Even voorstellen!

Adrie96

Rookie
27 jul 2014
3
0
's-Gravendeel
Hallo allemaal,

Mijn naam is Adrie en ik lees hier nu al 2 jaar mee. Hoog tijd om hier eens een berichtje te plaatsen dus!

Ik heb 2 jaar met veel plezier op een Honda Shadow 125 gereden. In november mijn A2 rijbewijs gehaald en nu hard opzoek naar een andere motor!

Vragen? Stel ze gerust.

Groeten :W
 
:W Adrie
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom op MF, :)
Succes met het vinden van de andere motor,het seizoen gaat zo weer beginnen, :]
En,je bent de tweede Hoeksche Waarder al die zich hier aanmeld in 2 dagen.(kom zelf uit Puttershoek).
Veel plezier hier, :W
 
Dankjulliewel!

Motor gaat helemaal goed komen. Heb al wat op het oog :]

Wie weet een keer een toertocht Hoeksche Waard dan haha! :t
 
Is goed hoor,laat maar weten als je een andere motor hebt.Rij best veel over de H-W,en Voorne-Putten,altijd leuk om dat met andere MF-ers te doen. Een echt Hoeksche Waard topic is er niet,dus meestal rij ik met kennissen uit het Voorne topic.(waar ik eigenlijk vandaan kom).
:] :)
 
Is goed hoor,laat maar weten als je een andere motor hebt.Rij best veel over de H-W,en Voorne-Putten,altijd leuk om dat met andere MF-ers te doen. Een echt Hoeksche Waard topic is er niet,dus meestal rij ik met kennissen uit het Voorne topic.(waar ik eigenlijk vandaan kom).
:] :)
Is er wel hoor, maar is al een eeuwigheid niet meer in geluld (kan het topic niet eens meer vinden :') ). Er zitten veel gasten die volgens mij wel flink doorrijden en vanwege de blauwe petten brigade ook meer via de what's app afspreken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan