Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Ik wacht nog even, best wel naar m'n zin nu.

images
 
Toch mooi. Zo vaak op mf kijken, soms wat leuke topics, soms niets wat je aanspreekt.

Maar zo af en toe, eens in de zoveel tijd, zijn er echt van die pareltjes die je gewoon móet volgen! Maakt het allemaal weer waard!
 
Laatst bewerkt:
Oh noooeees! Is Dave nu (tijdelijk) gebanned? Maar.. maar.. het begon net weer leuk te worden '(
De plot was aan het thickenen enzo..
 
Stel dat je media-adviseur, spindoctor of "mannetjesmaker" zou zijn.
En je moet zo'n "Willem" adviseren om uit deze situatie te komen.
Wat zou dan het beste advies of de beste aanpak zijn?
Hoe zou je deze damage-control vormgeven?
(ik ben wel benieuwd hoe je hier uiteindelijk goed mee weg kunt komen)
 
Ik snap het probleem niet echt, Willem alias Dave alias Henk heeft gewoon the greatest bike gemaakt. Dave alias Willem alias Henk is ook the greatest bike builder god ever created.

Willem alias Henk alias Dave will make bikes better again,
Willem alias Henk alias Dave will make bikes stronger again,
Willem alias Henk alias Dave will make bikes greater again en daar gaan de mexicanen voor betalen.

truste allemaal..
 
Stel dat je media-adviseur, spindoctor of "mannetjesmaker" zou zijn.
En je moet zo'n "Willem" adviseren om uit deze situatie te komen.
Wat zou dan het beste advies of de beste aanpak zijn?
Hoe zou je deze damage-control vormgeven?
(ik ben wel benieuwd hoe je hier uiteindelijk goed mee weg kunt komen)


Ik bén communicatie-adviseur en persvoorlichter. Mijn advies aan Willem:
- Meld je aan onder je eigen naam
- Vertel open en eerlijk jouw kant van het verhaal
- Geef aan hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden (zelfs al is het niet (volledig) jouw schuld
- Biedt Sluwe Vos een gesprek aan om te kijken of je samen nog ergens kunt komen

Maar zelfs dan is er al schade omdat het eigenlijk een beetje laat komt. Maar toch, beter laat dan nooit.
 
Ik bén communicatie-adviseur en persvoorlichter. Mijn advies aan Willem:
- Meld je aan onder je eigen naam
- Vertel open en eerlijk jouw kant van het verhaal
- Geef aan hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden (zelfs al is het niet (volledig) jouw schuld
- Biedt Sluwe Vos een gesprek aan om te kijken of je samen nog ergens kunt komen

Maar zelfs dan is er al schade omdat het eigenlijk een beetje laat komt. Maar toch, beter laat dan nooit.

Het was je nog niet opgevallen dat de man Dave Willems heet...
 
Ik bén communicatie-adviseur en persvoorlichter. Mijn advies aan Willem:
- Meld je aan onder je eigen naam
- Vertel open en eerlijk jouw kant van het verhaal
- Geef aan hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden (zelfs al is het niet (volledig) jouw schuld
- Biedt Sluwe Vos een gesprek aan om te kijken of je samen nog ergens kunt komen


Maar zelfs dan is er al schade omdat het eigenlijk een beetje laat komt. Maar toch, beter laat dan nooit.

U zei???

full



Dit zijn de gouden regels om dit pareltje de nek om te draaien. B|
 
Laatst bewerkt:
Ik bén communicatie-adviseur en persvoorlichter. Mijn advies aan Willem:
- Meld je aan onder je eigen naam
- Vertel open en eerlijk jouw kant van het verhaal
- Geef aan hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden (zelfs al is het niet (volledig) jouw schuld
- Biedt Sluwe Vos een gesprek aan om te kijken of je samen nog ergens kunt komen

Maar zelfs dan is er al schade omdat het eigenlijk een beetje laat komt. Maar toch, beter laat dan nooit.

Dit....

We kunnen wel allemaal TS verhaal voor lief nemen, maar het is gewoon hoogst opmerkelijk dat iemand ervoor kiest om een rijdende deathtrap te houden.
Zullen er dan geen duidelijke afspraken van te voren zijn gemaakt over staat van fiets en garantie etc. etc.?
Zo meenemen AS IS, meeneem prijs. etc. etc.
Als je het zo bekijkt klinkt het e.e.a. een stuk aannemelijker.

Maar ok we waren er geen van allen bij, alleen TS en Willem. 1 heeft zijn verhaal vertelt, waarbij we allemaal
collectief onbegrip voor hebben voor zijn acties. Andere heeft zijn kant van het verhaal niet vertelt.
We vroegen ons ook allemaal af of TS wel zijn ogen had gebruikt.

Verhaal heeft altijd 2 kanten, en motoren zijn er ZAT in Nederland, dus het is niet alsof het de laatste
motor uit het land was. Maar ok raar verhaal, raar einde, rare conclusies.

Heel misschien is het e.e.a. toch niet zo raar als je logisch nadenkt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het was je nog niet opgevallen dat de man Dave Willems heet...

Ja, wel. Maar ik vind Willem leuker en ik geloof niet dat het de essentie van het verhaal erg verandert.

Dit....

We kunnen wel allemaal TS verhaal voor lief nemen, maar het is gewoon hoogst opmerkelijk dat iemand ervoor kiest om een rijdende deathtrap te houden.

....

Verhaal heeft altijd 2 kanten, en motoren zijn er ZAT in Nederland, dus het is niet alsof het de laatste
motor uit het land was. Maar ok raar verhaal, raar einde, rare conclusies.

Heel misschien is het e.e.a. toch niet zo raar als je logisch nadenkt. ;)

Zolang we inderdaad de andere kant van het verhaal niet kennen is het onmogelijk conclusies te trekken. Blijf hetgeen opmerkelijk vinden dat we die andere kant niet te horen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Dit....

We kunnen wel allemaal TS verhaal voor lief nemen, maar het is gewoon hoogst opmerkelijk dat iemand ervoor kiest om een rijdende deathtrap te houden.
Die Dave heeft iedere vorm van communicatie afgesloten en ik denk dat persoonlijk langskomen na dit topic ook niet zo een goed idee is.....
Zullen er dan geen duidelijke afspraken van te voren zijn gemaakt over staat van fiets en garantie etc. etc.?
Garantie of geen garantie, zo lever je geen motor af.

Zo meenemen AS IS, meeneem prijs. etc. etc.
heb je de beginpost wel gelezen?
Als je het zo bekijkt klinkt het e.e.a. een stuk aannemelijker.

Maar ok we waren er geen van allen bij, alleen TS en Willem. 1 heeft zijn verhaal vertelt, waarbij we allemaal
collectief onbegrip voor hebben voor zijn acties. Andere heeft zijn kant van het verhaal niet vertelt.
We vroegen ons ook allemaal af of TS wel zijn ogen had gebruikt.
Wederom, als goed custombedrijf lever je zo geen werk af, daarom mag Dave nu ook op de blaren zitten
Verhaal heeft altijd 2 kanten, en motoren zijn er ZAT in Nederland, dus het is niet alsof het de laatste
motor uit het land was. Maar ok raar verhaal, raar einde, rare conclusies.

Heel misschien is het e.e.a. toch niet zo raar als je logisch nadenkt. ;)

Als je als monteur logisch nadenkt was dit topic niet onstaan.
 
Haaaahahahaha, ik ga helemaal stuk hier. Wat een goed begin van de dag. :} _O-
 
Stel dat je media-adviseur, spindoctor of "mannetjesmaker" zou zijn.
En je moet zo'n "Willem" adviseren om uit deze situatie te komen.
Wat zou dan het beste advies of de beste aanpak zijn?
Hoe zou je deze damage-control vormgeven?
(ik ben wel benieuwd hoe je hier uiteindelijk goed mee weg kunt komen)


Als hij serieus en oplossingsgericht met zijn verhaal komt, maakt hij een kans zijn reputatie nog een beetje recht te trekken. Dan zien mensen dit over een jaar als een opstartprobleempje dat deels de schuld van die ene stagiaire en de enorme werkdruk ;) was. Daar zit 'm ook het verschil tussen een ondernemer en een...

;)

Na het "clone debacle" heeft bovenstaand geen zin meer. Willem had een brandje, die kón hij blussen, maar hij gooit olie (via het kleppendeksel) op het vuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan