Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je het -engelstalige- werkplaatshandboek?
In post 1 staat (onderaan) de link naar de download.


3.5 liter zonder oil filter wissel
3.9 liter met filter wissel
4.3 liter als je het blek geheel uit elkaar hebt gehad...
 
Heb je het -engelstalige- werkplaatshandboek?
In post 1 staat (onderaan) de link naar de download.


3.5 liter zonder oil filter wissel
3.9 liter met filter wissel
4.3 liter als je het blek geheel uit elkaar hebt gehad...

Oh ga ik even downloaden bedankt
Ik denk dat ik het blok maar in elkaar laat zitten.
 
Ik denk dat ik het blok maar in elkaar laat zitten.



Ja, als een blok eenmaal uit elkaar is, dan is het heul veul werk om eea weer in elkaar te zetten... :+



IMAG5420.thumb.jpg.dfff886c01985128f67461fd71ec8ea5.jpg
 
Even een rubberpeiling

Wat voor zwarte ringen hebben jullie eigenlijk onder de SP en hoe bevallen ze?
Ik ben binnenkort namelijk toe aan wat nieuw rubber en twijfel wat tussen de S21 evo van Bridgestone en de Metzeler M7RR, maar misschien hebben jullie wel een veel betere optie? :?
 
Ik rijd met de Dunlop sportsmart2, die bevallen me totaal niet, heel gevoelig voor lengterichels en diverse keren al gevoeld dat ze iets gleden.
 
Heb even de MPP 2ct gehad, reden prima. Nu heb ik op de pvm's een mix (achter Pirelli Diablo Rosso 2 en voor Conti Sport Attack 2). Heb een setje MPP 3 liggen om ze te vervangen, ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Daarnet reed er een Ibiza Cupra voor me die ineens max op het gas ging toen ik 'm van achteren naderde (beetje uitlokken om te racen ofzo :? ). Kwam ik 'm bij het eerstvolgende verkeerslicht tegen, ik een beetje suf voor me uit kijken tot het licht op groen sprong. Ja hoor, gas er max op bij die gast. Dus ik dacht, "dat gaat ie niet redden...." En idd, het was een goede poging van hem... :')
Nu ben ik niet zo van het racen, maar moet eerlijk zeggen dat ik er wel om moest lachen. :P
 
Laatst bewerkt:
Daarnet reed er een Ibiza Cupra voor me die ineens max op het gas ging toen ik 'm van achteren naderde (beetje uitlokken om te racen ofzo :? ). Kwam ik 'm bij het eerstvolgende verkeerslicht tegen, ik een beetje suf voor me uit kijken tot het licht op groen sprong. Ja hoor, gas er max op bij die gast. Dus ik dacht, "dat gaat ie niet redden...." En idd, het was een goede poging van hem... :')
Nu ben ik niet zo van het racen, maar moet eerlijk zeggen dat ik er wel om moest lachen. :P

Ik doe dit altijd bij tjoeningGolfjes, ga helemaal in de sprintmodus zitten, spelen met het gas, koppeling beetje op laten komen.
En dan als het groen is, in alle rust wegrijden _O-
 
Wij reden eens een keertje bepakt en bezakt vroeg in de ochtend richting de eifel, komt een een porche langs met een bloedgang, blond vrouwtje aant stuur, wij even naar elkaar kijken.. Zo wat Is ons plan, was niet meer nodig ze ging de pegstrook al op madam Had haar motor opgeblazen, Was voor ons wel lachen, ik denk wel dat zij dagen heeft meegemaakt dat haar dag leuker begon
 
Kijk bij stoplicht sprintjes vooral goed naar links en rechts voor je lanceert....
Genoeg Sjonnies en 8mets die nog ff dat rode stoplicht pakken....
 
Ik doe dit altijd bij tjoeningGolfjes, ga helemaal in de sprintmodus zitten, spelen met het gas, koppeling beetje op laten komen.
En dan als het groen is, in alle rust wegrijden _O-
Ook humor, zie die tjoening sjonnies al zwaar in de anti climax achter het stuur zitten _O-
 
Kijk bij stoplicht sprintjes vooral goed naar links en rechts voor je lanceert....
Genoeg Sjonnies en 8mets die nog ff dat rode stoplicht pakken....
Niet alleen bij stoplicht sprintjes trouwens... Was rond 23:00, geen hond op de weg, waren de enigen, dus ja, maar even een keertje voor de fun :)
 
Laatst bewerkt:
Even een rubberpeiling

Wat voor zwarte ringen hebben jullie eigenlijk onder de SP en hoe bevallen ze?
Ik ben binnenkort namelijk toe aan wat nieuw rubber en twijfel wat tussen de S21 evo van Bridgestone en de Metzeler M7RR, maar misschien hebben jullie wel een veel betere optie? :?


Heb er toevallig een paar weken terug een setje Michelin supersport evo's eronder gelegd.
Ben er tot nu toe zeer tevreden over, veel grip! Weet alleen nog niet niet hoe lang ze het volhouden😁
 
Laatst bewerkt:
Ik doe dit altijd bij tjoeningGolfjes, ga helemaal in de sprintmodus zitten, spelen met het gas, koppeling beetje op laten komen.
En dan als het groen is, in alle rust wegrijden _O-
_O- Ja dat is ALTIJD feest *O*
Vizier dicht houden en een beetje met het gas spelen en je ziet de oogjes al "ADRENALINEEEE" schreeuwen.. Al helemaal als het vriendinnetje ook nog ernaast zit _O- _O-
 
Ik doe dit altijd bij tjoeningGolfjes, ga helemaal in de sprintmodus zitten, spelen met het gas, koppeling beetje op laten komen.
En dan als het groen is, in alle rust wegrijden _O-
of met ze op rijden....en dan alsnog met wheely vandoor !!!! whahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan