.

Heb mijn verstellers vervangen door titanium bouten en moeren. Ook een hele verbetering, alles was best gaar gedraaid...

Moer is trouwens ook nice :9
Ja hoor, deze blijven gewoon zitten. Ze zitten met een bout bevestigd waar de standaard versteller zit en met een "haak" om de achterbrug geklemd. Kan geen kant op, je kan het wiel er gewoon uit halen :)
 
mijn voorvorkkeerringen lekken. wat zouden jullie doen?

1: zelf nieuwe keerringen erin zetten.
2: voorvorkpoten demonteren en naar Hyperpro of HK suspension brengen voor nieuwe keerringen
3: voorvorkpoten demonteren en naar Hyperpro of HK suspension brengen voor nieuwe keerringen en progresieven veren(ben niet zo,n hele stoere rijden die op het circuit rijdt en ook geen rulen aan de band heeft hangen)
4:voorvorkpoten demonteren en naar Hyperpro of HK suspension brengen voor nieuwe keerringen en progresieven veren en een andere achterveer als ik toch bezig ben

ik ben erg benieuwd naar jullie mening
 
Met hyper-pro progressieve veren kan je nog prima op het circuit knallen hoor! Hoorde pas van een maat van mij dat hij in groep 3 mee reed met hyper vering onder zijn bike, geen enkel probleem. Heb dat al van meerdere mensen gehoord inmiddels. Zelf nog niet gedaan, heb sins 2 maanden ook een hyper-pro kit onder de blade, wat op de straat wel heel erg lekker is moet ik zeggen.
 
Als je de financiën hebt...... Andere afgestelde vering is een wereld van verschil. Ik ben ook geen Rossi, maar merk het zeer goed, stuurt stukken beter :]
 
Laatst bewerkt:
naar hk toe rijden.
fiets op de brug zetten.
zelf demonteren
poten afgeven nwe seals en als je geld hebt veren er in.
kijken wat ze doen
leren
poten aaannemen en monteren
direct af laten stellen.
 
Of je maakt een afspraak met Robin van FrontRow voor bv een SSK kitje van K-Tech als je toch voor andere veren gaat....
 
mijn voorvorkkeerringen lekken. wat zouden jullie doen?

1: zelf nieuwe keerringen erin zetten.
2: voorvorkpoten demonteren en naar Hyperpro of HK suspension brengen voor nieuwe keerringen
3: voorvorkpoten demonteren en naar Hyperpro of HK suspension brengen voor nieuwe keerringen en progresieven veren(ben niet zo,n hele stoere rijden die op het circuit rijdt en ook geen rulen aan de band heeft hangen)
4:voorvorkpoten demonteren en naar Hyperpro of HK suspension brengen voor nieuwe keerringen en progresieven veren en een andere achterveer als ik toch bezig ben

ik ben erg benieuwd naar jullie mening

Persoonlijk heb ik een paar weken geleden mijn voorvorkpoten onder handen laten nemen door Zweitse Rooske (Rooske Suspension). Mijn keeringen lekten niet maar de ik vond dat veren erg slap waren. Hij heeft deze vervolgens vervangen door lineaire veren van Ohlins maar ook de demping aangepast. Dit allemaal heeft mij toen 280 euro gekocht en ben erg te spreken over de verandering. Just my 2 cents :t
 
Hoi sp1 en 2 liefhebbers.
Ik rijd al aantal jaren op mn sp1
Weinig kilometers
Nu wil ik olie en oliefilters vervangen.
Hebben jullie tips
Welke olie, viscositeit, halfsynth, merk?
Oliefilter?
Ik rijd niet op circuits.
Filter vervangen, moet de onderkuip eraf of kun je er zo bij?
Ik heb paddock.
Alle tips welkom.

Groeten

Paul
 
Motul 5100 bestellen bij oliehandel.nl
voor het vervangen van het filter even de onderkuip eraf ja.
aantal jaren geen olie ververst?? of nu voor het eerst zelf doen?
Hoi sp1 en 2 liefhebbers.
Ik rijd al aantal jaren op mn sp1
Weinig kilometers
Nu wil ik olie en oliefilters vervangen.
Hebben jullie tips
Welke olie, viscositeit, halfsynth, merk?
Oliefilter?
Ik rijd niet op circuits.
Filter vervangen, moet de onderkuip eraf of kun je er zo bij?
Ik heb paddock.
Alle tips welkom.

Groeten

Paul
 
Motul 5100 bestellen bij oliehandel.nl
voor het vervangen van het filter even de onderkuip eraf ja.
aantal jaren geen olie ververst?? of nu voor het eerst zelf doen?


Inderdaad nog niet ververst
Ik heb er nu 3000 km gereden ongeveer
En dus ook voor het eerst zelf doen.
Motul 5100 is synthetisch lees ik?
Volgens mij zit er nu half synth in. Is dat een probleem?
Welke viscositeit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan