motorlaarzen van Ali

Pro-Biker is helemaal niet zo onbekend (wel zo'n standaard goedkoop-merk-naam) en wordt in Europa ook door andere leveranciers geleverd. Desalniettemin, überhaupt kleding bestellen zonder pasmogelijkheid is niet zo handig.
 
Kijk naar het prijsverschil met de originele laarzen, als dit een significant verschil is zullen de aliexpress laarzen hoogstwaarschijnlijk nagemaakt zijn.

Hier de reden om geen gear, die je in leven moeten houden bij een val, uit China te bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk naar het prijsverschil met de originele laarzen, als dit een significant verschil is zullen de aliexpress laarzen hoogstwaarschijnlijk nagemaakt zijn.

Hier de reden om geen gear, die je in leven moeten houden bij een val, uit China te bestellen.
In 9.54 heb ik mijn winkelmandje al vol spullen. :+
Wel interessant filmpje. :t ;)
 
ik denk dat ik deze maar eens even ga bestellen
bij die aliexpress
voor die paar tientjes kan die altijd makkelijk zijn
als ik af en toe op de brommer van mijn zoon :] :9~ :9~
full
 
Kijk naar het prijsverschil met de originele laarzen, als dit een significant verschil is zullen de aliexpress laarzen hoogstwaarschijnlijk nagemaakt zijn.

Hier de reden om geen gear, die je in leven moeten houden bij een val, uit China te bestellen.

Hoewel de info nuttig is is dit wel echt een van de meest kut gemaakte infofilmpjes ooit met die bullshit ertussen.
 
Zijn er misschien forumleden, die ervaring hebben met motorlaarzen van Aliexpress.
Merknaam is Pro-biker, te bestellen via

Top-touch Technology Co.,Ltd - Small Orders Online Store, Hot Selling and more on Aliexpress.com

Ze "lijken" wel heel erg op de motorlaarzen van Sidi.

Pro-biker speed motorlaarzen moto racing schoenen zwart/wit/rood maat 40/41/42/43/44/45

Ik kocht vroeger wel eens kleren en veelal schoenen via zo'n Chinese imitatie webshop (inmiddels wel richting een jaar of 10 geleden).

Soms zaten er Nikies tussen die van degelijke kwaliteit waren welke vergelijkbaar is met de Nikies die je hier bij Footlocker voor letterlijk 4x zoveel kocht.

Echter waren alle andere merken na hooguit een maand of 3 toch wel stuk. Of de naden lieten los of de zolen waren helemaal versleten. Altijd wel iets.

Hetzelfd voor de kleding. Een enkel T shirt bleef goed de rest was na paar keer dragen wel verrot. Soort Primark kwaliteit.

Tenzij je de insteek hebt om binnen korte tijd nieuwe laarzen te kopen zou ik het niet doen.
Je kan mazzel hebben en voor een prikkie goede laarzen krijgen, maar de kans dat je weinig betaald en dus ook weinig krijgt is wat groter.

Bepaalde andere spulletjes haal ik wel gewoon nog steeds uit China.
 
Laatst bewerkt:
Wel rekening houden met als je (motor)kleding daar besteld dat maat XL ongeveer gelijk staat als S/M hier.
 
Wel rekening houden met als je (motor)kleding daar besteld dat maat XL ongeveer gelijk staat als S/M hier.
Goede reden om af te vallen. :Y

Ik heb een kast met Chinese sportkleren, maar ik ben alleen maar gegroeid. _O-
 
Kijk naar het prijsverschil met de originele laarzen, als dit een significant verschil is zullen de aliexpress laarzen hoogstwaarschijnlijk nagemaakt zijn.

Hier de reden om geen gear, die je in leven moeten houden bij een val, uit China te bestellen.
Met hoeveel meter asfaltschuiven wil je record verbeteren? Stomme ouwehoer die Amerikaan. Je kunt handschoenen met verguld titanium bekleden maar het hoeft niet meer te doen dan beschermen bij een val, niets meer en niets minder.
Die Chinese handschoenen en laarzen zullen je echt beschermen. Misschien dat ze minder lekker zitten of sneller lekken, maar leer blijft leer.
 
Als ik zie dat de prijzen al snel richting de €100,- gaan vraag ik mij af of de kwaliteit wel zo slecht is.
Die alpinestars namaak handschoenen zijn 30$ versus de originele €200+. Daar is het prijsverschil gigantisch. Deze lijken namaak van Sidi. Weet niet wat die laarzen daar origineel kosten maar schat ook 200+ euro. Nu is het de helft van de prijs.
Zou eens op youtube kijken of er reviews zijn van dat "merk".
 
Met hoeveel meter asfaltschuiven wil je record verbeteren? Stomme ouwehoer die Amerikaan. Je kunt handschoenen met verguld titanium bekleden maar het hoeft niet meer te doen dan beschermen bij een val, niets meer en niets minder.
Die Chinese handschoenen en laarzen zullen je echt beschermen. Misschien dat ze minder lekker zitten of sneller lekken, maar leer blijft leer.

Die Chinese handschoenen en laarzen zullen je zeker niet zo goed beschermen als de real deal. De stiksels zijn een stuk slechter en daarbij lijkt het me sterk dat die laarzen de enkels gaan beschermen als je motor op je poot valt.

Verschil tussen real en fake Alpinestars handschoenen:
 
maar leer blijft leer.

Nee, er zit wel degelijk heel veel verschil in leer.
Dikte, welk deel van de huid gebruikt is, splitleder,nabehandeling, noem maar op.
En door het leer schuiven zal wel loslopen, maar vooral, hoe houden de naden het?
Wnt je kunt nog zo'n goede kwaliteit leer hebben, als hij bij de naden losscheurt heb je er weinig aan. :P


Dat chinaspul.... tsja, je hebt er echt goede kwaliteit tussen zitten. Maar ook spul wat je gewoon linea recta in de vuilnisbak kunt deponeren. Maatvoering is ook iets waar je echt op moet letten.
Ze doen maar wat daar. :+
 
Nee,hij had het beter kunnen aantrekken,en gebruiken waar het voor was. :+
Had het nu nog wel gepast... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan