Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga over een week op vakantie, dan 2 weken weg.
als jullie alvast even een plan maken wat betrefd assen?...samen rijden?...heel misschien heb ik extra plek op de aanhangert.
meestal is de sleutel van de box een uur of 18 te verkrijgen.
denk dat inrichten max een uurtje duurt als we elkaar een beetje helpen.zijn we rond half acht weer bij bikemotel?.
 
Ok, part 2 van de platte accu saga.

Heb even gemeten en alles lijkt ok. mn ledlampje gaf wel continue licht, maar alleen op de ODO-zekering (9mA). Dat lijkt me ok toch?

Accu lijkt dus gewoon plat te zijn door ouderdom.

Accu bestelt, blijkt eentje te zijn die je zelf moet vullen. Ik enthousiast dat ding vullen. Staat er onderaan de handleiding dat je die niet liggen mag monteren. Iemand ervaring daarmee? Kan dat wellicht toch wel of is dat een domme keuze en gewoon een nieuwe dichte bestellen en deze wegmieteren??

edit, ik zie het al hier: https://www.mpartz.nl/accu-motor-a-1 :? :?

verkeerde accu besteld en kan dus niet meer terug omdat ik hem heb open gemaakt. Die gaat op marktplaats... |(
 
Laatst bewerkt:
Ok, part 2 van de platte accu saga.

Heb even gemeten en alles lijkt ok. mn ledlampje gaf wel continue licht, maar alleen op de ODO-zekering (9mA). Dat lijkt me ok toch?

Accu lijkt dus gewoon plat te zijn door ouderdom.

Accu bestelt, blijkt eentje te zijn die je zelf moet vullen. Ik enthousiast dat ding vullen. Staat er onderaan de handleiding dat je die niet liggen mag monteren. Iemand ervaring daarmee? Kan dat wellicht toch wel of is dat een domme keuze en gewoon een nieuwe dichte bestellen en deze wegmieteren??

edit, ik zie het al hier: https://www.mpartz.nl/accu-motor-a-1 :? :?

verkeerde accu besteld en kan dus niet meer terug omdat ik hem heb open gemaakt. Die gaat op marktplaats... |(

Wat bedoel je me led lampje en odo zekering?

Welke accu heb je, die varta van mij moest ik ook zelf vullen maar is een agm accu met een "dichte" bovenkant.
Die kan er in principe niet meer af en hoef je ook niet meer bij te vullen.
De vloeistof wordt bij dexe accu helemaal opgenomen in de cellen.
 
:Y ik heb het probleem van niet meer stationair lopen verholpen.
het was toch een vervuild injectie systeem, simpele injectie reiniger door de tank gegooid en hij loopt weer perfect.
motor reageert ook een stukje feller op het gas nu.

weer heerlijk aan het rijden met mn SP1 :Y :Y :Y
 
welicht boek ik de circuitdag ook nog wel. Is echter een dag na mijn vakantie dus even overleggen met de baas😬 Iemand trouwens nog een set dempers te koop voor een Sp1? Maat van mij zoekt een setje.
 
:Y ik heb het probleem van niet meer stationair lopen verholpen.
het was toch een vervuild injectie systeem, simpele injectie reiniger door de tank gegooid en hij loopt weer perfect.
motor reageert ook een stukje feller op het gas nu.

weer heerlijk aan het rijden met mn SP1 :Y :Y :Y
Beter :]
 
Ok, part 2 van de platte accu saga.

Heb even gemeten en alles lijkt ok. mn ledlampje gaf wel continue licht, maar alleen op de ODO-zekering (9mA). Dat lijkt me ok toch?

Accu lijkt dus gewoon plat te zijn door ouderdom.

Accu bestelt, blijkt eentje te zijn die je zelf moet vullen. Ik enthousiast dat ding vullen. Staat er onderaan de handleiding dat je die niet liggen mag monteren. Iemand ervaring daarmee? Kan dat wellicht toch wel of is dat een domme keuze en gewoon een nieuwe dichte bestellen en deze wegmieteren??

edit, ik zie het al hier: https://www.mpartz.nl/accu-motor-a-1 :? :?

verkeerde accu besteld en kan dus niet meer terug omdat ik hem heb open gemaakt. Die gaat op marktplaats... |(


Accu Varta TTZ14S/TTZ14-BS - nieuw, foutief besteld

Ik kan het nu niet controleren, ben op vakantie , maar ik denk dat dit exact de accu is die ik ook heb.
Deze is met zijn 3e seizoen bezig, bij accuwacht.nl of zo geven ze die ook op voor de SP.
Zou zonde zijn om weer een accu te kopen als dat niet nodig is.
 
Kan iemand van hier me vertellen welke part nr de originele uitlaten van de sP1 hebben ik heb er een paar bij liggen van de sp 2 en wil er labels aan doen,
 
Wat bedoel je me led lampje en odo zekering?

Welke accu heb je, die varta van mij moest ik ook zelf vullen maar is een agm accu met een "dichte" bovenkant.
Die kan er in principe niet meer af en hoef je ook niet meer bij te vullen.
De vloeistof wordt bij dexe accu helemaal opgenomen in de cellen.

Dagteller. Die pakt wat stroom neem ik aam...
 
Al weer een tijd geleden dat ik hier ben geweest. Zag mijn foto ook niet meer op de eerste pagina staan. Ga helaas de SP1 verkopen. Als er hier mensen geïnteresseerd zijn ben je welkom voor een proefrit.
Advertentie staat hier ook: http://www.motor-forum.nl/motorshop...-1/Honda-VTR-SP1-2001-met-Arrow-uitlaten.html

De circuitdagen die ik met Vuurbloed heb gedaan zijn mij erg goed bevallen. :)
Klopt, diverse linkjes van foto's in de OP werkte niet meer, vandaar dat oa jouw foto er tussenuit gehaald is ;)

Zonde dat ie weg gaat, heb je iets anders op het oog?

Edit: Zie dat je de overstap gemaakt hebt naar een 1200 GS, ook een mooie bike :] Maar je bent qua leeftijd toch nog niet in de 50? :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan