Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het verhaal van de castrol en moly additive komt van rc51-forum (usa) daar zijn ze alleen maar met wheelies bezig en stunten ect ect
Veel hadden er last van met castrol
Eenmaal over op motul met stock of barnett plates was het problem weg maar paar jongens hebben toch castrol weer gebruikt met nieuwe oem koppingplaten en het zelfde problem kwam weer terug bij hun, toen erna motul erin gedaan met oem koppingplaten was het problem weg.
Dus uit veel verhalen te hebben gelezen en paar gasten te hebben gesproken ben ik op barnett platen over gestapt en motul.

Hope dat dit iets meer licht geeft aan mijn mening erover
Wheelies doe ik zo ie zo stuk minder
Je leert je motor kennen hoe meer je rijdt
Eenmaal op de baan vondt ik dat stuk leuker dan wheelies doen 😂
 
Zoiets zal het wel gaan worden waarschijnlijk.
Dacht dat je met camerahoeken, telelenzen etc aan de slag ging _O-
Maar een rijtje SP'S is ook goed.


fotoshoot?...
dit is er een ;)

20 foto's 20 aparte belichtingen1 uur foto's maken en ruim 4 uur nabewerken :)

maar dan heb je ook wat :+

1176147_545643125499621_722926824_n.jpg
 
110.00 km op de teller.
platen slipte nog niet, was er wel een gebroken.
ik denk dat ik toen zelf 80.000 km had gereden.
ik denk.....1000 wheelys.
castrol olie...
geen probleem !
als een plaat niet was gebroken...had ik er nu waarschijnlijk nog mee gereden.
en altijd castrol er in gehad

1000 mannen...1000 fietsen....1000 verhalen

na de plaatwissel is er motul 5100 in gegaan.....ook geen problemen.....





heb er weleens half syntheet in gehad......na een week er al uit gedraind.
 
Dat er nog mensen zijn die er in trappen,

Heey, Mike its amazing.

hahaha spul zat er al in, dus dan doe ik er maar iedere keer dezelfde olie in om problemen met slippende koppeling te voorkomen ;)

wou eigenlijk de nanotech triple platinum engine booster x2 maar die was uitverkocht :P
 
Voor het eerst trubbels met de SP1..

Vandaag vond ik het een mooie dag om hem eens te wassen, dus eerst de accu eruit gehaald (zodat ie daarna zou starten en ik een rondje kon rijden :9) en aan de lader gelegd. Ondertussen de SP gewassen en na een uurtje of 1,5 de accu erin gezet, aangesloten gest.. niks. :/

Lampen doen het, op knipperlicht en toeter na, de benzinepomp doet het ook, maar starten ho maar. Er zit een aftermarket alarm met startonderbreker op, en dat is zeer wss de boosdoener. Een zekering was stuk (die van het alarm gok ik, zat bij de accu), die heb ik vervangen maar de oplossing was het niet. Waar zitten de overige zekeringen?

Ik heb, om zeker te zijn, ook de accu van de RR gepakt, maar ook daarmee is het noppes. Wat moet ik doen/nalopen om hem aan de praat te krijgen..? :?
 
Voor het eerst trubbels met de SP1..

Vandaag vond ik het een mooie dag om hem eens te wassen, dus eerst de accu eruit gehaald (zodat ie daarna zou starten en ik een rondje kon rijden :9) en aan de lader gelegd. Ondertussen de SP gewassen en na een uurtje of 1,5 de accu erin gezet, aangesloten gest.. niks. :/

Lampen doen het, op knipperlicht en toeter na, de benzinepomp doet het ook, maar starten ho maar. Er zit een aftermarket alarm met startonderbreker op, en dat is zeer wss de boosdoener. Een zekering was stuk (die van het alarm gok ik, zat bij de accu), die heb ik vervangen maar de oplossing was het niet. Waar zitten de overige zekeringen?

Ik heb, om zeker te zijn, ook de accu van de RR gepakt, maar ook daarmee is het noppes. Wat moet ik doen/nalopen om hem aan de praat te krijgen..? :?
Killswitch?
 
Nee.
Er zit een lampje bij het dashboard dat gaat knipperen als je het contact aanzet. Via een remote zet je die dan uit en dan kun je 'm starten (doe je dat niet, dan gaat het alarm af). Maar nu knippert dat lampje helemaal niet

//plekjes van de zekeringen gevonden, hopelijk is het dat..
 
Laatst bewerkt:
Nee.
Er zit een lampje bij het dashboard dat gaat knipperen als je het contact aanzet. Via een remote zet je die dan uit en dan kun je 'm starten (doe je dat niet, dan gaat het alarm af). Maar nu knippert dat lampje helemaal niet

//plekjes van de zekeringen gevonden, hopelijk is het dat..
Dan zou ik eerst in het alarm gaan zoeken...
 
110.00 km op de teller.
platen slipte nog niet, was er wel een gebroken.
ik denk dat ik toen zelf 80.000 km had gereden.
ik denk.....1000 wheelys.
castrol olie...
geen probleem !
als een plaat niet was gebroken...had ik er nu waarschijnlijk nog mee gereden.
en altijd castrol er in gehad

1000 mannen...1000 fietsen....1000 verhalen

na de plaatwissel is er motul 5100 in gegaan.....ook geen problemen.....





heb er weleens half syntheet in gehad......na een week er al uit gedraind.

Dit spreekt elkaar een beetje tegen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan